Skocz do zawartości

wodzu997

  • Liczba zawartości

    275
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wodzu997

  • Urodziny 10.10.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zadzim

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (ATQ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzieki za odpowiedź. Znalazlem przyczynę. Powiedzmy. Jak moduł był całkowicie odpiety od kabli to swieciłmi sie otwarty bagażnik. Problem okazała się lampka bagażnika. Z modulu idzie kabel czerwono czarny , który rozchodzi sie na oświetlenie wnętrza. Połaczenie było zaśniedziałe. Ztwierdzilem ze zrobię nowe połączenie. Zacząłem odcinać kable idące do tyłu. Po odlaczeniu jednego kontrolka bagażnika zgasła. Okazało się że to lampka bagażnika, plus. Nie podłączyłem tego kabla. Wszystko działa. Muszę tylko zrobić nowe oświetlenie bagażnika. Bo nie mialem czasu walczuć gdzie się zwarło.
  2. Witam ostatnio wymieniłem moduł komfortu. Nie działalo światełko wnętrza. Po wymianie mam samoczynne właczanie alarmu. Tak dwa lub raz w ciagu nocy. Za każdym razem inne źródło. Raz tylna klapa, raz prawe przednie drzwi, raz tylne drzwi. Wymieniłem moduł na stary i to samo. Podejrzewam że jak wymieniłem moduł ruszyłem kablami przy module i sie dzieją jakieś jaja. Może wiecie jakich kolorów kabli szukać, gdzie coś jest nie tak. Oczywiscie chodzi mi o wiazkę w lewym progu. Może ktoś miał już taki przyladek i trochę ułatwi naprawę. Odłaczyłem syrene póki co. Z tego co czytalem to nie można programowo wylaczyć tego ustrojstwa fabrycznego. No chyba ze ktoś ma jakiś sprawdzony sposób wyłączenia fabrycznego alarmu. Z góry dziękuje za wszelką okazaną pomoc.
  3. Też tak miałem, wydawało mi się, że poziom oleju jest ok, wcześniej miałem rozszczelnienie skrzyni na siemeringu półosi, robiłem to w aso skoda . dolali olej zgodnie z procedura (samochód odpalony odpowiednia temperatura) i mi się wydawało, że ok, ale skrzynia zaczęła szarpać przy redukcjach. Stwierdziłem, ze wymienię olej. przy spuszczaniu okazało się, że 3l brakuje. a zgodnie z procedura sprawdzałem olej i wydawało się, że jest ok. Moim zdaniem filtr siatkowy w skrzyni jest zapchany i pompa oleju nie jest w stanie zassać odpowiednim ciśnieniem oleju do reszty w skrzyni (i dlatego w misce olejowej jest dobry poziom). Ja kupiłem nowy filtr, uszczelkę i 7 litrów oleju (zeszło niecałe 4l). Olej najlepiej MOBIL ATF LT 71141 (wcześniej esso) do tego filtr i uszczelka. Mam przejechane 330tyś km i skrzynia zaczęła pracować jak nowa. Oczywiście wcześniej wymieniłem poduszki pod skrzynią i silnikiem (przy takim przebiegu to norma). Powodzenia. Tu jest dobry manual , nie wyświetlają się zdjęcia ale opis jest zaje... http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=76853 Ps. Nie słuchajcie głupot, że oleju się nie wymienia producent skrzyni firma ZF zaleca w instrukcji wymianę co maksymalnie 120tyś km. Producent chce nas naciągnąć na kasę przy wymianie skrzyni. Powodzenia
  4. Może zgram wsad i wrzucę na forum. Ktos może zerknij na to i zobaczymy czym się różni.
  5. Witajcie posiadam passata z USA przed liftem, licznik z canem. 1/2 fis. Chciałbym zmienić licznik na polifcie z dwóch względów: Pół fis się wypalił i jak ciepło nie działa. Jest ładniejszy, Chciałbym kupić licznik od anglika wgrać swój wsad z licznika vag commanderem i wgrać do licznika po lifcie. czy będzie to działać? Mój passat jest dość specyficzny bo w ogóle fabrycznie nie posiada immo. Nie mam nawet kontrolki immo. Czy jak nie będę ruszał nic w wsadzie nowego licznika kontrolka immo będzie mi mrugać ? Macie może jakies pomysły jak to zrobić>? Czy może zmienić sam wyświetlacz fis z anglika do mojego i zmienić wskazówki szybę z ramkami? Liczniki od anglika sa dość tanie a ja się przyzwycziłem do licznika w milach i kilometrach. Czekam na jakieś sugestie.
  6. Tu masz wszystko na forum Audi A6 opisane http://a6c5.blogspot.com/2013/02/i-znow-uszczelki-tym-razem-prawa-strona.html Ja nawet kupiłem narzędzie serwisowe http://allegro.pl/nowy-klucz-blokada-napinacza-rozrzadu-audi-2-4-2-6-i6581441979.html Ale dwie sztuki mi popękały nie wiem co źle robiłem, jedna pękła, facet przysłał drugie narzędzie i to samo. W końcu zrobiłem to bez tego narzędzia. Kupiłem zestaw elringa. http://allegro.pl/uszczelka-napinacza-audi-a3-a4-a6-tt-1-8t-2-4-2-7t-i6564055578.html oraz uszczelki pod pokrywy http://allegro.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-audi-a4-a6-a8-2-4-2-8-i6627695095.html z jednej strony mam elringa a z drugiej założyłem tego toprana, ja nie widzę różnicy. do tego uczelniacz http://allegro.pl/masa-uszczelniajaca-silikon-victor-reinz-reinzosil-i6599812189.html Zmieścisz się w kwocie około 100zł. Ja już drugi raz wymieniałem zestawy. Z tej strony jest trochę trudniej, napinacz jest od strony ściany grodziowej, w lewej jest przy pasku rozrządu i jest łatwiejszy dostęp, przeszkadza wąż paliwowy. Ale tam na forum audi masz wszystko ładnie opisane. Generalnie cała zabawa polega na dość silnym uniesieniu napinacza aby ta płaska uszczelka wyszła z bolcy wystających z głowicy, dość ciężko idzie (przydaje się druga para rąk) ale ja poradziłem sobie sam. Wałki ci się nie przestawią, są spięte paskiem. Ja dałem wbrew opinii te uszczelki na masę victor reinz. Uszczelki pod dekle też dałem całe na tą masę nie tylko te punkty, bardzo cienko. Wiem, że to może wbrew sztuce ale robię tak zawsze i na 100tyś km mam spokój. Generalnie około 2h zejdzie jak chcesz ładnie poczyścić wszystko. Ale całe uszczelnienie silnika to koszt około 100zł. Zobacz jeszcze te zaślepki wałków metalowe kółka pokryte gumą. Ja też je zmieniłem około 20zł http://allegro.pl/uszczelka-zaslepka-walka-audi-a6-2-8-2-4-2-5-a8-i6636185003.html Powodzenia
  7. Witam, mam problem, autko chodzi pięknie bez uwag, ale w kompie mam błąd: 17745 strona 1, czyli chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu, zwarcie do masy. kupiłem nowy czujnik, koszt 80 zł delphi i nadal to samo, czy gdziś kabel mógł zostać przerwany, czy może jakiś bezpiecznik? Tak dla potwierdzenia strona 1 to strona lewa stojąc od przodu przed sinikiem (od strony pasażera) ? Dzięki z góry za odpowiedzi.
  8. W takim razie ja też około 19 dotrę.
  9. Na półboru jestem za. Nie było mnie kilka lat u Was wiec chętnie się z wami spotkam.
  10. Znalazłem przyczynę i naprawiłem, urwał się kruciec od węża nagrzewnicy z tyłu silnika. Ciężko się go wymieniało, przyczyną była uszkodzona poduszka pod silnikiem i szarpało podczas zmian. Wymieniłem jedną poduszke ale troszkę jeszcze szarpie, na wolnym czasie biorę się za drugą stronę i wymienie tak zapobiegawczo, sprawdzę też poduszki pod skrzynią. Teraz nie mam takich szarpnięć skrzyni przy zmianie z biegu 2 na 1, wtedy odczuwałem dość mocne szarpnięcia. może jeszcze z drugiej strony jest uszkodzona. Dzięki za pomoc. Układ zalany odpowietrzony i najważniejsze suchy
  11. Temat uszczelki pod głowicą wyelimowany, czuć jak śmierdzi spalony płyn i leci pod auto Zbiorniczek już wymieniałem , jest suchy, gdzieś pod spodem auta od strony kierowcy, mechanik mówił, że wchodzą tam 2 węże. Dzisiaj się za to biorę napisze jak rozwiąże problem.
  12. Cześć mam kłopot mam nadzieję, że pomożecie, a mianowicie ubywa mi płynu chłodniczego z silnika od strony kierowcy, ostatnio rozebrałem tył tzn, prepustnicę wyjąłem, wymieniłem wężyki do jej chłodzienia, przeciściłem przepustnicę, węże od nagrzewnicy ok, wymieniałem opaski i węże do gazu, i nadal leci. Wstawiłem auto do mechanika z bezsilności i mnie załatwił, powiedział po 2 dniach że nie ma czasu tego zrobić (wiem najlepiej zmienić mechanika, ale dylemat odwieczny na jakiego ?) powiedział mi tylko, ze musze od spodu wyjąć półoś całą, zdjąć osłonę aluminiową przegubu wew. i tam będę widział jakieś węże i prawdopodobnie gdzieś tam leci, na pewno wiem z której strony, ale mam pytanie czy faktycznie będzie dostęp po tym co on mówi, dobierał się ktoś może od spodu do tego?Mogę jeszcze dodatkowo nadkole zdjąć. Sąsiad ma podnośnik warsztatowy i mogę bez problemu sobie go umieścić na podnośniku i się "bawić" pytanie mam podstawowe, o czymś trzeba pamiętać aby wymontować półoś? Proszę o szybką pomoc.
  13. Każdy ma swoje zdanie, za zaczynałem od wtryskiwaczy magicjjet , planijet, i chodził dobrze, mogę -powiedzieć że lepiej, ale wtryskiwacze na polskim gazie wytrzymują maksymalnie 30tyś km. i wymiana. Co do valteków to faktycznie sypią się strasznie i leją co mchwila do kolektora. Ale ja mam rail 3ohm czyli to samo a jednak nie to samo, bo już zrobiłem 70tyś km i działają super. Nie rozumiem też toku myślenia odnośnie słabego redultora. u mnie przy bucie w podłogę ciśnienie nie spada (sprawdzone na kompie) i nie wyłącza gazu. U mnie pisze KME RED, może to coś innego jak Silver. ja po przebojach z kilkoma gazownikami, posiadam taki zestaw Rail 3ohm, KME silwer i Stag 300-6 ( ten pierwsszy bez plusa i innych rozszerzeń) . Działa super. Choć wiem, że szybsze wtryskiwacze Hana itp były by lepsze.
  14. Zaraz się znajdą osoby które będą gadać że zestaw beznadziejny, valtek to nie wtryskiwacz a elektrozawór. Jednakże ja uważam, że zesxtaw ok, ja zrobiłem na takim zestawie 150 tyś km, i jestem zadowolony. Mam wtryskiwacze rail 3 ohm. ale to ponoć to samo. Reduktor ten sam daje rade.
  15. Ja mam w 3B kontrolkę zapięcia pasów oraz otwarcia bagażnika. Ale mam wersje na USA. Kontrolkę pasów uruchamia się w kodowaniu licznika, ale warunek, że musisz mieć wiązkę pod fotelami, no i czujniki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności