Grucha... Zgłoś #161 Napisano 9 Lipca 2014 Teraz to mądrego nie udaj bo nic nie wnosisz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #162 Napisano 9 Lipca 2014 Teraz to mądrego nie udaj bo nic nie wnosisz... Kolego ogarnij się. :zliscia Od początku pisałem że taki myk jest nie możliwy, a ty podniecałeś się jak przysłowiowy murzyn blaszką. :stop P.S. A pisałem to nie dla tego że wyczytałem takie info w ulotce z Biedronki, tylko rzecz jasna przerabiałem to na własnej skórze. :ok Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #163 Napisano 9 Lipca 2014 Ponowię swoją wypowiedź. ... nie ma innej opcji. :ok Pozdro. Nie cały wsad,tylko kilka komórek,odpowiedzialnych za komunikację licznika z Navi.:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #164 Napisano 9 Lipca 2014 Nie cały wsad,tylko kilka komórek,odpowiedzialnych za komunikację licznika z Navi. Ryszard, to oczywiste. :ok Ja nie wnikam ile tego wsadu w nim jest powiedzmy ,,ponad normę,, tylko stwierdzam fakt że komunikacja (bez CAN) z ori wsadem 849 jest fizycznie nie możliwa. P.S. To na marginesie wypowiedzi: a siedzi w nim wsad od europejczyka 3B0920849. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #165 Napisano 10 Lipca 2014 Od początku pisałem że taki myk jest nie możliwy, a ty podniecałeś się jak przysłowiowy murzyn blaszką. Teraz jak "nieświadomie" się okazało, że jest coś takiego możliwe to się podniecasz, że nie wiadomo co wiedziałeś??? Hehe dobre żarty. Przewertowałem całe forum i wszystkie tematy i tam, ani Ty, ani inni tacy mądrzy nie byli. Kazaliście zmieniać licznik na starszy... tylko rzecz jasna przerabiałem to na własnej skórze. Tak to słucham, które adresy i jak należy przerobić??? Podziel się z innymi?? Aha Ty wgrywałeś cały wsad: w liczniku bankowo masz wgrany wsad od 847. tylko komu?? Bo u siebie w aucie zamontowałeś 847A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #166 Napisano 11 Lipca 2014 Czy coś wiadomo o tych komórkach, które trzeba zmienić w liczniku 849? Ciekaw jestem, czy to prawda. Sam miałem licznik 849 i zmieniałem na starszy, bo rzekomo nie było innego wyjścia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #167 Napisano 11 Lipca 2014 (edytowane) Przeorałem wczoraj kilka wsadów adres po adresie. Tzn. ten co mam teraz w liczniku, oryginalny 3B0920849 oraz swój poprzedni 3B0920827. Czyli dwa które były łączone, aby powstał ten na którym jeżdżę. Powiem tak. Obecnie w moim liczniku siedzi wsad ...849 i żaden inny. IMMO, kluczyki, VIN itp. są skopiowane z mojego starego licznika tak jak pisze kolega Pogromca w wątku o wymianie licznika. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #168 Napisano 11 Lipca 2014 Czy coś wiadomo o tych komórkach, które trzeba zmienić w liczniku 849? Ciekaw jestem, czy to prawda. Sam miałem licznik 849 i zmieniałem na starszy, bo rzekomo nie było innego wyjścia. A masz jeszcze,tamten licznik i navi ,żeby przetestować?Bo ja nie bardzo mam na czym sprawdzić po zmianie komórek czy to na pewno te.Nie mam nawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #169 Napisano 11 Lipca 2014 Przecież wystarczy radio Gamma lub Beta nie trzeba navi. Jak domyślasz się, które to adresy to mogę edytować wsad i sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #170 Napisano 11 Lipca 2014 Grucha... , wstaw tutaj wsad, usuń info o immo i vin jeśli się obawiasz i kto będzie chciał to niech testuje Zawsze to jakiś ruch w interesie. Może ktoś będzie miał więcej czasu to wychwyci w czym rzecz. Wychodzi na to że te liczniki są mega uniwersalne, tylko nie znamy ich pełnej funkcjonalności (choć i tak już trochę opisano w ciekawostkach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #171 Napisano 12 Lipca 2014 Przecież wystarczy radio Gamma lub Beta Ale też trzeba je mieć,a ja nie mam fabrycznego. Jak domyślasz się, które to adresy to mogę edytować wsad i sprawdzić. Prześlę ci zrobiony wsad,abyś wgrał i sprawdził,czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan992 Zgłoś #172 Napisano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Cześć wszystkim, chciałbym założyć nawigacje mdf do swojego vw i mam pare pytań na które nie mam nadal odpowiedzi po wcześniejszym przejrzeniu całego internetu. A chciałbym nazbierać powioli potrzebne do montażu graty. 1. Czy jakość dźwięku jest dużo gorsza od tej z np jvc pionera itp? 2. Czym się konkretnie różni wersja C od D? (bo wiem ze A i B nie czyta dx a wer. G jest na Can pod nowsze liczniki i potrzebne do tego jest TMC) Znajomy chce mi sprzedać wersje C za 600zł i nie wiem czy warto. Czy może dołożyć 50-100zł i kupić wersje D ? 3. Która antena gps będzie najlepsza? Cieżko znaleźć te co były orginalnie montowane za rozsądne pieniądze bo ceny wachają się w granicach 200zł a nie wiem czy warto kupować wewnętrzną antene przyklejaną do szyby, czy może antene „płetwe” co były montowane np. w golfie V? 4. Do kostki 26pin podobno trzeba podłączyć sygnał abs z lewego i prawego koła. Czy zakupienie adaptera plug&play załatwi sprawę sygnałem GALI? Będzie to miało rece i nogi żeby dokładnie pokazywało prędkość, czy co tam ma pokazywać? 5. Jak podlaczyć nawigacje by mozna diagnozowac vagiem? Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez dan992 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #173 Napisano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Grucha... , wstaw tutaj wsad, usuń info o immo i vin jeśli się obawiasz i kto będzie chciał to niech testujeZawsze to jakiś ruch w interesie. Może ktoś będzie miał więcej czasu to wychwyci w czym rzecz. Nie ma sensu wstawiania wsadu. Były różne testy, wgrywałem różne wsady, nawet ori ...849 bez żadnej przeróbki i wystarczyło wykonać odpowiednie kodowania i napisy z navi i radia pojawiały się na Fisie. Więc ktoś tu opowiadał od kilku lat baje, albo nie wiedział jak to ugryźć bo u mnie Navi wer. D łączy się po 3 kablach z licznikiem ...849 bez ręcznej ingerencji w edycję wsadu, a samymi kodowaniami czyli z automatu. 1. Czy jakość dźwięku jest dużo gorsza od tej z np jvc pionera itp? Nie wiem, ale na pewno jest lepsza niż na ori Gammie... 2. Czym się konkretnie różni wersja C od D? (bo wiem ze A i B nie czyta dx a wer. G jest na Can pod nowsze liczniki i potrzebne do tego jest TMC) Znajomy chce mi sprzedać wersje C za 600zł i nie wiem czy warto. Czy może dołożyć 50-100zł i kupić wersje D ? Mało o tym konkretnego info. Funkcje niby te same, obie czytają DX na pewno różni je kolejność wypustu czyli C starsza D nowsza. Znajomy chce mi sprzedać wersje C za 600zł i nie wiem czy warto. Czy może dołożyć 50-100zł i kupić wersje D ? A od kiedy cena jest adekwatna do modelu navi?? Nie zauważyłem tego. Jak szukałem dla siebie to nawet wersje A i B u nie których były droższe niż D. Wszystko zależy od sprzedającego, a pro po Twojego kolegi to jeśli chce Ci sprzedać gołą navi to 600zł nie jest wcale, ani tanio, ani po koleżeńsku. 3. Która antena gps będzie najlepsza? Jak nie masz co robić z kasy to możesz i ori kupić na dach, a jeśli chcesz, aby było w normalnej kasie to antena z allegro za 30zł zamontowana pod deską spełni w 100% potrzebne funkcje. 4. Do kostki 26pin podobno trzeba podłączyć sygnał abs z lewego i prawego koła. Czy zakupienie adaptera plug&play załatwi sprawę sygnałem GALI? Będzie to miało rece i nogi żeby dokładnie pokazywało prędkość, czy co tam ma pokazywać? Jeśli masz ori instalacje to sygnał Gali masz w kostce doprowadzony i adapter P&P wystarczy bez dodatkowych przeróbek. 5. Jak podlaczyć nawigacje by mozna diagnozowac vagiem? Tu jak wyżej w ori kostce jest doprowadzona linia diagnostyczna K jeśli masz ori to będzie, a jeśli nie to trzeba po prostu ją podciągnąć. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan992 Zgłoś #174 Napisano 16 Sierpnia 2014 Mało o tym konkretnego info. Funkcje niby te same, obie czytają DX na pewno różni je kolejność wypustu czyli C starsza D nowsza. Ludzie coś pisali na forum że C jest wolniejsze od D ale kto tam wie... Pisali także, że lepszy jest dźwięk po wyłączeniu DSP, A mnie ciekawi co to jest to DSP? Czy to te wyjścia z żółtej mini iso? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #175 Napisano 16 Sierpnia 2014 Ludzie coś pisali na forum że C jest wolniejsze od D ale kto tam wie... Podobno ma mniej pamięci podręcznej. Pisali także, że lepszy jest dźwięk po wyłączeniu DSP Miałeś na myśli ,,włączeniu,, ? :hmm A mnie ciekawi co to jest to DSP Cyfrowy procesor dźwięku. :ok P.S. Różnica z/bez DSP jest kolosalna. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan992 Zgłoś #176 Napisano 16 Sierpnia 2014 Miałeś na myśli ,,włączeniu,, ? :hmm Dobrze napisałem na forum golfa pisał jakiś gostek że jak wyłączył DSP to miał lepszy bass A czy DSP działa na tym głównym wyjściu głośnikowym (duża kostka iso) i na tym wyjściu głośnikowym z żółtą kostką mini iso? :hmm U siebie nagłośnienie mam zrobione w ten sposób, że mam zwrotnice wzmacniacz i tube i pewnie trzeba będzie podłączyć to wszystko pod żółtą kostke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #177 Napisano 16 Sierpnia 2014 na forum golfa pisał jakiś gostek że jak wyłączył DSP to miał lepszy bass Dobre. :haha A czy DSP działa na tym głównym wyjściu głośnikowym (duża kostka iso) Gniazdo ISO w radiu jest nie aktywne. Głośniki podłączone są bezpośrednio pod DSP. :ok U siebie nagłośnienie mam zrobione w ten sposób, że mam zwrotnice wzmacniacz i tube i pewnie trzeba będzie podłączyć to wszystko pod żółtą kostke? Żółte Mini Iso służy do sterowania wzmakiem z poziomu radia. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #178 Napisano 16 Sierpnia 2014 Nie ma sensu wstawiania wsadu. Były różne testy, wgrywałem różne wsady, nawet ori ...849 bez żadnej przeróbki i wystarczyło wykonać odpowiednie kodowania i napisy z navi i radia pojawiały się na Fisie. Więc ktoś tu opowiadał od kilku lat baje, albo nie wiedział jak to ugryźć bo u mnie Navi wer. D łączy się po 3 kablach z licznikiem ...849 bez ręcznej ingerencji w edycję wsadu, a samymi kodowaniami czyli z automatu. A jakie to kodowanie??Jestem bardzo zainteresowany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #179 Napisano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) 1. Kodujesz licznik pod navi +16 i resztę co tam masz w wyposażeniu lub chcesz mieć. 2. Kodujesz radio 5 cyfr kodowania. Dwie pierwsze rodzaj pojazdu, trzecia rodzaj i ilość głośników, czwarta system korekcji dźwięku i ostatnia czyli 5 konfiguracja: +1 antena ze wzmacniaczem, +2 odtwarzacz CD/zmieniarka, +4 wyświetlanie komunikatów na FISS. 3. Kodujesz navi. Do wyboru jest +1 Tuner TMC i Telefon: brak, +2 Tuner TMC zainstalowany, +3 Telefon zainstalowany, +4 Tuner TMC i Telefon zainstalowany. 4. Odświeżasz kodowanie Can Gateway. :ok Edytowane 9 Sierpnia 2015 przez Grucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #180 Napisano 16 Sierpnia 2014 1. Kodujesz licznik pod navi +16 i resztę co tam masz w wyposażeniu lub chcesz mieć.2. Kodujesz radio 5 cyfr kodowania. Dwie pierwsze rodzaj pojazdu, trzecia rodzaj i ilość głośników, czwarta system korekcji dźwięku i dwie ostatnie (czyli 5 i 6) konfiguracja: +1 antena ze wzmacniaczem, +2 odtwarzacz CD/zmieniarka, +4 wyświetlanie komunikatów na FISS. 3. Kodujesz navi. Do wyboru jest +1 Tuner TMC i Telefon: brak, +2 Tuner TMC zainstalowany, +3 Telefon zainstalowany, +4 Tuner TMC i Telefon zainstalowany. 4. Odświeżasz kodowanie Can Gateway. :ok Jak miałem licznik 849 tak właśnie robiłem i za chiny nie chciał wyświetlać komunikatów radia po trzech kabelkach. Jak dorwę następny, to będę testował. teraz mam 847 ale niestety pada mi wyświetlacz, co mnie wnerwia powoli... A wymieniłem właśnie dlatego, że w żaden sposób nie szło połączenie navi D z zegarami 849. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach