Skocz do zawartości

essenti

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O essenti

  • Urodziny 02.02.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    -
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    -

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    ---
  1. Witam, chętnie bym pomógł, robiłem to u siebie, i sprawnie poszło. Jedyny problem w tym, że jest to kawałek od Rzeszowa.
  2. Dziękuję za cenną informację. Gdzie można szukać takich emulatorów? jest to jakiś konkretny model? Mam jeszcze pytanko, czy po ich zamontowaniu trzeba przeprogramowywać sterownik? mechanik twierdził, że trzeba ale może się nie zna . Pisząc o katach tych drugich masz na myśli, te które są bliżej silnika? Z góry dzięki za odpowiedź.
  3. W swoim aucie masz 4 sondy? jeśli tak, to w jaki sposób rozwiązałeś problem, "oszukiwania" sterownika przy wyciętych katalizatorach?. Ja mam 4 sondy, i 4 katalizatory z tego do wymiany są te 2 bliżej wydechu. Mechanik stwierdził, żeby nie wybierać się samochodem w długie trasy, ponieważ może się to skończyć stopieniem katalizatora, i wywaleniem uszczelki pod głowicą. Dodał iż nie ma innej możliwości tylko zakup oryginalnych katalizatorów, ostatecznie zamienniki tyle, że na nich przejadę ok. 30 tys.
  4. W kwestii adaptacji przepustnicy w AMX to jednak widzę, że nikt nie chce pomoc. Sądziłem, że m.in. do tego służy to forum.
  5. Czyściłem dziś przepustnice, potem chciałem zrobić jej adaptację, według wskazówek znalezionych na forum, jednak w ogóle mi to nie wychodzi. Może ktoś byłby tak uprzejmy, i napisał krok po kroku jak należy to przeprowadzić w silniku AMX.
  6. Witam, Jestem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia, ponieważ jeden uległ mechanicznemu uszkodzeniu, a niestety nie mogę nigdzie dostać jednej sztuki tylko są całe komplety. W związku z tym mam pytanie do znawców, które z tych trzech byłyby najlepsze do bezproblemowej jazdy na lpg. 1. NGK RC-AD218 2. Beru Zef 1219 3. Janmor ABM89 Będę wdzięczny za pomoc.
  7. Z tego co widze po ksiazce serwisowej nic przy skrzyni nie bylo robione. Tak, mam instalacje gazowa, ale wszystkie proby robilem na benzynie. Co do przeplywomierza, jak mozna sprawdzic jego kondycje? Wczesniej byl taki problem ze tloczek blokowal lewe tylne kolo. Problem zostal rozwiazany i juz nic nie blokuje:) takze przyczyna lezy gdzie indziej. Sorki ale nie za bardzo rozumiem o co w tym chodzi?
  8. Sprawdzalem dzis cisnienie sprezania, nie zauwazylem zadnego wycieku wszedzie suchutko. Cisnienie na wszystkich cylindrach wynosi 12,5 takze wydaje mi sie, ze zle nie jest? Panowie, gdzie jeszcze moge szukac przyczyny?
  9. Wielkie dzieki, wlasnie takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwalem . Jutro sprawdze cisnienie sprezania bo moze wlasnie tutaj jest problem.
  10. Przeczytalem teraz ciekawa rzecz w danych technicznych, ze na automacie predkosc maksymalna czyli 233km/h moze zostac osiagnieta tylko na 4 biegu, to w takim razie po co jest 5? U mnie przy 160 na 4 biegu obrotomierz dochodzi do czerwonego pola, wiec cos tu jest nie tak
  11. U mnie wlasnie problem polega na tym ze nawet 190 trudno osiagnac... Dlatego nie wiem czy to cos z silnikiem czy skrzynia biegow. Jesli chodzi o 4 bieg jaka predkosc maksymalna mozna na nim osiagnac?
  12. Czy ktos z uzytkownikow obecnych na forum posiada Passata 2.8 ze skrzynia automatyczna tiptronic?
  13. Strona niestety nie dziala, moge prosic o dzialajacy link?
  14. Ok mniej wiecej juz wiem jak sie za to zabrac, ale mam jeszcze jedno pytanie. W moim silniku zeby zbadac te wartosci trzeba logowac grupe 002? czy jeszcze jakies inne?
  15. Witam Można prosic o wskazania bloków wartości mierzonych dla silnika AMX??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności