zuse Zgłoś #41 Napisano 7 Czerwca 2007 Tak sie zastanawiam...czy ktorys z WAS widzial co jest z tylu IC w PASSATCIE?? podpowiem...ZBIORNIK PLYNU SPRYSKIWACZACZ. Odleglosc pomiedzy tylna sciana IC a przednia sciana ZBIORNIK PLYNU SPRYSKIWACZACZ wynosi ok 3-4cm i zaslania 90% powiezchni IC. 10% to odsloniety dol. Wiec niech mi ktos wytlumaczy jaki jest sens prucia calego nadkola?? Dzis bede sciagal zdezak wiec pstrykne fotke tego kawalka IC-->ZBIORNIK Ocenicie sami czy warto pruc cale nadkole czy tylko 5cm od dolnej krawedzi nadkola. Jesli juz tak bardzo kombinujecie z polepszeniem cyrkulacji powietrza wokul IC proponuje przeniesc lewy klakson w inne miejsce, poniewaz jest on doslownie w samym centrum kanalu IC. Druga sprawa... wytnijcie zbedne plastiki w kratce wlotowej do IC bo one mocno "utrudniaja" cyrkulacje powietrza do IC. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #42 Napisano 7 Czerwca 2007 no to koledzy wywalamy zbiornik z płynem ... co tam butelkę 0,5L się podepnie przeciągi są ważniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #43 Napisano 7 Czerwca 2007 Dzis bede sciagal zdezak wiec pstrykne fotke tego kawalka IC-->ZBIORNIK Zrob duzo zdjec, zdjecie jest warte wiecej niz 1000 slow (ktos to mial w podpisie). Odnosnie wywalenia zbiornika plynu spryskiwacza, mozna go troche ochudzic. Beda zdjecia to sie wymysli rozwiazanie:) nie takie rzeczy sie robilo:). W AUDI A4 jest troche lepiej, a tu juz nie ciekawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #44 Napisano 7 Czerwca 2007 Oto zdjecia.... zdjecie 1. pokazuje praktycznie zakryty caly tyl IC, na dole zostaje jakies 10cm niezaslonietego IC przez zbiornik spryskiwacza. Dno zbiornika spryskiwacza dotyka dolnej krawedzi zderzaka; zdjecie 2. boczna sciana IC jest cala zaslonieta prze zbiornik wiec kombinowanie z dziura w zderzaku jest zupelnie pozbawione sensu; zdjecie 3. ja przenioslem klakson z samego srodka kanalu dolotowego powietrza do IC wyżej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #45 Napisano 11 Czerwca 2007 To faktycznie u Ciebie jest tam... ładnie upchane Ale patrząc po fotach - masz Xenony, więc i 2x większy zbiorniczek na płyn. Poza tym sam IC jest na fotach szerszy niż wyższy, a u mnie jest odwrotnie - czy w takim razie różnią się IC pomiedzy benzyną i dieselem? Przeciąg jaki by nie był - lepszy niż żaden Klakson idealnie się chowa pod kanałem dolotowym (można go odgiąć sporo w dół), więc to nie problem (ale fakt, że umiejscowienie ma nieszczęśliwe). Najgorsze są halogeny... A sama kratka w zderzaku, która zamiast kierować powietrze, skutecznie tylko ogranicza jego przepływ, jest na szczęście bardzo miękka i plastyczna - nie ma najmniejszych problemów, żeby zbędny nadmiar plastiku wyciąć W dieselkach są o wiele wyższe ciśnienia doładowania, z tego co się orientuję. Być może tam efekt "puchnięcia" IC wraz z temperaturą jest bardziej zauważalny. W swoim 1.8T odkąd zrobiłem tą "kratkę", nie czuję spadku mocy po kilkukrotnym naciśnięciu na gaz... ale może to dlatego, że już tak nie cisnę jak kiedyś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #46 Napisano 11 Czerwca 2007 starosc nie radosc Marek ja mam rowniez od kilku lat Castorama Tuning w nadkolu. Nie mam halogenów i nawiew na IC mam dosc dobry, jednak co by nie mowic FMIC jest debesciak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #47 Napisano 12 Czerwca 2007 Panowie, piszecie o zasadności robieniu dziur w zderzaku (nadkolu), a zastanówmy się nad elementarną rzeczą, jaką jest zachowanie się strumienia powietrza, który opływa samochód podczas jazdy, szczególnie przy większych prędkościach i w jaki sposób się ono zachowuje. Myślę, że wszelkie dywagacje należałoby od tego rozpocząć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #48 Napisano 16 Czerwca 2007 Panowie, piszecie o zasadności robieniu dziur w zderzaku (nadkolu) Taka kratka jest zasadna w S4 wiec dlaczego nie w naszych Passatach? Myślę, że wszelkie dywagacje należałoby od tego rozpocząć. OK. Zaczynaj. PS Nadkole od S4 zamowione. Co ciekawe zaplace za nie 90 pare zlotych w ASO, a jak bylem na gieldzie za uzywane nadkole z kratka (nie wiem od jakiego auta - chyba mazda 626) chcieli 100. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #49 Napisano 19 Lipca 2007 u mnie po zdjęciu nadkola wygląda to tak: IC jest w znacznym stopniu odsłonięty... kratke mam, nadkole zdjęte... ide montować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #50 Napisano 19 Lipca 2007 To faktycznie u Ciebie jest tam... ładnie upchane Ale patrząc po fotach - masz Xenony, więc i 2x większy zbiorniczek na płyn. jakos nie zauwazylem zeby przy xenonach zbiornik plynu byl wiekszy, 3,5l i ni grama wiecej jesli to jest 2x wiekszy to jaki jest ten mniejszy ?? 1,5l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #51 Napisano 19 Lipca 2007 ja jeśli dobrze pamiętam (tak na 90%) mam 4,5 litrowy zbiornik na płyn do spryskiwaczy... kratka już zamontowana w nadkolu jutro rano nadkole montuje do paska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #52 Napisano 20 Lipca 2007 jakos nie zauwazylem zeby przy xenonach zbiornik plynu byl wiekszy to słabo patrzyłeś,bo napewno jest większy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #53 Napisano 20 Lipca 2007 taka ciekawostka techniczna - czy ktoś mógłby mnie poprawić, ale te zbiorniczki różnią się między 3B i 3BG Mój IC jest prawie cały zasłonięty przez zbiornik, a u adamsa widać na focie, że wszystko jest ślicznie odsłonięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #54 Napisano 20 Lipca 2007 u mnie wygląda to tak: nie wiedziałem że mam aż tak odsłonięty IC bo bym większą kratkę wstawił... (kwestia czasu) a zrobiłem to tak: -kupiłem kratkę -odpowiednio ją zmodyfikowałem -dokleiłem siateczkę z tyłu by nie wpadały żadne kamyki do komory silnika -zdjąłem nadkole -wyciąłem otwór w nadkolu -ładnie wszystko spasowałem -przymocowałem na cztery śruby -po bokach "uszczelniłem" silikonem -pomalowałem sprejem -zamocowałem nadkole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #55 Napisano 21 Lipca 2007 To ja sie tez pochwale:) Na tym zdjeciu widac kiepskie rozwiazanie Sa jakies mniejsze zbiorniki na plyn do spryskiwaczy? Mozna ciac nadkole nozem bez problemu. Efekt finalny Nie polecam nitow zrywnych do mocowania (chyba ze z podkladka). Ja zamontowalem na ciasno wkrecone wkrety. Ktos wie jak wyciagnac kratke ze zdezaka (nie mam swiatel przeciwmgielnych), zauwazylem ze mozna je troche poprawic, no i koniecznie przekrecic sygnal dzwiekowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #56 Napisano 24 Lipca 2007 jeśli ktoś ma taki model paska jak ja i taki sam zbiornik na płyn do spryskiwaczy to te wloty powietrza w zderzaku mają sens (ostatnia fotka na stronie ) wstawiłem większą kratkę w nadkolu, przerobiłem dolot powietrza do IC, powycinałem zbędne plastiki które zamiast ułatwiać dolot powietrza to go utrudniały aha - klakson mam po lewej stronie pod światłem (patrząc od przodu) zaraz obok jakiejś chłodnicy... (nie mylić z tubą widoczną na fotce) na chwilę obecną u mnie wygląda to tak: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #57 Napisano 15 Sierpnia 2007 przegoniłem ostatnio paska i wskazówka na liczniku zatrzymała się za 200km byłem zaskoczony bo na szerszych oponach letnich prędkość max zawsze była około 195, na normalnych zimowych około 200 a tu nagle jakieś 205 - czy to możliwe że to sprawka tego małego moda ?! (dwie osoby na pokładzie/ pół baku paliwa/ równa, prosta droga) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość redtom Zgłoś #58 Napisano 18 Sierpnia 2007 Z tymi zbiornikami to jakieś niestworzone rzeczy opowiadacie. Zbiornik z i bez xenonów jest dokładnie takich samych rozmiarów. różni się tylko tym, że ma w połowie mniej więcej wysokości dodatkowy otwór na pompę (mocniejszą) do reflektorów. miałem oba w ręku (własnym) więc wiem o czym mówię... Większy to był dopiero w W8 ale to już zupełnie inna historia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #59 Napisano 19 Sierpnia 2007 Nie wiem,ale byłoby bez sensu żeby miały obydwa takie same pojemności,spryskujesz 2 razy więcej przy xenonach czyli dolewasz co chwile płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #60 Napisano 19 Sierpnia 2007 a co w W8 jest innego ze dali inny zbiornik ?? mysle ze roznica polega na xenonach lub ich braku ETKA mowi ze powinienem miec wiekszy zbiornik a jednak nie mam, wiec niewiem o co chodzi P:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach