Scottii Zgłoś #2201 Napisano 28 Kwietnia 2012 Moje pytanie Panowie mam przejechane 220 tyś będę za 20 tyś wymieniał rozrząd i moje pytanie czy powinienem też wymienić wałek rozrządu bo ktoś mi nagadał, że w Passatach jest z tym problem. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Unknown Zgłoś #2202 Napisano 28 Kwietnia 2012 Moje pytanie Panowie mam przejechane 220 tyś będę za 20 tyś wymieniał rozrząd i moje pytanie czy powinienem też wymienić wałek rozrządu bo ktoś mi nagadał, że w Passatach jest z tym problem. Pozdro pozdrów tego kogoś rozrząd kompletny wymień i ciesz się dalej jazdą ew przy okazji można powymieniać uszczelki napinacza łąńcucha rozrządu. ---------- Dodano o 14:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:41 ---------- witam, Sprzedałem niedawno swojego V6 z 98r. i szukam takiego samego tylko młodszego Piszę w tym wątku który dotyczy tego modelu: Więc doradźcie co wybrać: 1. Passat kombi 2.8 V6 Tiptronic z 2003r. 2. Passat kombi 2.8 V6 manual z 2003r. Przebiegi obydwu około 210 tys. km., ceny podobne, oczywiście myślę o założeniu instalacji LPG. Doradźcie pchać się w automat czy zostać przy manualu (tyle się naczytałem o plusach i minusach Tiptronika że sam nie wiem co wybrać :hehe Proszę o opinie (no bo reszta kosztów będzie taka sama-tylko ta skrzynia, no ale z drugiej strony automat kusi::-)) pozdro jeżeli automat jest okej to tylko i wyłącznie. manuala sam mam i brakuje mi wolnej lewej nogi i tempomatu tiptronic ładnie pracuje jak jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2203 Napisano 28 Kwietnia 2012 Moje pytanie Panowie mam przejechane 220 tyś będę za 20 tyś wymieniał rozrząd i moje pytanie czy powinienem też wymienić wałek rozrządu bo ktoś mi nagadał, że w Passatach jest z tym problem. Pozdro Ktoś coś słyszał ale nie słyszał do końca - problem z wycierającymi się wałkami mają silniki V6 ale 2.5 TDi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2204 Napisano 28 Kwietnia 2012 w poniedziałem wymieniam w swoim AXM rozrząd z simmeringami postaram się zrobić foto story już posiadam wszystkie blokady tylko hmm nie wiem czy uda się odkręcić śrubę dolnego koła rozrządu.Ale w poniedziałek się okaże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzecht Zgłoś #2205 Napisano 29 Kwietnia 2012 w poniedziałem wymieniam w swoim AXM rozrząd z simmeringami postaram się zrobić foto story już posiadam wszystkie blokady tylko hmm nie wiem czy uda się odkręcić śrubę dolnego koła rozrządu.Ale w poniedziałek się okaże z tego co się orientuję, to luzuje się śruby dwóch górnych kół rozrząu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2206 Napisano 29 Kwietnia 2012 Jedyne koło jakie odkręcasz na wale to kółko od paska wieloklinowego, które mocowane jest (o ile mnie pamięć nie myli) na ośmiu torxach. Jeśli już chcesz bawić się z blokadami wałków to jedyne kółka rozrządu jakie będziesz musiał poluzować to kółka na wałkach rozrządu (mocowane są one na stożkach). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #2207 Napisano 29 Kwietnia 2012 W kwestii adaptacji przepustnicy w AMX to jednak widzę, że nikt nie chce pomoc. Sądziłem, że m.in. do tego służy to forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2208 Napisano 29 Kwietnia 2012 W kwestii adaptacji przepustnicy w AMX to jednak widzę, że nikt nie chce pomoc. Sądziłem, że m.in. do tego służy to forum. wchodzisz w silnik 01 poźniej adaptacja chyba blok 060.Musiał bym zobaczyć w rozpisce bo niestety nie pamiętam wszystkich bloków.W sumie zależy czym będziesz robić w VASie masz w funkcjach prowadzących a w VCDSie(vag-com itd) musisz klepać z ręki.Jak masz blisko do Wrocka to zapraszam. ---------- Dodano o 15:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:29 ---------- Jedyne koło jakie odkręcasz na wale to kółko od paska wieloklinowego, które mocowane jest (o ile mnie pamięć nie myli) na ośmiu torxach. Jeśli już chcesz bawić się z blokadami wałków to jedyne kółka rozrządu jakie będziesz musiał poluzować to kółka na wałkach rozrządu (mocowane są one na stożkach). Pozdrawiam ogolnie w ori rozpisce wymiany rozrządu jest wspomniane o luzowaniu kół rozrządu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2209 Napisano 1 Maja 2012 Jeżeli nie macie Vaga , to adaptację przepustnicy można zrobić bez : po podłączeniu wszystkiego przekręcamy kluczyk na zapłon i zostawiamy w takim stanie na 2 minuty , nie dotykając niczego. Po dwóch minutach odpalamy i wszystko powinno grać. Sprawdzałem tą opcję u siebie i działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2210 Napisano 3 Maja 2012 pacjent AMX po wymianie rozrządu z zimmeringami i resztą pierdółek dla chętnych mogę wysłać fotki co i jak jakie blokady gdzie je umieścić i filmiki.Jak coś pisać na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2211 Napisano 11 Maja 2012 W niedzielę miałem akcję że autko strzeliło focha nie chciało odpalić - rozrusznik kręcił ochoczo ale silnik nie odpalał. Podociskałem pod maską wszystkie kostki przy silniku które mogłyby mieć jakikolwiek z tym związek i... oczywiście nic to nie dało. Poczekałem 5 minut i odpalił jakby nigdy nic. Przed chwilą jednak zadzwoniła do mnie żona że postawiła na mieście samochód na 10 minut, przyszła i nie odpala. Kręci ale nie odpala. Powiedziałem żeby poczekała z 5 minut. Odpalił bez problemu. No i teraz zastanawiam się co może być problemem, bo wszystko wskazuje że nie była to jednorazowa akcja i znając życie, problem będzie się powtarzał aż w ogóle nie odpali. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? Co może być przyczyną? Ogólnie, logicznie myśląc, auto nie odpala gdy brakuje mu albo paliwa albo iskry. Więc albo pompa paliwowa albo coś z zapłonem (cewka, czujnik położenia wału). Wieczorem podepnę pod VAGa ale znając życie, będzie odpalał i nie wykaże żadnych błędów. Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #2212 Napisano 11 Maja 2012 Wydaję mi się, że jest to sprawa czujnika położenia wału, miałem tak w poprzednim samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2213 Napisano 11 Maja 2012 Przed chwilą VAG pokazał błąd 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent Z tego co zdążyłem wygrzebać to właśnie chodzi o czujnik położenia wału. Jeśli ktoś jest pewny że znalazłem poprawne info co do tego błędu, proszę o potwierdzenie Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2214 Napisano 12 Maja 2012 tak masz racje G28 to czujnik położenia wału wymiana i bedzie śmigał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #2215 Napisano 13 Maja 2012 Siemka Wszystkim Chcialem cos porobic z wydechem u siebie. Plan jest taki zeby brzmial jak najbardziej rasowo. Czy juz ktos z Was cos takiego probowal robic?? Prosze o jakies ugestie i podowiedzi Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2216 Napisano 13 Maja 2012 U mnie, przy wyciętych katalizatorach brzmi to mniej więcej tak: Pozdrawiam PS: proszę nie komentować moich "driftów" - przy tak słabych oponach jest to maks jeśli chodzi o zabawę bokami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #2217 Napisano 15 Maja 2012 U mnie, przy wyciętych katalizatorach brzmi to mniej więcej tak: W swoim aucie masz 4 sondy? jeśli tak, to w jaki sposób rozwiązałeś problem, "oszukiwania" sterownika przy wyciętych katalizatorach?. Ja mam 4 sondy, i 4 katalizatory z tego do wymiany są te 2 bliżej wydechu. Mechanik stwierdził, żeby nie wybierać się samochodem w długie trasy, ponieważ może się to skończyć stopieniem katalizatora, i wywaleniem uszczelki pod głowicą. Dodał iż nie ma innej możliwości tylko zakup oryginalnych katalizatorów, ostatecznie zamienniki tyle, że na nich przejadę ok. 30 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2218 Napisano 15 Maja 2012 Mam u siebie silnik ACK więc mam dwie sondy i wówczas można bezboleśnie pozbyć się katalizatorów. Jedynym minusem jest bardzo rzadkie załapywanie błędów sond. Nie wyskakuje przy tym check engine, silnik nie przełącza się w żadne tryby ani nic z tych rzeczy - jedynie po podłączeniu pod VAGa widać złapany błąd. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilops Zgłoś #2219 Napisano 16 Maja 2012 witam panowie niestety skończył mi sie silnik może któryś z was ma zapasowy ? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #2220 Napisano 16 Maja 2012 W swoim aucie masz 4 sondy? jeśli tak, to w jaki sposób rozwiązałeś problem, "oszukiwania" sterownika przy wyciętych katalizatorach?. Ja mam 4 sondy, i 4 katalizatory z tego do wymiany są te 2 bliżej wydechu. Mechanik stwierdził, żeby nie wybierać się samochodem w długie trasy, ponieważ może się to skończyć stopieniem katalizatora, i wywaleniem uszczelki pod głowicą. Dodał iż nie ma innej możliwości tylko zakup oryginalnych katalizatorów, ostatecznie zamienniki tyle, że na nich przejadę ok. 30 tys. Zastosuj emulatory sony jeżeli chodzi o katy te drugie i nie ma problemu. koszt z zamontowaniem poniżej 100zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach