Skocz do zawartości

lycha

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lycha

  • Urodziny 31.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ośno lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. miałem ten sam problem. ja kupiłem na allegro za 260pln ponad 1,5 roku temu i działa do dziś bez zarzutów.
  2. witam!! właśnie dzisiaj odebrałem swojego "paska". naprawili mi komputer i dalej mogę śmigać:dobrze Tylko że jest mały problem:dolamam nie działa mi tempomat a tak w ogóle to nie działają mi przyciski na kierownicy i słabo coś je podświetla. może ktoś wie co go boli???
  3. a czy u Ciebie bezpiecznik przy komputerze był cały??? bo u mnie wszystko wygląda oki tylko kom.się spalił. a i łożysko w alternatorze zaczeło się odzywać. mechanik mówił że wszystko wygląda ok ale trochę się martwię wkładać naprawiony sterownik nie znając dokładnej przyczyny.
  4. Witam. dziękuje za odzew. też wybralem naprawę bo nowy kosztuje 700e pytałem się w serwisie vw w Holandii. co prawda naprawa bedzie mnie kosztować około 600zł ale potrwa. moze auto będzie jezdzić w polowie stycznia:dolamam a jeśli mogę wiedzieć jaka była przyczyna że sie spalił???? jakie niespodzianki mnie mogą czekać? mam auto 2,5 roku ale z elektronika wszystko było oki.
  5. witam. okazało się że mam spalony komputer szukałem wszędzie ale nie mogę trafić na taki sam. może ktoś wie ile kosztuje nowy, albo gdzie bym mógł znaleść używany??? numer kompa to 3bo907551ba 0261206646 silnik ATQ VIN: WVWKH63B81E002309 Jak by ktoś wiedział to proszę o odpowiedz:mlask Dzięki i Pozdrawiam.
  6. Witam! też się zastanawiam od czego jest ta "pompka" jak odpalam auto z rana to wyje jak stary odkurzacz. chwile pózniej jest oki. ---------- Post added at 00:57 ---------- Previous post was at 00:40 ---------- Sorki że zmieniam temat ale mam problem z odpaleniem auta. mianowicie popełniłem błąd i umyłem silnik:dupablada i się zaczeło. na początku nie palił na jeden gar. wysuszylem przewody i przez dwa dni było wszystko ok. dzisiaj rano odpaliłem paska ale po chwili obroty na chwile podskoczyły do 4000 po czym spadły na 900 (norma) i zaczol się dławić, zgasiłem go i już nie odpalił poczułem smród spalonych kabli. nie wiem co teraz zrobić. czytalem posty na ten temat ale nie znalazłem nic konkretnego. może ktoś miał podobny problem??? Proszę o pomoc:dolamam:dolamam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności