Skocz do zawartości

JotEm

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O JotEm

  • Urodziny 21.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Potrzebuje dowiedzieć się jakie jest oznaczenie skrzyni biegów w B5 1998r 2.8 V6 ACK WVWZZZ3BZWE427430 Da rade sprawdzić ? Pozdr.
  2. Nie wiem, jak aktualnie wyglądają ceny surowców, ale mi rok temu proponowali 250zł bez problemu, więc pewnie dało się je lepiej sprzedać.
  3. Jakiś czas temu znalazłem u siebie belkę oryginalnego haka Westfalia. Nie mam natomiast ramienia z główką. Zna ktoś może nr tej części, albo orientuje się, czy jest taka sama jak w wersji bez 4motion ? Informacja cenna, bo hak mi się przyda, tylko muszę go jakoś skompletować Pozdr.
  4. Wie ktoś może, czy wewnętrzne przeguby na półosiach są takie same na osi tylnej jak na przedniej ? Nr w Etce jest ten sam, różni się tylko ostatnia literką. A może da się kupić same kulki do przegubu ? Pozdr.
  5. Próbowałem tego rozwiązania i osobiście nie byłem zadowolony z efektów. Zmieniałem komplet, miałem seryjnie obniżające sprężyny. Z przodu wsadziłem sprężyny Lesjoforsa dedykowane do FL-a 1.9TDI / 1.8T. Wybrałem poliftowe, ponieważ auta te były cięższe, bliżej im do naszych. Ponadto sprężyny te mają dokładnie tą samą grubość, co nasze z dokładnością do 0.25mm. Te z przed liftu do 1.9 i 1.8T są cieńsze. O ile nie miałem zastrzeżeń do właściwości jezdnych i wysokości auta, to zawieszenie zrobiło się po prostu twarde. Ostatecznie, głównie dlatego, że miałem akurat oryginalne sprężyny pod ręką po przejechaniu 5000 km, wymieniłem. Jak coś mogę je odsprzedać Trudno mi powiedzieć, czy to kwestia producenta, czy dobrania wersji. Z tyłu nadal mam Lesjoforsy, ale od Audi A6. Też bywa twardawo, ale w tym wypadku sprężyny są przewidziane pod większą masę auta. Zrobiłem tak ze względu na butle lpg, która niedługo wejdzie w miejsce koła. Być może odczucie twardości było spowodowane kiepską współpracą sprężyny z amorem. Jeżdżę na Bilsteinach b6, jednak po zmianie sprężyn na fabryczne od 2.8 v6, komfort z przodu jest mniej więcej jak w serii. Pozdr.
  6. To od razu uprzedzam, że przetrząsnąłem cały internet, obdzwoniłem hurtownie i nikt w Polsce nie ma tych tulei. Teoretycznie zamiennik robi np. Febi, ale zobaczyć to je można na zdjęciach. Dostępne są oryginały za ok, 120zł po ściągnięciu od szwabów. Co do oponek, ja w zimie latam na Pirelli SnowSport 195/65/15, dają rade nawet jako 15" w lecie. Oponki są świetne, ale coś mi się zdaje, że przy 4motion będziesz zadowolony z większości zimówek.
  7. Dokładnie tego szukałem i znaleźć nie mogłem, więc dziękuję podwójnie ! Tak na marginesie zmieniałeś ją może ? ETKA podaje, że to numer tulei dolnego wahacza poprzecznego. Na pewno są takie same ? Dziwi mnie, że VW nie przewiduje jej wymiany w drążku, a w wahaczu już tak. Pozdro.
  8. Ważne żeby pasował, kombinuje nad używką. Jeżeli uda mi się znaleźć i zweryfikować jej stan jako dobry to ok, bo to dość trwały element. Jakoś te 4D0501529F sa łatwiej dostepne.
  9. O co to, to nie ! Rozglądam się za używką, o którą trudno ze względu na nieweryfikowalny stan części. Ewentualnie poszukam sensownego miejsca w W-Wa, w którym podejmą się regeneracji. Przy okazji nie orientuje się ktoś, czy drążek od Audi 4D0501529F może być zamiennikiem tego, co pokazuje ETKA dla VW czyli 8B0 501 530 M ? Wyglądają tak samo, ale obawiam się, że ten montowany w Audi A8 może mieć inne wymiary.
  10. W każdym razie dzięki, będę próbował czego się da. A i jeszcze jedno pytanie, czy drążek od Audi 4D0501529F może być zamiennikiem tego co pokazuje ETKA dla VW czyli 8B0 501 530 M ? Pozdr.
  11. Wiem i dlatego usilnie staram się znaleźć wyjście z sytuacji. Mam złamane śruby nr 5 i nie wyciągnę ich bez zniszczenia tuleji, a muszę ustawić geometrie.
  12. Witam, Nie wiecie może, czy gumowa tulejka nr 2 na rys. wchodząca w wahacz prosty (nr 1 rys.), przykręcana śrubą mimośrodową (nr 5 rys.) jest częścią, którą można kupić oddzielnie bez wahacza, albo czy ma ona swój nr seryjny ? Pozdr.
  13. Panowie Szanowni, mam weekendową zagadkę lub nie, bo może po prostu ktoś zna odpowiedź. Próbowałem odkręcić śruby mimośrodowe w tylnym zawieszeniu (nr 5 na rys.), te które wkręcone są w wahacz (nr 1 na rys.), były już wyrobione, więc chciałem zamienić na nowe. Jak wiadomo, śruby te korodują na potęgę, spowodowało to że zabieg skończył się ich złamaniem. Teraz żeby je wybić, trzeba będzie rozwalić tuleje wahacza (nr 2 rys.). Jak sami możecie zobaczyć, tuleje te nie mają swojego numeru, co sugeruje, że można je dostać tylko razem z wahaczem. Moje pytanie brzmi, czy rzeczywiście tak jest, że nie można nigdzie dostać samych tulejek ? Aż trudno mi w to uwierzyć, a w dodatku kojarzy mi się, że ktoś mówił coś kiedyś o ich zmianie.
  14. Byłem w dokładnie takiej samej sytuacji. Mnie uratowało to, że nie wyrzuciłem tego kompletu, który wcześniej zmieniłem, dało się go założyć i przejechać jeszcze parę km. Najważniejsze jednak było to, że dało się go poskładać i odjechać.
  15. Dzięki wielkie, właśnie szukam czegoś, na co ludzie nie narzekają. Lepkość lepkością, ale złe rzeczy czytam o pracy skrzyni po zalaniu np Mobilem, jako zamiennikiem tego oleju. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności