hubcio Zgłoś #141 Napisano 25 Stycznia 2016 O kabel a dokładnie o piny tego kabla w aukcji jest napisane że tylko do diesla a jak się zapytałem sprzedawcy to odpisał że do benzyny jest inny dlatego się pytam jaka jest różnica między tdi a fsi. http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=272087869227&alt=web Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #142 Napisano 25 Stycznia 2016 To trzeba było od razu ze o pin a nie o kabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #143 Napisano 25 Stycznia 2016 Dokładnie o to mi chodzi Jest jakaś różnica pomiędzy tdi a fsi czy koleś nie ma pojęcia o czym pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olog22 Zgłoś #144 Napisano 25 Stycznia 2016 pod kierownicą T20d/16 a w silniku T94/64, czyli 16 i 64 pin No i extra. W weekend pewnie będzie akcja podpisania i pochwalę się oczywiście jak zadziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hihotek Zgłoś #145 Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Temat przerabiałem w B6 1.9 TDI. Teraz zmieniłem na B7 2.0 TDI i chcę wykonać pierwszego moda polegającego na dołożeniu tempomatu. Mniej więcej wszystko przebiega podobnie jak w 1.9 tylko pytanie o podłączenie kabelka. Który pin przy tempo a który przy sterowniku? Silnik CFFB skrzynia manual. I jeszcze pytanie czy kodowanie idzie podobnie jak w 1.9 czy jest jakaś nowość? Edytowane 3 Lutego 2016 przez hihotek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #146 Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Tak jak pytałem wcześniej o rozmiar kabla a dokładnie tego konektora który wchodzi do kostki 96 pinowej. Są dwa rodzaje różnią się wielkością do benzyny jest mniejszy do diesla jest większy. Niestety nie mam numeru. Jak kupiłem tempomat to dostałem 2 kable. I nie wiem jak u was ale u mnie w pinie 18 był zamontowany taki plastikowy konektor. I wcale tak łatwo nie jest 2 godziny się męczyłem żeby wydostać kostkę z podszybia. A teraz mam problem z kodowaniem. Nie podświetla mi się okienko coding II czyli nie mogę zakodowac manetki. Wszedłem w coding i zaznaczyłem bajt cruise control installed ale teraz mi błędami sypie. W dodatku jak odznaczam ten bit przyjmuje kodowanie ale i tak jest cały czas zaznaczony. Pomoże ktoś? Edytowane 4 Lutego 2016 przez hubcio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #147 Napisano 5 Lutego 2016 po zakodowaniu odłącz aku na 30 min Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #148 Napisano 5 Lutego 2016 Wczoraj już odpuściłem bo już nie miałem sił dalej walczyć. Ale za to dzisiaj jak do pracy jechałem włączyłem tempomat i działa. Ale teraz mam problem z modułem skrętu i kierownica ciężko chodzi i sama nie odbija tak jak wcześniej ,to ma jakiś związek? Tak czy tak musze przeprowadzić kalibracje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #149 Napisano 5 Lutego 2016 Musisz zrobić adaptacje modułu skrętu , czy jakoś to się nazywa. Wejdź na ross techa i w retrofitach powinna być procedura opisana, jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubcio Zgłoś #150 Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) Już czytałem tylko nie mialem gdzie tego zrobić. Dzisiaj podjadę na jakiś parking i to zrobię. Dzisiaj jak debil po parkingu jeździłem i nie mogę zakodowac czujnika skrętu. Wchodzę w Basic settings i w kanale 60 wyświetla mi się Not OK. Może VCDS nie ogarnia tego. Edytowane 6 Lutego 2016 przez hubcio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robin75 Zgłoś #151 Napisano 22 Lutego 2016 Chciałbym doposażyć swojego Alltracka B7w tempomat. Oryginalny zestaw uzupełniający ma symbol 3AA 054 690C. Po małej eksploracji netu znalazłem (mam nadzieje, że poprawnie, bo to na podstawie zdjęć), że ten zestaw się składa z przewodu, manetki 3C9 953 502B i taśmy 5K0 953 569T. Na pewno muszę dokupić manetkę, ale czy moduł taśmy airbag również? Niestety nie wiem jaki mam zamontowany (kierownica multifunkcyjna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olog22 Zgłoś #152 Napisano 4 Marca 2016 pod kierownicą T20d/16 a w silniku T94/64, czyli 16 i 64 pin No i niestety nie jest to do końca prawda Ale spoko dałem radę. Okazuje się że w silniku a dokładniej w ECU jest oki i pin 64 jak najbardziej pasuje. Ale we wtyczce przy kierownicy (mam 16 pinową ) wpinamy się w pin 5 /pin nr 16 był zajęty niestety i po wypięciu go pojawił się błąd kierownicy po gaszeniu auta i oczywiście tempomat nie banglał / Czyli reasumując w Packu CC 2011 z silnikiem 170km mamy pinologie : w sterowniku silnika ECU duża wtyczka pin nr 64 w kostce pod kierownicą 16 pinowej wpinamy się w pin nr 5 Pozdro Oli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #153 Napisano 16 Marca 2016 Witam. Naczytałem się trochę o tym tempomacie i nie tylko. U mnie sprawa wygląda tak: Kupiłem passata b6 2.0 tdi CR DSG 2009r. ( model 2010. Nie ma kierownicy multifunkcji, nie ma czujnika deszczu oraz lusterka fotochrom i także tempomatu. Generalnie wszystkie rzeczy do montażu tych elementów co wymieniłem mam poza tym kabelkiem od tempomatu. I teraz moje pytanie: Czy jest ktoś z woj. łódzkiego kto by to ogarną jeśli chodzi o kodowanie ? Bo ja nie dam sobie z tym rady !! Z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robin75 Zgłoś #154 Napisano 17 Marca 2016 (edytowane) Podbijam - nie wiem czy źle opisuje problem czy milczenie wynika z tego, że to Alltrack Chciałbym doposażyć swojego Alltracka B7w tempomat. Oryginalny zestaw uzupełniający ma symbol 3AA 054 690C. Po małej eksploracji netu znalazłem (mam nadzieje, że poprawnie, bo to na podstawie zdjęć), że ten zestaw się składa z przewodu, manetki 3C9 953 502B i taśmy 5K0 953 569T. W związku z powyższym pytanie brzmi czy mogę kupić samą manetkę, czy muszę z modułem taśmy? Edytowane 17 Marca 2016 przez robin75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darko81 Zgłoś #155 Napisano 29 Marca 2016 (edytowane) 1.9 ma inaczej2.0 ma inaczej 2.0 cr ma inaczej 1.6 ma inaczej 2.0 TFSI ma inaczej Witam. Ja mam właśnie CR . Jak u mnie jest z tymi pinami bo będę niebawem montował !! Pozdro Znalezione Jak by co dla silnika 2.0 TDI CR pin na ECU 64 w 94 pinowej kostce. Edytowane 29 Marca 2016 przez Darko81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #156 Napisano 24 Czerwca 2016 wie ktoś może czy pin wchodzący do ecu ma oznaczenie VW - 000 979 009 E ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #157 Napisano 24 Czerwca 2016 Raczej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #158 Napisano 24 Czerwca 2016 Raczej nie to może 000 979 034 ? czy tez nie Marcin może wiesz jakie jest oznaczenie bo F280 to chyba nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #159 Napisano 24 Czerwca 2016 Nie wiem jakie jest oznaczenie tego pinu, ale nie 009, tam sa inne. Mam takie wtyczki to moge zerknać, jak fizycznie wyglada, tam jest kilka rodzajów pinów. Wiesz jaki jest nr tego pinu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #160 Napisano 24 Czerwca 2016 Nie wiem jakie jest oznaczenie tego pinu, ale nie 009, tam sa inne. Mam takie wtyczki to moge zerknać, jak fizycznie wyglada, tam jest kilka rodzajów pinów.Wiesz jaki jest nr tego pinu? Pin20 potrzebowałbym jakieś info co do wyglądu lub oznaczenia byłbym bardzo wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach