Skocz do zawartości
fialson

Montaż Tempomatu Passat B6

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień Dobry

 

Witam wszystkich ,mam pytanie, chciałbym dołożyć tempomat do 3c 2.0 TDI 2006 kombi . Czy wystarczą same manetki czy też niezbędny jest kabel i jakiś sterownik ? (vag pomijam).Czy ktoś już z tym walczył ? Może jakiś warsztat w okolicach trójmiasta? Pozdrawiam

Edytowane przez fialson
niezgodność z reg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelek sie przyda do aktywacji tempomatu oprocz tego jeden przewod od komputera pod kierownice no i manetka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

j.w.

każdy moduł kierownicy (nawet ten najprostszy - końcówka A) ma wbudowana obsługę tempomatu. manetka, nowa obudowa kierownicy (chyba że zamierzasz sam dziurę wycinać w starej) no i jakiś VAG do zakodowania modułu.

kodowanie:

 

?xxxxxx: Voice Operation (Symbols)

0 = No Voice Operation (Standard Symbols)

1 = Voice Operation (Modified Symbols)

u mnie nie działa

 

x?xxxxx: Country (Parking Light)

0 = Rest of World (with Parking Light)

1 = North America (without Parking Light)

 

xx?xxxx: Vehicle Type

0 = Normal Vehicle

1 = Special Purpose Vehicle (e.g. Taxi)

 

xxx?xxx: Transmission

0 = Manual Transmission

1 = Automatic Transmission (Rest of World)

2 = Automatic Transmission (North America)

 

xxxx?xx: Steering Wheel/Tiptronic

0 = without Multi-Function Steering Wheel

1 = with Multi-Function Steering Wheel / without Tiptronic

2 = with Multi-Function Steering Wheel / with Tiptronic

dodatkowo z mojego doświadczenia:

3 = z mutifunkcją, bez tiptronika, ze zmodyfikowanymi symbolami (wybieranie głosowe dla zestawu bluetooth)

4 = z mutifunkcją, z tiptronikiem, ze zmodyfikowanymi symbolami (wybieranie głosowe dla zestawu bluetooth)

 

xxxxx?x: Cruise Control

0 = without Cruise Control System

1 = with Cruise Control System

2 = with Cruise Control System and Distance Regulation

xxxxxx?: Rear Wiper/Board Computer

1 = without Rear Wiper (Sedan) / without Board Computer

2 = with Rear Wiper (Wagon) / without Board Computer

3 = without Rear Wiper (Sedan) / with Board Computer

4 = with Rear Wiper (Wagon) / with Board Computer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamierzam zamontować w moim Passacie 1.9 tdi [bKC]105 KM tempomat.Posiadam już całą manetkę z dźwignią tempomatu,moduł kierownicy. Co jeszcze jest potrzebne aby to urządzenie zaczęło współpracować z moim autem?

...

Wszystko fajnie tylko nadal jest problem. Nikt nie opisał czy jest potrzebny czy nie jakiś przewód pomiędzy ECU a sterownikiem kolumny kierowniczej. Jeśli jest potrzebny to gdzie go wpiąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest potrzebny instalacja jest w wiązce tylko trzeba się w piąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jednak jest potrzebny?? Jesteś pewien na 110%.Ponieważ po podłączeniu wszyskiego do tzw kupy i po zaprogramowaniu kolumny i ECU nadal nic. Kontrolka mignie na chwile i gaśnie.Na wyswietlaczu zapala sie zegar z tempomatem i obok wykrzyknik.W Vagu błąd pt:nieznany kod błędu nie zwiazany ze sprzętem. I co dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś post 4 i masz tak zakodowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie nie ma wiazki tempomatu. Pytalem w salonie i trzeba ciagnac z Ecu. Ja kupilem tempomat z wiazka odrazu. Jesli wczesniej nie miales tempomatu to napewno nie ma wiazki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Piatka z + dla Jamal.Własnie uruchomiłem diabelstwo.Ze sterownika kolumny kierowniczej z kosci 20pinowej wyprowadzic z 16 pinu kabelek /biało/czarny/ i doprowadzić do ECU kosć 94 pinowa na 20 pin.Wczesniej usunąć zaslepke we wtyczce 94pinowej .Temat the end. Dziekuje wszystkim.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jamal_2005 kupowales w pl czu w uk ? wlasnie przymierzam sie do zainstalowania u mnie jesli w uk to gdzie i jakie koszta ?

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem w PL ( jakos 320 zl na allegro dalem, caly w pudelku z wiazka,instrukcja itp ) ale jeszcze nie zalozylem :D hehehe woze tak w bagazniku. Nie mam czasu qrcze. Pozdrawiam. Podpytaj kolege "Rosiel". On sie zna na rzeczy i czasami bywa w londynie. Mysle ze jesli ze zgadacie to napewno Ci pomoze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wlasnie wczoraj kupilem za 35 funtow i czekam na paczke w przyszlym tygodniu bede walczyl z instalacja tego :)

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie gdzie szukac ECU w aucie zeby sie wpiac :)

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ECU jest pod skrzynka z bezpiecznikami w komorze silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos ma schemaci podlaczenia manetki do ECU :)

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ten dodatkowy kabelek puścić?

Udało się komuś podłączyć ten tempomat? Jak tą wiązkę od ECU przeprowadzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie . Odgrzeje temat delikatnie. W zwiazku z tym ze zima i nudy a bede mial do dyspozycji kolegi garaz pobawie sie z tym tempomatem troche. I tu nasuwa sie pytanie. Jak sciagnac poduszke w kierownicy czteroramiennej. Wiem ze trzeba odpiac aku ale jak to dziadostwo wytargac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz od strony zegarów 2 zapinki/zatrzaski które blokują poduszkę na miejscu. trzeba tam wsadzić płaski i dosyć krótki śrubokręt i odgiąć.

przekręć kierownicę o 90 stopni i przyjrzyj się lusterkiem jak ten zaczep jest zrobiony.

 

proponuję najpierw wsadzić kluczyk do stacyjki na zapłon żeby się blokada odpięła a potem odłączyć aku (koniecznie minusową klemę lub obie ale zaczynając od minusa) wtedy nie będzie blokady i możesz sobie kręcić kierą.

847029893.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się z tym dość długo męczyłem. Jak wyjdzie Ci pierwszy zatrzask to podważając drugi dopchnij poduszkę, tak, żeby była na prosto, bo jak jest skośnie to drugi zatrzask Ci nie puści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mnie interesuje jak poprawadzic kabelak od kieraka do ecu , moze ktos opisze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności