matti510 Zgłoś #141 Napisano 15 Maja 2014 Bez TMC rozumiem nie pójdzie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #142 Napisano 15 Maja 2014 Bez TMC rozumiem nie pójdzie?? Navi pójdzie, ale info na fisie już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti510 Zgłoś #143 Napisano 16 Maja 2014 A jak zamontował bym MFD w wersji D?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #144 Napisano 16 Maja 2014 A jak zamontował bym MFD w wersji D?? To nie miałbyś info na twoim liczniku, no chyba że zmieniłbyś jeszcze licznik na 847. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siwy_223 Zgłoś #145 Napisano 25 Maja 2014 w razie potrzeby koledzy, to mam na zbyciu tuner TMC 3B0919894A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
priveeee Zgłoś #146 Napisano 29 Czerwca 2014 Mam pytanie posiadam navi MTC A CHCIALBYM ZAMIENIC NA MFD ROK PASSATA 2002 A MODEL 2003 WIEC JAKIEJ MDFMAM SZUKAC ? BY WSZYSTKO CHODZILO >? I CZY JESLI KUPIE ZLA TO BEDZIE DZIALA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #147 Napisano 29 Czerwca 2014 Najlepiej MFD w wersji D chociaż i C (trochę starsza) ujdzie. Jak będziesz przeglądał ogłoszenia to proś od sprzedających nr fabryczny navi. Z przodu na panelu ma mieć napis MFD. Jak coś to lepiej zapytaj tu zanim kupisz w niewiedzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
priveeee Zgłoś #148 Napisano 30 Czerwca 2014 Czyli czy kupie C i D wsio bedzie chodzilo .A mowiac starsza co miales na mysli kolego ? Bo kazda inna to bagno bedzie mam rozumiec tak ? . Te oznaczenie z przodu MDF to jakas lepsza wersja jak bosse w audi ?Bo cos kiedys czytalem na ten temat. I jeszcze jedno pytanie po co mi nr seryjny radyjka Od sprzedawcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #149 Napisano 30 Czerwca 2014 Wersje A i B są noDX brak możliwości odtworzenia map Polski nie mają one także napisu na przednim panelu MFD, a tylko Radio Navigation System. Następne wersje C, D i G czytają płyty z mapą PL i na przednim panelu maja napis Radio Nawigation System MFD z tym, że wersja G była montowana w ostatnim wypuście B5 FL i jak nie masz auta modelowo z 2004r to szkoda sobie zaprzątać głowę bo tam trochę inna historia jest. Bierz pod uwagę wersję D ewentualnie C obie są na podobnym poziomie z tym, że C była poprzedniczką D. Z resztą zarówno na forum jak i u wujka google jest masa info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #150 Napisano 8 Lipca 2014 Obalamy mity "fachowców". Licznik Full Fis ...949 i navi MFD wersja D bezproblemowo komunikują się po trzech kablach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #151 Napisano 8 Lipca 2014 Licznik Full Fis ...949 i navi MFD wersja D bezproblemowo komunikują się po trzech kablach. :haha Nie ma takiej opcji z ori X49, w liczniku bankowo masz wgrany wsad od 847. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #152 Napisano 8 Lipca 2014 w liczniku bankowo masz wgrany wsad od 847 no zaraz, x49 ma przecież inną organizację epromu, średnio działa na starszym wsadzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #153 Napisano 8 Lipca 2014 Nie ma takiej opcji z ori X49, w liczniku bankowo masz wgrany wsad od 847. To po jaką cholerę każecie ludziom zmieniać liczniki albo wersje MFD jak to takie proste... Jak potrafisz to wgraj.... Licznik jest od angola 3B0920949, a siedzi w nim wsad od europejczyka 3B0920849. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #154 Napisano 8 Lipca 2014 (edytowane) To po jaką cholerę... Widzisz, generalnie od zawsze było tak że to nie działało i koniec, takie same informacji są na zagranicznych forach i chyba stamtąd poprostu to przyszło. Pamiętam że sam próbowałem podpinać starą MCD pod zegary x89 i nie szło to po tych trzech kablach, mam na myśli piny 30, 31 i 32 (clock, data, enable) zielonej wtyczki dla licznika od 2001r w górę. Bo rozumiem, że tam to masz zapięte ? Aczkolwiek, teraz szukając analogii... masz tą MFD spiętą z magistralą CAN komfortu czy nie? U mnie radio Delta 6 wyświetla komunikaty radia, reaguje na zmianę prędkości, właściwie interpretuje podświetlenie deski mimo że mój golf jest z modelowo 2000r i to bez żadnych wynalazków czy adapterów. Tak samo multifunkcję uruchomiłem na przekaźniku 451 mimo, że powinienem użyć 452 i wszystko działa bez błędów. Kluczem do tej układanki był licznik. Jeżeli masz spięte MFD i licznik po 8 i 9 pinie zielonej kostki zegarów (T32b) to najpewniej tamtędy idą komunikaty radia. Edytowane 8 Lipca 2014 przez owies Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #155 Napisano 8 Lipca 2014 Wcześniej miałem licznik 1/2 Fis 3B0920827 i gamma (auto modelowo 2003r czyli jeszcze nie to o czym niektórzy myślą). W zamian wpadła navi MFD w wersji D i licznik 3B0920949. Licznik mam od riccardoa więc on może potwierdzić co to jest. Naczytałem się różnych opinii forumowych i już byłem wkurzony, że trzeba będzie szukać starszej wersji, aby ten Full Fis był wykorzystany w całości. Bo rozumiem, że tam to masz zapięte ? Hehe teraz już mam. Wcześniej nic nie było wolne miejsca na piny, a przy radiu tylko 2 kości ISO (standard na zasilanie i głośniki). Jeżeli masz spięte MFD i licznik po 8 i 9 pinie zielonej kostki zegarów (T32b) to najpewniej tamtędy idą komunikaty radia. MFD z licznikiem mam spięte po 3 kablach. 30,31,32-licznik; 8,9,10-MFD. Po podłączeniu kabelkologii na nowo kodowanie wszystkiego: Gateway, Licznik, Navi i Radio (o którym też jakoś tu info nie widzę, a ono ma swoje kodowanie:oddzielnie nawigacja oddzielnie radio) i pojawiło się info z MFD na Fisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #156 Napisano 8 Lipca 2014 Po podłączeniu kabelkologii na nowo kodowanie wszystkiego: Gateway, Licznik, Navi i Radio (o którym też jakoś tu info nie widzę, a ono ma swoje kodowanie:oddzielnie nawigacja oddzielnie radio) i pojawiło się info z MFD na Fisie. Z tym kodowaniem to bardzo słuszna uwaga. Jeśli mogę Cię prosić to odepnij zieloną kostkę od MFD i zobacz co wtedy, czy komunikaty znikną, jeśli tak to przekoduj jeszcze raz Gateway nawet na tą samą wartość i czy wtedy się pojawią ? Wtedy będziemy mieli 100% pewność którędy idzie informacja, licznik na pewno potrafi czytać komunikaty po CAN (T32b 8 i 9). Byłyby fajnie gdyby ktoś jeszcze mógł to potwierdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #157 Napisano 8 Lipca 2014 (edytowane) Jeśli mogę Cię prosić to odepnij zieloną kostkę od MFD i zobacz co wtedy, czy komunikaty znikną, jeśli tak to przekoduj jeszcze raz Gateway nawet na tą samą wartość i czy wtedy się pojawią ? Spoko, ale nie dziś. Ponadto, żeby szło to z licznika z pinów 8 i 9 to musiałbym mieć też tuner TMC i podłączenie do navi w kostce 26 pinowej, a u mnie tego nie ma, no i z tego co piszecie navi w wersji G, a ja mam dziewiczą, niekombinowaną D do której sam wgrywałem spolszczenie. No więc poszedłem do auta jeszcze dziś. Po odłączeniu zielonej kosteczki od MFD z tyłu górna cześć fisa zamilkła zrobiło się czarno nic już nie było w stanie przywrócić górnej części wyświetlacza. Po podpięciu zielonej kostki i odpowiednim kodowaniu komunikaty pojawiły się. Jestem pewien na 100%, że u mnie idzie to po 3 sławnych kablach. Edytowane 8 Lipca 2014 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #158 Napisano 9 Lipca 2014 Licznik jest od angola 3B0920949, a siedzi w nim wsad od europejczyka 3B0920849. Owszem,ale do edycji eepromu użyłem na próbę pewnego programu.Po wczorajszych twoich wypowiedziach,pobieżnie porównałem eepromy i wydaje mi się,że zostało skopiowane więcej komórek z licznika 827 niż jest to konieczne.I prawdopodobnie nieświadomie dla mnie zostały skopiowane informacje o sposobie komunikowania się licznika z Navi.I w ten sposób dostałeś przypadkowo bonus,a ja nowe informacje.:ok Jak będę miał chwilę czasu,muszę przeanalizować to na spokojnie,aby znaleźć te informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #159 Napisano 9 Lipca 2014 No to poprzeglądaj. Gdyby tak było to nie jednemu by się przydało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #160 Napisano 9 Lipca 2014 Ponowię swoją wypowiedź. w liczniku bankowo masz wgrany wsad od 847. ... nie ma innej opcji. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach