Skocz do zawartości

jokubek

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jokubek

  • Urodziny 12.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    PODKARPACIE

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ALG) 4x4
  • Rok produkcji
    1998
  1. sorki byłem już zmoczony, oczywiście chodziło mi o sondy w kolektorach
  2. Kolego co do alarmu to nie mam pojęcia a te błędem z obwodem grzejnym sondy wygląda na to że mogła paść grzałka sondy i to na dwóch bankach czyli dwóch cylindrach, i dla tego sa drgania . Spalanie Ci nie wzrosło ? Dodam jeszcze że z lektury forum wiem że na drgania silnika na biegu jałowym ma wpływ tak zwany ezektor , zapchany powoduje nie równa prace motoru być może przez to że nie są prawidłowo odprowadzane gazy z głowic i skrzyni korbowej
  3. Co do drgań na biegu jałowym miałem to samo ale miał błąd sondy na jednym banku dlatego drgał bo jedna strona np mogła być przelewana paliwem .Co do puknięcia tez mi coś puka ale tylko jak ruszam na pierwszym biegu .
  4. jesteś pewien że do wymiany uszczelniaczy napinacza łańcuszka rozrządu trzeba zrzucać cały rozrząd ? z tego co piszą na forum te uszczelki plus nawet tylne simeringi wałków da się wymienić bez zrzucania rozrządu jednanie wymiana przednich simeringów na wałkach wymaga ściągania paska czyli całego rozrządu .
  5. Czy ktoś może myślał coś jak zastąpić w 2.8 te delikatne odmy ? i ten zapychający się ezektor ? Myślę że same odmy można zrobić z odpornego na temp i olej węża dać miedziane kolanko choć by nawet od centralnego ogrzewania z odpowiednia średnicą co wy na to ? sam ezektor to w sumie zastępuje działanie 3 zaworków czy się myślę ?
  6. Tak mam 2.8 v6 ALG benzyna oczywiście 4x4. Tak w drugim aucie też mam taki sam napęd jak w pasacie .Uwalone dwie sondy i pewnie coś jeszcze . Przy jeździe jak pisałam 120-140 pali około 9 litrów benzyny . Wicie może jak podejrzeć temperaturę w vagu jaką widzi komp ?
  7. Witam Panowie wydaje mi się że moje spalanie jest za wysokie, przy jeździe w trasie lekko muskając pedał gazu (jazda na kropelkę) spalanie wychodzi ponad 10 litrów.Miałem błąd sondy , wymieniłem ale poza równiejszą praca na biegu jałowym nie ma różnicy naprawdę trzeba sie namęczyć i non stop patrzeć na komputer żeby zmieścić się w 10 L.W innym moim aucie z tym samym silnikiem przy dużo szybszej jeździe i uwalonych sondach wychodzi 9 litrów .Macie jakieś sugestie ? Czy adaptacja przepustnicy coś da ? Innych błędów nie ma .CZytałem żeby sprawdzić czujnik temperatury podający sygnał do ecu , gdzie w vagu mogę podejrzeć jaką temp widzi ECU?
  8. Panowie jakiej firmy uszczelek użyć do wymiany pod pokrywa zaworów,uszczelniaczy wałka i napinacza łańcuszka ? Dodam że nie mam dostępu do ASO dla tego pytam FEBI, ERLING ?
  9. To chyba się nie podejmę wycinania kosza :halo PS.Fajne fele co to za model ?
  10. A gdybym zastosował sama ramkę bez kieszeni 1din + 1din i klimatronik poprzekładał tylko boczne przyciski od grzania foteli itd .Wtedy mógłbym wywalić całkiem ta dolną poleczkę http://moto.allegro.pl/ramka-konsoli-pod-nawigacje-mfd-mcd-passat-b5-oryg-i2042091451.html
  11. Mam do was pytanie .A wiec mam radio 1Din i pod spodem jest ta mała półeczka/schowek, chciałbym tam wsadzić radio CB 1Din idzie jakoś to przerobić mniej inwazyjnie niż wymienianie całej kieszeni ? Tu jest jakiś magiczny zestaw na dole wsadzony Może można gdzieś dostać same "rogi" te zaokrąglenia ? Np coś takiego http://allegro.pl/ramka-1din-nissan-almera-tino-0104-bydgoszcz-i2049538670.html Oczywiście to tylko poglądowy link
  12. Być może trzeba zrobić mu adaptacje / uaktywnić w ECU
  13. Dla rozjaśnienia http://www.youtube.com/watch?v=kqNyY2AFAho&feature=related
  14. Ja również miałem to samo w audi a6 c4. Prędkościomierz wariował raz stał na 0 czasami sie gwałtownie podnosił i "szarpał" . Pomogło wymiana impulsatora który znajduje się w skrzyni biegów , stary po rozebraniu był tak skorodowany że się rozsypał. Na pewno nie zaszkodzi jeśli wymiana impulstora nie pomogła wygrzać całą płytkę drukowaną specjalna lutownicą air.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności