Gość redtom Zgłoś #61 Napisano 20 Sierpnia 2007 sprawdźcie sobie w Etce. O ile pamiętam bo obecnie etka mi się wysypała jest napisane, że zbiornik 6l jest w większych silnikach i chyba sprecyzowane było że 8 cylindrowcu... których chyba wiele nie ma... ja miałem w 1,9 zbiornik, który wygląda dokładnie identycznie tak jak mój obecny (ze spryskiwaczami do bixenonu) tyle, że w połowie wysokości ma dodatkowy otwór na pompkę (do reflektorów). Gwarantuję Wam, że większego zbiornika nie da się upchnąć pod maską. Tam jest naprawdę napakowane, a IC wcale nie poprawia sytuacji... chociaż jest taki mały... zamknijmy ten temat i skupmy się na efektach "kratkowych" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #62 Napisano 20 Sierpnia 2007 jeszcze ja słowo... a u was na na zbiorniku od sprysków nie piesze ile owy zbiornik ma pojemności? u mnie pisze - 4,5l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacusnik Zgłoś #63 Napisano 7 Października 2007 Witam! Byłem ostatnio we Włoszech w sumie wczoraj wróciłem i sprawdzałem na niemieckiej autobahnie ile poleci mój pasiu. Przed wyjazdem wykonałem takie czynności: -MOD IC z KRATEXEM + zmiana miejsca klaksonu i powycinanie niepotrzebnego plastiku w kratce z przodu -wlałem do baku STP do czyszczenie wtryskiwaczy diesla (ojciec lubiał wcześniej tankować na stacji u RYCHA!) Wcześniej w Polsce pasiu miał problemy żeby polecieć 180km/h z pustym bakiem i z dwoma osobami na pokładzie na ropce z Shella Na autobanie udało mi się osiągnąć prędkość 210km/h w silniku 1.9 TDI 100KM!!! Producent podaje prędkość max 190km/h według książeczki która posiadam! W aucie jechało 5 osób z pełnym bagażnikiem i połową w baku. Na prostej poleciał 205 a z pomocą górki 210:) Uważam że warto zrobić tego moda. Dodam jeszcze że jechałem na Włoskiej ropce! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #64 Napisano 7 Października 2007 W aucie jechało 5 osób z pełnym bagażnikiem i połową w baku. Na prostej poleciał 205 a z pomocą górki 210:) Uważam że warto zrobić tego moda. Dodam jeszcze że jechałem na Włoskiej ropce! Pozdrawiam To wiele wyjaśnia...tutaj chyba więcej ropa robi swoje niż ten kratex(ja mniej więcej z podobnym obłożoniem na ropie z mało znanej stacji leciałem 203km/h) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #65 Napisano 7 Października 2007 TA kratka to chyba daje 10KM do lansu na miescie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #66 Napisano 8 Października 2007 Wcześniej w Polsce pasiu miał problemy żeby polecieć 180km/h z pustym bakiem i z dwoma osobami na pokładzie na ropce z Shella Na autobanie udało mi się osiągnąć prędkość 210km/h w silniku 1.9 TDI 100KM!!! Producent podaje prędkość max 190km/h według książeczki która posiadam! bez szaleństw 1. primo - może zatankowałeś porządnego paliwa (w końcu to inny standard paliw)? 2. primo - u mnie przy zamkniętym blacie GPS pokazuje 242 km/h ;P więc licz się z mega błędem pomiaru prędkości na licznikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacusnik Zgłoś #67 Napisano 9 Października 2007 no sam nie wiem który czynnik mi pomógł... czy dobra ropka... a może przeczyszczenie wtryskiwaczy przez stp... a moze kratex... Myślę że wszystko po trochu... Nadal zostaje przy zdaniu ze mod z kratexem jest warty zachodu.. teraz jak patrze na IC od zewnątrz to przynajmniej go widać, a wczesniej to zaslanial klakson i kupa plastiku w kratce... do tego dobre odprowadzenie powietrza... no musialo pomoc nie ma bata... a co do błędu licznika nie sądze żeby sięgał wiecej niż +/- 5km/h pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #68 Napisano 10 Października 2007 co do błędu licznika nie sądze żeby sięgał wiecej niż +/- 5km/h pozdrawiam wprowadzony przez producenta błąd jest liniowy, i nie +/- tylko +5 zawyża w okolicy 90 km/h. Przy dużych prędkościach, zwłaszcza w miejscu gdzie skala zaczyna uciekać co 20 na blacie, zweryfikuj wskażnik z kanałem 16 na klimatroniku. On prawdę Ci powie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #69 Napisano 10 Października 2007 co do błędu licznika nie sądze żeby sięgał wiecej niż +/- 5km/h pozdrawiam wprowadzony przez producenta błąd jest liniowy, i nie +/- tylko +5 zawyża w okolicy 90 km/h. Przy dużych prędkościach, zwłaszcza w miejscu gdzie skala zaczyna uciekać co 20 na blacie, zweryfikuj wskażnik z kanałem 16 na klimatroniku. On prawdę Ci powie Mysle ze dokladna predkosc pojawia sie na climatronic-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #70 Napisano 10 Października 2007 a wracając do tematu... ja niedługo wycinam drugą dziurę w nadkolu (tym razem od strony pasażera). Ma ktoś pomysł co zrobić ze zbiorniczkiem od spryskiwaczy? Może jakiś inny założyć, mniejszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RomanS Zgłoś #71 Napisano 10 Października 2007 a wracając do tematu... ja niedługo wycinam drugą dziurę w nadkolu (tym razem od strony pasażera). Montujesz drugi IC ? Ma ktoś pomysł co zrobić ze zbiorniczkiem od spryskiwaczy? Może jakiś inny założyć, mniejszy? Taki pomysł mam nie od dziś. Patrząc na Allegro to co najmniej kilka rodzajów zbiorniczków się przewija. Niestety nie mam możliwości aby różne rodzaje dorwac na zywca i sprawdzić możliwość montażu i mocowania. Jakiś dostęp do szrotu lub magazynu ASO by się przydał. Zwłaszcza to pierwsze bo w ASO ostatnimi czasy też niewiele maja, wszystko tylko na zamówienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #72 Napisano 11 Października 2007 ...wyciac dziurke w zbiorniczku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #73 Napisano 23 Listopada 2007 zobaczcie TEMAT panowie na Forum http://www.streetracing.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacusnik Zgłoś #74 Napisano 9 Stycznia 2008 witam, Czy ktos koniec końców zamowil nadkole od tego S4 i pasowało to do Passata, czy nie da rady i trzeba robic przeróbke z kratką z Castoramy? Dziś bylem w Aso VW i koszt nadkola ok 90zł od S4. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EEKTRONIK2 Zgłoś #75 Napisano 22 Lutego 2009 myślę że umiejscowienie tego zbiornika tuż za intercolerem nie jest przypadkowe, czy jechał ktoś kiedyś w niskiej temperaturze i działo się coś takiego że: na szybie robił się lód i wycieraczka przeskakiwała po nim albo samo ramięwycieraczki zamazrało i źle wycierało. Wtedy żeby usunąć ten efekt trzeba solidnie grzać przednią szybe od środka i porządnie psikać płynem który powinien usunąć ten efekt. Często trzeba się zatrzymywać skrobać szybe i uderzyc kilka razy wyieraczką o szybe żeby skruszyc lód. Jest jasne że płyn zimowy nie zamarza ale... jesli jest ciepły na 100% sprawniej i dokłądniej wycieraczka będzie wycierać szybe. Z intercolera wylatuje ciepłe powietrze i ogrzewa nam płyn do spryskiwaczy i uzyskujemy w ten sposób spryskiwanie szyby ciepłym płynem a nie lodowatym. To taka moja wizja w której widać jakieś zalety umiescowienia tam tego zbiornika. Z przodu pojazdu w samochód uderza powietrza o dużej sile i z tyłu intercolera moim zdaniem znajdzie zawzse jakies UJŚCIE:). Wydaje mi się że inzynierowie VW sprawdzili to i więcej było zalet umiejscowienia tam tego zbiornika niż wad spowodowanych spadkiem mocy który pewnie jest nie zauważalny. Jeśli ktoś chce więcej mocy to lepiej zamontowac wiekszy IC albo jakieś modyfikacje kompuetra sterującego silnikiem (tutaj zawzse miałem wachania bo moim zdaniem moc silnika jest dostosowana do materiałów z jakich został zbudowany silnik jeśli ktos znacząco podwyższa moc silnika i co ważne często tą moc w pełni wykorzystuje to znacząco może to wpłynąc na jego żywot bo jeśli ze 100KM zrobisz 130Km i bedziesz to wykorzystywał tylko przy wyprzedzaniu to raczej negatywnie na silniku nie powinno sie odbic a jeśli go podkręcsiz do tych 130KM ze 110 i będziesz po mieście od swiateł do świateł na pełnym gazie startował to silnik ci długo nie pociągnie. A się rozpisałem hehe a szukałem tylko rady na temat tylnej wycieraczki (sama się włącza podczasz jazdy). Znalazłem mase rad na temat dyszy która obraca się razem z wycieraczka ale żeby się sama włączała to mało jest kakretnych rad:). Myślę że szlak tarfił w pierwszej kolejności manetkę albo przekaxnik. Jak go przyprowadziłem z niemiec to był wyciągniety bezpiecznik tylnej wycieraczki i go wsadziłem spowrotem i wycieraczka chyba z 2 miesiące smiagał OK, jak sie zaczeła właczać sama to juz wiedziałem dlaczego niemiec wyciągnął bezpiecznik, zrobiłem to samo i tak jeżdze do tej pory a szyby mam przyciemniane z tyłu i jak się dodatkowo zasyfia (mam KOMBI) to już nic nie widać, przydała by się czasami ta tylna wycieraczka zwłaszcza ze za 2 tygodnie do Hamburga poginam a pogoda nie dopisuje:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #76 Napisano 22 Lutego 2009 ja mam podgrzewane spryski ---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ---------- a codo tego zbiorniczka jak by miał zasłaniac o to by było celowe to w modelu bez xenonu zbiorniczek tez dali by niżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #77 Napisano 22 Lutego 2009 To może panowie podsumujemy temat warto zakładać taką kratke na nadkolu -przy silnikach TDI -przy silnikach bezynowych prosze o odp ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #78 Napisano 22 Lutego 2009 ja mam TDi i moim zdaniem z tego co poczytałem i podpatrzyłem np u kolegi adams warto sam sobie zamontuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksynio Zgłoś #79 Napisano 22 Lutego 2009 jestem tego samego zdania co kolega ekurek też założe taką kratkę do swojego TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #80 Napisano 22 Lutego 2009 zauważcie jak zachowuje się dym podczas palenia gumy obraca się zgodnie z ruchem koła wiec podczas jazdy na pewno pęd powietrza wytwarza w kratce jakieś podciśnienie co za tym idzie lepsze odprowadzenie powietrza z IC a to już tylko może pomóc! na pewno nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach