Skocz do zawartości

ksynio

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ksynio

  • Urodziny 08.07.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Arendal/NORWEGIA/Kętrzyn,W&M

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. marecek,dzięki za probe wsparcia,mam w opisie W&M ale od 4 lat na stałe mieszkam w Norwegii wiec i tak nici z tego.Problemu nadal nie rozwiązałem,w następnym tygodniu wymieniam TURBO.Udało mi się załatwić nówkę za flachę od kumpla z serwisu a wiec dalej szukam metoda prób i błędów,wyczyszczę jeszcze raz cały dolot,i zobaczę czy będzie poprawa.Autko musi być sprawne jak bo niestety będę zmuszony je sprzedać bo mi się trochę rodzinka powiększyła.Zmieniam na VW SZARANA 1,9 TDI 136 ps 4x4 high line a wiec mały komfortowy autobus.
  2. to było do kolegi smyku222 czy do mnie? nie mam teraz dostępu do vaga.Czy tam mogło się coś przeprogramować?
  3. Hymm,cały dolot jest na 1000% szczelny,napięcie do zaworu dochodzi,nawet sprawdzałem w drugim pasku czy jest takie same i jest ,grucha jest ok, nowy zawór jest oryginalny z serwisu VW,a ten syk jest z filtra powietrza a nie z dolotu,przy dodaniu gazu do 3,5 4 tyś obrotów i odpuszczeniu jak trzymam rękę przy wlocie do filtra to wyraźnie czuć jak powietrze dmucha ze znaczną siłą w dłoń,natomiast jak jadę to nie zależnie czy szybko czy wolno ten syk jest cały czas i przy wysprzęgleniu to tak jak bym miał blow-off zamontowany. Dymienia nie zauważyłem żadnego.Błąd N75 wyskakuje tylko wtedy gdy wyłączy się TURBO jak silnik nie daje rady wciągać tego powietrza. i o co tu chodzi??
  4. Witam,i ja się tu przykleję. Już nie mam siły na tego mojego paska.Mój problem polega na tym że TURBO zaczęło przeładowywać do tego stopnia że ciśnienie doładowania wypychane jest z powrotem do filtra i wlotu powietrza do tego stopnia że słychać szum (świst) uchodzącego ciśnienia za każdym razem nie zależnie na jakim biegu przyśpieszam i z jakiej prędkości.Gdy to słyszę jak przyśpieszam i wysprzęglę to słychać tak jak bym miał zamontowany blow-off.Najpierw poczytałem o przeładowaniu na forum i porobiłem to wszystko co koledzy zalecali zrobić gdy TURBO przeładowuje,a mianowicie zacząłem od wymiany N75,wszystkich wężyków zaworu sterującego EGR,wyczyściłem sam EGR,wyczyściłem TURBO,sprawdziłem cały układ w kwestii szczelności.Wag pokazuje tylko przeładowanie i defekt N75 nawet po wymianie na nowy i całej robocie. Czy ktoś wie co mu dolega?Byłem nawet w servisie VW i jak gość się przejechał to powiedział ze N75 jest do wymiany który wymieniłem pół godziny wcześniej zanim pojechałem do servisu. Mój pasek to AWX Z 2001 roku. Czy ktoś mi coś poradzi na mój problem,i nie mówię to o POCZYTAJ NA FORUM BO BYŁO WIEJE TAKICH TEMATÓW, tak ale nie znalazłem tematu że komuś przeładowywało do tego stopnia jak u mnie.
  5. ksynio

    Zaspawanie dziur w felgach

    heh, chodziło mi o Gdańsk,Gdynie i Sopot, to tak dla uściślenia
  6. ksynio

    Zaspawanie dziur w felgach

    Wiem że gdzieś w truj-mieście jest firma która zajmuje się naprawa felg profesjonalnie,kiedyś mój kolega zawiózł tam felga po spotkaniu z krawężnikiem,brakowało około 10cm felgi to tak naprawili że nie było nawet widać gdzie była uszkodzona,myślę że tam szło by się dogadać żeby ci takie coś zrobili ale musisz popytać kolegów z forum z truj-miasta gdzie ta firma jest albo w Google poszukaj. Powodzenia
  7. ksynio

    Co następnego po Passku?

    miałem B5,99r.TDI 90KM teraz mam B5 FL, 02r.TDI 131KM a na początku następnego roku zmiana na B6 TDI tylko jeszcze nie wiem czy 1,9 czy 2,0 a więc ja zostaje przy VW. Co rok coś innego nowszego,od tak dla urozmaicenia.
  8. nie to żebym się czepiał no właśnie a kolega Tomek (bambusik) wyraznie napisał no właśnie,a więc nie ma co kombinować tylko zrobić to tak jak się nalezy. każde auto ma określoną przez konstruktorów tolerancję jeżeli chodzi o geometrie a więc nie ma co ustawiać na tak zwane oko.
  9. heh pseudo mechanika, tak czy tak musisz zrobić geometrie i to w jakimś porządnym warsztacie a nie w garażu,w przeciwnym razie czeka cię też wymiana opon.A jak będą ustawiać zbieżność powiedz żeby sprawdzili czy jest wszystko ok i czy wszystko poskładał tak jak się należy.
  10. Siemka.Ja mam paska w kombi który stoi obecnie na H&R-ah czyli na lato,ale na zimę mam przygotowane zawieszenie podwyższone. Podwyższa ono standardowe zawieszenie o 40mm.Byłem zmuszony coś takiego zrobić bo tu gdzie mieszkam (Norwegia) zima jest konkretna.Wraz ze zmianą opon na zimę zmieniam zawias.Myślę że ktoś mnie tu za to z krytykuje że tak nie wolno że to niebezpiecznie że to kowalstwo ale jak najbardziej skuteczne w 100% ekstremalnie przetestowane prze zemnie.Mój pomysł polega na tym że do standardowego zawieszenia (amoy,sprężyny) na przód podłożyłem pod kielichy na których opiera się sprężyna (u dołu) rurki o wysokości 40mm i grubości 3mm a z tyłu mam podłożone pod i nad sprężyna krążki teflonowe każdy o grubości 20mm,musiałem też dorobić podstawę tak aby sprężyna się nie wysunęła. Jeśli ktoś będzie chciał to opiszę wszystko dokładniej.Ale tak jak mówiłem to tylko taki mój pomysł.
  11. i ja się do tego przyłączę [*] [*] [*]
  12. Ponawiam moje pytanko. Czy ktoś wie co to jest za błąd?
  13. A ja wczoraj zmieniłem mojego passata b5 99r. na b5 fl 2002r. nie długo zrobię nowy wpis w dziale mój passat,na razie jest tam mój stary nie zawodny b5
  14. Witam,mam problem z park tronikiem.po zdemontowaniu i zamontowaniu zderzaka park tronik przestał działać,były zdemontowane czujniki ponieważ zderzak był malowany.czy czujniki umieszczone na zewnętrznej części zderzaka różnią się od tych środkowych? Po podpięciu pod VAG-COM pojawił się taki błąd. 01543-Parking Aid Warning Chime (H15) 009-Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 85 Mileage: 87318 Time Indication: 0 Date: 2010.03.06 Proszę o pomoc,jeśli ktoś wie co jest nie tak. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności