Skocz do zawartości

N_I_N_J_A

  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O N_I_N_J_A

  • Urodziny 12.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2005
  1. Niestety granica ulepszania CarAudio sięga bardzo daleko..... dla niektórych brzmieniowo, innych finansowo, a jeszcze innych wizualnie.
  2. Wisi cały czas model PRS-A900 http://allegro.pl/pioneer-prs-a900-znakomity-4-kanalowy-zobacz-i2414637402.html, ten co ja kupiłem - PRS-A700 był chwilę i tylko raz.
  3. Miałem Ampire MX5. Grał przejrzyście, szeroka scena z wyraźnie zaznaczonymi tonami średnimi i wysokimi. Zero "ciepła" w brzmieniu. Moce bardzo zbliżone do podawanych przez producenta.
  4. ...a ja ostatnio kupiłem Pioneera PRS-A700 za 150zł. Oczywiście używany bez gwarancji ale w 100% sprawny. Jak wygląda, a no tak: http://mad4bass.com/index.php?do=/seamo_katinas/blog/pioneer-prs-a700 Kwota śmieszna, a jakość wykonania, użyte podzespoły i technologia na najwyższym poziomie.
  5. Jak na początek zabawy z CarAudio sprzęt dobrany na odpowiednim poziomie. Do tego poprawny montaż głośników i będzie można cieszyć się słuchaniem muzyki. Co prawda ten 5-cio kanałowy wzmacniacz jest nieco nad wyraz ale to już chyba sprzedający wiedział co robi. Właśnie obejrzałem filmik i tak zmontowany sprzęt - zwłaszcza te głośniki po bokach świadczą o przeznaczeniu tego "democaru".
  6. Zrób fotorelację z montażu, będzie dla potomnych
  7. Informacje na temat instalacji prądowej są tutaj na forum: http://forum.vw-passat.pl/threads/45991-Polski-Car-Audio-FAQ , punkt. 4.1 w poradniku do którego jest link
  8. Idąc takim tokiem rozumowania wiele rzeczy w CarAudio można przygotować, a w późniejszym czasie w miarę potrzeby wykorzystać. Tutaj jest prosty schemat 2-Way i konkretny problem. Najprostsze rozwiązanie problemu to przymocowanie zwrotnicy do blachy wkrętami. Jeśli chodzi o tweetery to tak jak napisałem wcześniej modyfikacja zwrotnicy lub korekcja dźwięku w radiu.
  9. Bardzo cenna i pomocna uwaga . Zapewne powstała pod wpływem impulsu (elektrycznego) u człowieka cierpiącego na znaczny niedobór jodu.
  10. Racja, nie jest napisane nigdzie, że zwrotnice są zamontowane w komorze drzwi. Nie mniej jednak uważam, że montaż zwrotnic w drzwiach nie jest optymalnym rozwiązaniem. Poza utrudnionym dostępem dochodzi jeszcze duże prawdopodobieństwo uszkodzenia mocowań tapicerki czy też mechanizmu otwierania drzwi (wewnętrzna klamka).
  11. Jeżeli to są takie to tylko 0 i +3dB.
  12. Dokładnie, stały napęd na cztery koła, cały bagażnik zapakowany, tempomat 120km/h: A1 (od Torunia) i kawałek S6. Plus do tego droga krajowa z prędkością nie większą niż 100km/h. W 1.9AVF 4x4 spokojnie można wykręcić ponad 1000km na jednym baku.
  13. Montaż zwrotnic w komorze drzwi to kiepski pomysł. Ja u siebie wcisnąłem nad boczne osłony plastikowe (z lewej nad cięgnem maski, z prawej blisko "tunelu" w którym idzie wiązka elektryczna do drzwi). Ustawienia dla tweetera masz w zwrotnicy: 0 i +3dB, możesz odjąć nieco w equalizerze w radiu lub w ostateczności zmodyfikować zwrotkę.
  14. Ja niedawno pobiłem swój rekord. Po dotankowaniu wyszło 5.7l/100km tylko i wyłącznie trasa nad morze i z powrotem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności