Skocz do zawartości

Darko81

  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Darko81

  • Urodziny 31.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poddębice

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Jak w tytule, Kupię lampy przednie zwykłe do passata cc, mogą być angielskie. Warunkiem sprawne wszystkie uchwyty.
  2. Dzięki kolego za pomoc. Wszystko gra. ?
  3. Witajcie. Przerabiałem temat tempomatu w niejednym aucie ale w obecnym mam zagwozdkę. Passat cc 2009r 1.8 tsi silnik BZB skrzynia manualna KVT. Cały cza wywala błąd braku połączenia między modułem kierownicy a sterownikiem silnika ( wykrzyknik i zegar tempomatu ). Czy ktoś może mi podpowiedzieć w jakie piny wchodzi kabel ? Bo już ręce rozkładam i brakuje mi pomysłów. Codnig II jest nieaktywne tak że nie mam możliwości wpisać kodu do aktywacji tempomatu w silniku. Z góry dziękuję za pomoc.
  4. Witam. Kupię kanapę na 3 osoby w skórze. Może być gładka lub skóra z alcantarą. 1.webp
  5. Sprzedam oryginalne progi do VW Passat CC R-Line. Progi ładne do założenia pod kolor. Jeden próg lekko obtarty od spodu. Cena 2200zł za komplet Prawy + lewy
  6. Jak w tytule. Passat cc lift cały na części. Poza widocznymi uszkodzeniami wszystko jest w nienagannym stanie. Blacharka do założenia pod kolor. Cena dotyczy przedniego lewego błotnika w kolorze LC9X kontakt 505485375
  7. Jak w tytule. Kierownica z łopatkami do DSG. Kierownica w całkiem niezłym stanie bez przetarć otarć itp. Poduszka nie naprawiana. Wszystko oryginał. Cena do negocjacji.
  8. Cześć. Rozumiem że potrzebujesz antene do radia z navi ? Mam taką którą też dokładałem do b6. jak będziesz chciał zrobie CI foto.
  9. Ta kontrolka z butem wyświetla się tylko w tedy jak masz skrzynie DSG ( nie wiem jak jest w B6 z manualną skrzynią byc może jest to sygnalizacja problemu z hamulcem ) Podepnij kompa i sprawdź błedy. Co do płynu hamulcowego to najpierw sprawdź zawartość wody w płynie ( oczywiście miernikiem do tego wskazanym ) następnie zdejmij koła i posprawdzaj klocki od wewnętrznej strony oraz tak jak kolega 77Marek napisał przeczyść jarzma.
  10. Rozrusznik rozebrałem, wyczyściłem, nałożyłem nowy smar i ... minimalnie lepiej. W te duże mrozy nie było problemu z odpalaniem. Co prawda wyglądało to jak by miał cięzko zakręcić ale wystarczyło pół obrotu korby i silnik palił. Zauważyłem że im dłużej stał nieodpalany tym ciężej było mu zapalić. Jak zrobi się lekko cieplej to przełożę rozrusznik na inny który mam i wtedy zobaczymy czy będzie jakaś zmiana.
  11. Koledzy, problem z waszymi odpowiedziami jest taki że albo czytacie tylko nagłówek albo nie czytacie ze zrozumieniem. Napisałem że wymieniłem akumulator na BOSCH S5 który ma 2 tyg. od zamontowania i nie było różnicy między starym aku a nowym. Więc proszę, czytajcie dokładniej. No tak też mi się wydaje że to wina rozrusznika. Najprawdopodobniej z przyczyn niskiej temperatury smar na łożyskach robi się twardy i rozrusznik ma ciężko zakręcić. Jak już ruszy to później kręci tak jak przy dodatnich temp. Muszę się tym w weekend zająć. Po weekendzie napiszę czy wymieniłem na inny czy też wyczyściłem tego co jest i czy coś to dało.
  12. Witam wszystkich. Pacjent: Passat b6 2009r 2.0 TDI 140km CR Dolegliwość: Ciężko kręci rozrusznik podczas pierwszego rozruchu np. po nocy. Wystarczy że odpali i zgaszę po 2 sek i już zakręci normalnie. Oczywiście ta dolegliwość zaczęła się teraz jak są już lekkie temp. poniżej zera. Generalni jak było cieplej to nie było tego problemu. Myślałem że to siadający akumulator, ale po wymianie na nowy BOSCH S5 jest to samo. Mam wrażenie że jak temp. spadnie tak do -10st. to go nie odpalę. Wczoraj przy temp. -1 było dość ciężko. Co to może być ? Będę wdzięczny za wszelkie rady a zwłaszcza te dobre :victory
  13. Witam. W związku z tym że nie znalazłem nic na temat który mnie interesuje zapytam tutaj bo w sumie jest z nim związany. Passat b6 2009r CR R-Line wymieniałem jakiś czas temu kierownice na 12 przyciskową. Miałem taką jak w B7 tyle że bez multi. Wszystko zostało zrobione i założone aby działało. I działa poza małym ( nie wiem jak to nazwać ) niedociągnięciem. Mam zegary białe. W manetce od wycieraczek nie mam MFA ( działa z kierownicy góra dół. Natomiast nie działa przewijanie menu na liczniku prawo lewo. I teraz moje pytanie: Ten licznik tego nie obsługuje czy są inne modele tego licznika lub czy po prostu jest to nieuruchomione czy źle zakodowane ? Dzięki za wszelkie info
  14. Problem znam ale pytanie jest takie: Da się to naprawić czy trzeba wymieniać całą przekładnię ?
  15. To że jest elektryczne to ja wiem. I wiem że na 100% jest jakaś płytka elektroniki w samej przekładni lub silniku przekładni i to ponoć ona nawala. Musi być coś na rzeczy skoro jak wczoraj ( niedziela ) wracałem autem gdzie temp. sięgała 19st. przejechałem około 10km bez żadnego problemu ze wspomaganiem. A jak dzień wcześniej było gorąco to po krótkim odcinku już się wyłączyło. Czyli tak jak by coś tam się przegrzewało i dawało jakiś błędne sygnały.. Co do " piszczenia " bo tak to można nazwać lecz nie jest to typowy pisk zacierania łożyska, to działo się to tylko jak było gorąco i to nie trwało cały czas tylko co jakiś czas i nieregularnie a kierownica stała w miejscu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności