Awariall Zgłoś #2241 Napisano 1 Czerwca 2012 Cześć koledzy , zadam durne pytanie czy V6ki wychodziły z napędem na przód?? szukam na allegro i wszystkie są 4motion ( przyszedł czas na zmiany 1.8 trochę słabo jedzie ) Ale dlaczego ośka? Powyżej 150KM napęd na przód to słaba sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2242 Napisano 1 Czerwca 2012 Plotki jakieś - miałem wcześniej około 200KM na przednią ośkę i nie było tragedii Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #2243 Napisano 1 Czerwca 2012 Miałem 200 konne Audi A3 1.8T na przednią oskę i już były kłopoty z trakcją teraz nie mam z tym żadnego problemu w moim Passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2244 Napisano 1 Czerwca 2012 Nie no - logiczne jest że przy quattro różnica jest nieporównywalna bo przy moich wspomnianych wcześniej 200KM w ośce nawet na trzecim biegu można było mieszać kołami ale dobre opony, twardszy zawias, trochę przyzwyczajenia i bez większych problemów było można efektywnie wykorzystywać tą moc przenoszoną na jedną ośkę. Poza tym nie przesadzajmy - 200KM to nie jest nie wiadomo jaka moc żeby koniecznym był napęd na cztery łapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz92 Zgłoś #2245 Napisano 1 Czerwca 2012 witam koledzy, mam mały problem, a mianowicie od jakiegos czasu gdy odpalam auto jest chwilowe chrobotanie, jakby cos na sucho szlo, poczatkowo myslalem ze to bendix w rozruszniku, ale ze nie łatwo go wymienic z naszym motorem to chciałem sie upewnic czy na pewno, dolałem olej w silniku do max, i odziwo chrobotanie jest jakby krotsze. Zawsze auto zostawiam na biegu, a ostatnio zostawiłem go na recznym i po odpaleniu tego niebyło, od tego momentu cały czas tak robie i chrobotania nie ma. Czy wiecie moze co jest jego powodem ? Dodac moge jeszcze ze nawet na biegu nie zawsze ono wystepowalo. Bo gdy silnik jest goracy, ze postoj byl krotki to tego nie ma. a Gdy zimny to zawsze. Chrobotanie zaczyna sie od momentu jak auto lapie obroty, czyli dopiero po zaplonie.. morfeusz92 Jaki olej lejesz? panowie mam mała prośbę w aucie z silnikiem AMX są cztery katalizatory różnią się czymś (sedan kombi)? może ma ktos foto? Olej to Mobil Super-S 10w40 , przebieg ok. 272tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2246 Napisano 2 Czerwca 2012 Panowie chcę wymienić olej w skrzyni biegów w manualu ma ktoś może zdjęcie miejsca gdzie wlać olej i gdzie go spuścić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaśś Zgłoś #2247 Napisano 4 Czerwca 2012 witam panowie mam mały problem. Auto faluje mi na niskich obrotach i czasem nawet zgaśnie. Problem pojawił się wczoraj a 2 tygodnie temu wymieniałem świece, przewody rozrząd oleje i filtry..jakieś pomysły co go może bolec ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodzu997 Zgłoś #2248 Napisano 4 Czerwca 2012 witam panowie mam mały problem. Auto faluje mi na niskich obrotach i czasem nawet zgaśnie. Problem pojawił się wczoraj a 2 tygodnie temu wymieniałem świece, przewody rozrząd oleje i filtry..jakieś pomysły co go może bolec ? Na jakiej firmy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2249 Napisano 5 Czerwca 2012 gaz/ benzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczan2.8V64x4 Zgłoś #2250 Napisano 5 Czerwca 2012 witam koledzy, mam mały problem, a mianowicie od jakiegos czasu gdy odpalam auto jest chwilowe chrobotanie, jakby cos na sucho szlo, poczatkowo myslalem ze to bendix w rozruszniku, ale ze nie łatwo go wymienic z naszym motorem to chciałem sie upewnic czy na pewno, dolałem olej w silniku do max, i odziwo chrobotanie jest jakby krotsze. tez to u mnie czasem wystepuje niestety.... ja zakladam ze to napinacz lancucha na ktorejs z glowic... niestety nie nalezy do tanich bo ok. 700zl. a sa dwa i 80 zl uszczelka pod pokrywe. ja z tym jezdze i narazie nic z tym nie robie. a szczerze to 10w40 olej jest srednim pomyslem do tego motoru. ja leje 5w 40 castrola EDGE i jest znaczna poprawa w kulturze pracy i rzadziej slysze tez ten dzwiek zaraz po odpaleniu rano. i bieg nie ma tu nic wspolnego. ---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:41 ---------- poszukaj czy nie spadlo jakies podcisnienie.... objawy folowania i gasniecia sa czasem dla lewego powietrza. czyli motor dostaje zle proporcje paliwo/powietrze- w tym przypadku powietrza moze byc za duzo bo jest poza pomiarem. moja sugestia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2251 Napisano 5 Czerwca 2012 Na chrobotanie mają też wpływ zaworki zwrotne. Nie trzymają oleju i zanim napompuje to chrobocze. Wymiana nie jest łatwa, siedzą sobie pod kolektorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczan2.8V64x4 Zgłoś #2252 Napisano 5 Czerwca 2012 no to mi tera klina wbiles z tym zaworkiem.... w ktorym on miejscu sie znajduje?? bo zabieram sie do wymiany poduszek jeszcze pod motorem i bede mial wszystko od spodu ladnie widoczne wiec moze i jemu bym sie przyjzal.... wystepuja one jako elementy wymienne czy sa to cale "zespoly" z czyms?? ciekawe jaka sa skonstuowane?? bo jesli tak jak zawory przelewowe starego typu w pompach oleju to kwestia wymiany sprezynki...ie zaglebialem sie jeszcze w ten motor bo nie mam raczej tendencji do ruszania czegos co dobrze chodzi i pracuje.... oleju nie bierze mimo ze ma 248tys. dobrze i rowno pracuje, ladnie odpala, nie dymi na niebiesko, cos tam mocy tez, olej nie czarnieje tylko z przebiegiem robi sie bursztynowy kolor, spaliny ladnie pachna, wyciekow brak! nawet z tylu silnika! tylko ten tyrkot rano.... hydraulika to nie jest na bank wiec tylko ktorys z napinaczy puszcza olej. i mozesz miec slusznosc i dobry tor myslenia z tymi zaworkami.... kooorwa jednak wszyscy ludzie wszystko wiedza!! n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2253 Napisano 5 Czerwca 2012 no to mi tera klina wbiles z tym zaworkiem....w ktorym on miejscu sie znajduje?? bo zabieram sie do wymiany poduszek jeszcze pod motorem i bede mial wszystko od spodu ladnie widoczne wiec moze i jemu bym sie przyjzal.... wystepuja one jako elementy wymienne czy sa to cale "zespoly" z czyms?? ciekawe jaka sa skonstuowane?? bo jesli tak jak zawory przelewowe starego typu w pompach oleju to kwestia wymiany sprezynki...ie zaglebialem sie jeszcze w ten motor bo nie mam raczej tendencji do ruszania czegos co dobrze chodzi i pracuje.... oleju nie bierze mimo ze ma 248tys. dobrze i rowno pracuje, ladnie odpala, nie dymi na niebiesko, cos tam mocy tez, olej nie czarnieje tylko z przebiegiem robi sie bursztynowy kolor, spaliny ladnie pachna, wyciekow brak! nawet z tylu silnika! tylko ten tyrkot rano.... hydraulika to nie jest na bank wiec tylko ktorys z napinaczy puszcza olej. i mozesz miec slusznosc i dobry tor myslenia z tymi zaworkami.... kooorwa jednak wszyscy mi ludzie wszystko wiedza!! n witam pewnie jeden z hydro napinaczy puszcza mam u siebie to samo dosłownie przez sekunde strona lewa od kierowcy. Często pada uszczelka pod hydronapinaczem.Uszczelki są dostępne z elringa i potrzebny jest przyżąd vas 3366 ktory posiadam. Zrobiłem z dwa 2.8 v6 i własnie była padnięta uszczelka. Za jakiś czas będę robić własnego tylko obecnie nawał pracy z inny samochodami.Jak coś to PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2254 Napisano 5 Czerwca 2012 Pytanie do posiadaczy spryskiwaczy na przednie lampy; czy Wam też pryskają za każdym razem gdy spryskujecie przednią szybę (przy włączonych światłach ) i z trochę innej beczki:czy u Was też gdy silnik jest zimny,nie zależnie od temperatury zewnętrznej zawsze po odpalaniu wskakuje na jakieś 1100\1200obr/min i powoli (około 3 min) schodzi do 600.Zawsze tak samo.Pytania banalne,ale niestety nigdy nie miałem okazji siedziec w innym 2.8 v6 żeby miec jakieś porównanie. Co do chrobotania to u mnie tez trochę jakby głośniej jest pod pokrywą od strony kierowcy.W przyszłym tygodniu będę wymieniał uszczelki pod zaworami to obadamy co tam jest :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2255 Napisano 6 Czerwca 2012 będę wymieniał uszczelki pod zaworami to obadamy co tam jest Kolego będziesz wymieniać uszczelkę pod pokrywą czy uszczelniacze na każdym zaworze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2256 Napisano 6 Czerwca 2012 Pytanie do posiadaczy spryskiwaczy na przednie lampy;czy Wam też pryskają za każdym razem gdy spryskujecie przednią szybę (przy włączonych światłach ) i z trochę innej beczki:czy u Was też gdy silnik jest zimny,nie zależnie od temperatury zewnętrznej zawsze po odpalaniu wskakuje na jakieś 1100\1200obr/min i powoli (około 3 min) schodzi do 600.Zawsze tak samo.Pytania banalne,ale niestety nigdy nie miałem okazji siedziec w innym 2.8 v6 żeby miec jakieś porównanie. Co do chrobotania to u mnie tez trochę jakby głośniej jest pod pokrywą od strony kierowcy.W przyszłym tygodniu będę wymieniał uszczelki pod zaworami to obadamy co tam jest :hmm Witam Spryskiwacze lamp zaczynają działać gdy przytrzymasz manetke do spryskiwaczy ok 2-3 s. Apropo obrotów u mnie jest tak samo po odpaleniu ale przez ok 30s do 1 minuty jest na tych obrotach potem 600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2257 Napisano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Kolego będziesz wymieniać uszczelkę pod pokrywą czy uszczelniacze na każdym zaworze? Uszczelniacze na każdym zaworze,bo za dużo oleju muszę dolewac.Na 15 tys. wyszło mi z jakieś 5 litrów jak nie lepiej dolewki.2 litry bym zrozumiał,ale to już za dużo.Nawet moje wcześniejsze e39 tds nie było takie olejo-żerne:),fakt,że po wpakowaniu 6 tyś w silnik:( Uszczelki pod pokrywami wymieniałem zaraz po zakupie,bo jak wykręciłem świece,to całe od oleju były,chociaż gościu który mi sprzedawał zarzekał się,że to wymienił niedawno,a na uszczelce data 2007:-) Panowie,jeszcze chciałem zapytac jak sie ma u Was ruszanie na 1-szym biegu tzn: czy podczas jazdy na jedynce wydobywa Wam się taki jakby tyrkot ze skrzyni,a po wrzuceniu dwójki już cisza,czy cisza na każdym biegu? Ja już włożyłem drugą skrzynie z audi a4 2.8 nawet o innym oznaczeniu i ciągle tak samo,no może ciut ciszej. Jak zdemontowaliśmy skrzynie to było widac takie jakby wżery na zębatkach z pierwszego biegu ( i zarazem chyba wstecznego) Pisałem o tym w tym temacie dawno temu.Tutaj link: http://forum.vw-passat.pl/threads/82354-Halas-terkotanie-tylko-na-pierwszym-biegu Są tam fotki. Nawet chciałem włożyc skrzynie 6-cio biegową z 2.5 tdi,ale po rozmowie z fachowcami od skrzyń,stwierdziłem,że to jednak chory pomysł Podobno uzyskałbym duże lepsze przyśpieszenie,ale mogło by sie okazac,że samochód nie pociągnął by wiecej jak 130 km\h.Tak z grubsza,bo miałem odpowiedź na całą kartkę A4:) i jeszcze miałem taki problem,że wyskakiwał mi bład katalizatorów,niewydolnośc systemu katalizatora,zawsze gdy auto było zagrzane i stało na wolnych obrotach przez 5-10 min np.pod mc donalds:) Miałem założone od stycznia tłumiki końcowe uniwersalne z Ultera.W zeszłym tyg.włożyłem z powrotem ori tłumiki i jak na razie spokój.Czy to możliwe,że cudowne,basowe,robiące niesamowity rezonans w kabinie (na piątce poniżej 3 tys.obrotów) tłumiki Ultera były winne temu? Ale się rozpisałem:) Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Edytowane 6 Czerwca 2012 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszekk Zgłoś #2258 Napisano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Na chrobotanie mają też wpływ zaworki zwrotne. Nie trzymają oleju i zanim napompuje to chrobocze. Wymiana nie jest łatwa, siedzą sobie pod kolektorem. Witam Zaworki zmieniałem z miesiąc temu i to nic nie pomogło... Po wyciągnięciu były w b. dobrym stanie oczywiście wsadziłem nowe. Jakiś czas temu rozmawiałem z kolegą który ma taki motor tylko ze w audi i mówił ze ma ogromny wpływ jaki olej się leje (chodzi mi o chrobotanie) zależy jaki olej był wcześniej lany np. gesty i później ktoś przeszedł na rzadszy ile w tym prawdy nie wiem. Obstawiam napinacze choć jak zmieniałem uszczelkę pod jednym z nich przed wciśnięciem go vagiem to łańcuch wcale nie był luźny. Nie mam pomysłu. He a najlepsze jest to ze czasami postoi dwa i trzy dni i nic a czasami z osiem godzin i już słychać po obu stronach. Edytowane 6 Czerwca 2012 przez tomaszekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2259 Napisano 6 Czerwca 2012 Witam ja mam to samo tak jak kolega wyżej opisywał czasem 3 dni postoi i nic ale tu kolega z audi mógł mieć troche racji. Wiadomo że to chrobotanie następuje po pierwszym dłuższym postoju. Gdyu się autko zapali to słychać ,ale jak się od razu zgasi a potem znowu zapali to już nie słychac bo olej już jest rozprowadzony. Ja tak mam już ponad rok i dałem sobie spokój z tym bo silnik według mnie jest w dobrej kondycji, ale jak ktoś bedzie pewny że to napinacze to trzeba bedzie zajrzeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scottii Zgłoś #2260 Napisano 7 Czerwca 2012 Panowie, potrzebuje potwierdzenia, przy hamowania słychać stukot najpierw w prawym kole potem w lewym. Stawiam na przeguby, a wy co o tym myślicie? przy mocnym hamowaniu jest stuk, stuk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach