Skocz do zawartości

RomanS

  • Liczba zawartości

    646
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O RomanS

  • Urodziny 24.07.1963

Informacje osobiste

  • Imię
    Roman
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

1 265 wyświetleń profilu
  1. Wpinasz po prawej stronie deski, masz fotki powyżej, na jeden nawiew jest 1 żarówka, co do tego białe go to nie pamiętam, sam tak dokąłdałem ale dawno to było
  2. Spręzyny są oznaczane kolorowymi kropkami. Jesli Ci sie lakier na nich uchował to powinieneś znaleźć. Po kolorach kropek rozszyfrowujesz wg ETKI co masz. W zawieszeniu np 1BE są inne sprężyny (twardsze i krótsze) i inne amortyzatory. Nie wiem czy stabilizator przedni nie jest inny - tego nie jestem pewien. 1BE to tak 2-2,5 cm nizej.
  3. Ja również poproszę o cenę za zestaw Lemforder 3553701. Auto jak w profilu, rocznikowo, wg VIN 2003 (WVWZZZ3BZ3E225518)
  4. Potrzebuję informacji nt czyszczenia wtrysków benzynowych. Silnik 1,8T AWT, podejrzewam, że któryś z wtrysków nie działa jak należy. O ile zakładów regenerujących/ czyszczących wtryskiwacze diesla jest tyle,że prawie na każdym rogu ulicy to o wtryskach benzynowych już nie jest tak dobrze. Szukam mechanika, który potrafi je zdiagnozować, przeczyścić/zregenerować, określić ich parametry, no jednym słowem fachowca :) Znacie kogoś takiego w Poznaniu czy okolicy?
  5. Na zegarach nie ma ikony, jest na włączniku świateł.
  6. @mkpol,no bądz poważny, myślisz,że normalnych sposobów nie próbowałem zanim napisałem na forum??? 3 strony owszem są ale większość dotyczy nalepki na szybie, część radzi skrobanie żyletką (mam to robić na środku dachu na lakierze???) a jeszcze inne usuwania kleju po naklejce co już jest małym piwem:) Twój sposób z podważeniem brzegu też nie wchodzi w grę bo brzegu podważyć się nie da- opisałem to, nalepka kruszy się malutkimi kawałeczkami i ****-nie ma za co chwycić. Ale OK.Pouczyłeś mnie, zagoniłeś do kąta i jesteś gość na forum. Tylko po co mi taki moderator że nie rozumie problemu a musi wykazać swoją wyższość??? Sory za to wynurzenie które jest OT ale Ty też mogłeś sobie darować wypowiedz która mi nie pomaga i nic nowego nie wnosi. Jak prześledzisz moją aktywność na forum to zobaczysz, że w zdecydowanej większości to ja pomagałem innym. A jak już ja miałem z czymś problem to bardzo często nikt nie mógł pomóc bo to już był prawdziwy problem. Napisałem nowy wątek bo znane mi sposoby oraz te które poznałem przeglądając to oraz inne fora nie działają w obecnym przypadku. Co prawda zawsze można przejechać to szlifierką a potem lakierować dach:)
  7. No tylko, że problem jest z tym "wystarczy lekko podważyć" . Folia jest tak zdegradowana, że cała krucha i zaczynając od brzegu to oddziobuję kawałeczki co najwyżej 1x1 mm, a w większości nawet mniejsze. Co do powielania tematów to na tym forum założyłem tylko jeden... Wcześniej kilka godzin "kopałem" forum ale nie znalazłem nic co by pasowało do mojego przypadku.(tylko nie mów, że wyszukiwarka forum jest doskonała a ja leniwy albo nie umiem szukać . Jeśli zaś faktycznie gdzieś jest opisany sposób na taką starą kruszącą się folię to bardzo bym się ucieszył za podpowiedz
  8. No ale w jakim sensie? ZTCW to preparat do usuwania smoły, żywicy, asfaltu, smarów, części owadów. Rozumiem, że pewnie usunę tym ślady po kleju od folii (to akurat nie problem), ale samą folię? Rozpuści ją czy jak?
  9. Kilka lat temu nakleiłem na dachu kółko z folii bezbarwnej jako osłonę lakieru pod magnes anteny CB. Obecnie, pod wpływem czasu i warunków atmosferycznych ta folia stała się biaława, jakby cieńsza, sztywna, troszkę strzępi się na brzegach. Nigdzie nie odstaje. Chciałbym ją zdjąć ale nie ma jak ani za co złapać. Tak doskonale ją nakleiłem :mrgreen: Macie jakąś wiedzę,doświadczenie albo pomysły co zrobić???
  10. Nie zgodzę się, żarówki są inne w zapalniczce i inne w nawiewach. Ta w zapalniczce jest nawet z większym plastikiem. Zajrzyj po prostu pod pokrywę prawego boku deski i zobacz czy masz wiązkę. Pokrywę zdejmuje się tak samo jak tą z lewego boku od bezpieczników.
  11. RomanS

    Audi A3 8L 1,8 20v AGN 1996

    Kilka minut jak masz jakieś doświadczenie a jak nie to pół godziny
  12. Podziękowania, skrzynia 5 biegowa (do dziś byłem święcie przekonany, że z benzyną AWT tylko takie były kojarzone, no ale może 6-tki też były?). Co do gumowych pierścieni 8D0711 901A to na pewno są 2szt? ETKA dla skrzyni 5 biegowej twierdzi, że 1 szt. a dla 6-biegowej 2 szt. Wiadomo, nie takie cuda w ETCE są Pierścień osadczy 8DO 711 099A - jaki cel wymiany?, wygląda na zwykłą stalową podkładkę, czy też się zużywa (raczej nie pracuje , siedzi przyciśnięty pierścieniem Seegera ? Instrukcję wymiany "ru" przejrzałem na razie pobieżnie, z językiem problemów raczej nie ma, no może jakieś pojedyncze słowa Wymieniałeś drążek? Czy nie było potrzeby?
  13. Witam, na gałce zmiany biegów mam duży luz, zaczynają się kłopoty z włączaniem biegów. Dla jasności to jest benzyna, AWT 1,8T, auto z 2003 roku. Luz góra- dół wynosi ok 1 cm, luz promieniowy też pewnie jakiś jest ale trudno to określić. Miejsce tego luzu jest mi znane, to tzw. jabłko (kula) na drążku zmiany biegów. Jabłko współpracuje z takim gniazdem-panewką. Obydwa elementy z tworzywa. Czy ktoś przerabiał wymianę zużytych elementów? Zakupiłem już nowe gniazdo, ale nasuwają mi się pytania: 1. Czy zużywają się równo obydwa współpracujące elementy (wtedy muszę dokupić drążek zmiany biegów) czy też zdecydowanie bardziej jeden z nich (na innych forach,np Audi znalazłem opisy wymiany tylko gniazda i to ponoć załatwiało sprawę). Wiem, że nigdy nie jest tak, że tylko jeden współpracujący element się zużywa a ten drugi nic całkiem. Ale być może jeden z nich (np. gniazdo) zużywa się szybciej (mniej wytrzymałe) i dlatego ta opinia, że wystarcza wymiana gniazda? Wiadomo, jakiś tam luz może pozostać, w końcu to nie koła zębate w skrzyni biegów Wiecie coś o tym ??? 2. Czy można naprawę wykonać z wnętrza auta? Czy tez konieczne są jakieś działania pod samochodem? Wiem jak to jest zbudowane ale nigdy tego nie przerabiałem. Jak będzie można z wnętrza to zrobię sam a jak trzeba od dołu to niestety nie mam warunków Jakby znalazł się ktoś kto to rozbierał i zechciał by mnie oświecić to bym się ucieszył
  14. Gdyby tak myśleć to znaczy, że pompa już w agonii :). Przecież jest paliwo w listwie paliwowej. A nawet jak ciśnienie zeszło to po przekręceniu kluczyka słychać przez 1-2sek. jak pompa dopompowuje. A sama pompa ma wysokość kilkunastu cm. Gdyby na taką wysokość nie potrafiła zassać to jak miałaby szansę przetłoczyć je pod całym autem(w tym przez filtr) i wytworzyć ciśnienie w listwie paliwowej ??? Kombinujcie dalej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności