Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

panowie szybkie pytanko czy takim kabelkiem

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Diagnostic-Vag-K-Can-Commander-Full-1-4-Audi-VW-Skoda-/220790194064?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item33681eff90

ewentualnie takim

 

http://www.ebay.co.uk/itm/USB-VAG-Commander-5-1-OBDII-Diagnostic-Cable-VW-and-Audi-Mileage-Correction-/170783795156?pt=UK_AudioElectronicsVideo_Video_TelevisionSetTopBoxes&hash=item27c381e7d4

 

da sie przeprowadzic korekcje przebiegu licznika? (uprzedzam wszelkie docinki ze wymieniam licznik z 1/2 FIS na pelny a licznik kupuje od kolegi z forum)

 

dodam tez ze poza sama korekta chcialbym miec mozliwosc pozmieniania kilku innych ustawien w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodam tez ze poza sama korekta chcialbym miec mozliwosc pozmieniania kilku innych ustawien w aucie.

W Twoim aucie tylko VCDS (nie za 60pln ! Ori jakieś 1500 chinol ok 150-200. O namiary nawet nie pytaj...szukaj po forach).

da sie przeprowadzic korekcje przebiegu licznika? (uprzedzam wszelkie docinki ze wymieniam licznik z 1/2 FIS na pelny a licznik kupuje od kolegi z forum)

Pierwszy w 3BG działa.U ciebie nie mam pojęcia (myślę że nie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ten temat, ale dla pewnosci wole napisac jeszcze posta. Jaki kabelek będzie mi potrzebny do ogolnego sprawdzenia autka. Turbina, wydajnosc jakas itp.

 

Załączam wklejke zeby nie było wątpliwosci jaki model itp.

 

IMG_20120310_162322.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem ten temat, ale dla pewnosci wole napisac jeszcze posta. Jaki kabelek będzie mi potrzebny do ogolnego sprawdzenia autka. Turbina, wydajnosc jakas itp.

 

Załączam wklejke zeby nie było wątpliwosci jaki model itp.

 

[ATTACH=CONFIG]78355[/ATTACH]

 

KKL:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytałem ten temat, ale dla pewnosci wole napisac jeszcze posta. Jaki kabelek będzie mi potrzebny do ogolnego sprawdzenia autka. Turbina, wydajnosc jakas itp.

 

Załączam wklejke zeby nie było wątpliwosci jaki model itp.

 

Jak kolega napisał...KKL

Jeżeli masz ten zaszczyt posiadania laptopa z COM ,to tylko taki czyli na COM.

Bo za chwilę będziesz pisał jak aktywować domykanie szyb ,albo odczytać Pin zegarów.

A takie rzeczy tylko w "erze" ,albo po COM (nie na przejściówce com-usb !!!).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak kolega napisał...KKL

Jeżeli masz ten zaszczyt posiadania laptopa z COM ,to tylko taki czyli na COM.

Bo za chwilę będziesz pisał jak aktywować domykanie szyb ,albo odczytać Pin zegarów.

A takie rzeczy tylko w "erze" ,albo po COM (nie na przejściówce com-usb !!!).

 

A poza tym co napisałes jest jeszcze jakas rożnica pomiędzy kablem na port COM,a USB ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy własnie zaczynam swoją przygodę z vagowaniem . Mam kabelek vag kkl usb i VWTool i za bardzo nie wiem jak mam się w nim poruszać.

Czy mógłby ktoś podrzucić instrukcje obsługi. :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za info, ale w takim razie o co chodziło tu

Bo za chwilę będziesz pisał jak aktywować domykanie szyb ,albo odczytać Pin zegarów.

A takie rzeczy tylko w "erze" ,albo po COM (nie na przejściówce com-usb !!!).

 

I jeszcze jedno pytanie. Czy jest jakas zasadnicza rożnica pomiędzy tymi wszytkimi kablami KKL ktore można na allegro zlaneźc ? Czy tylko cenowo się różnią. Niby wczesniej ktoś pisał ze to wszystko praktycznie to samo, ale wole się upewnic czy lepiej dac te 10-20 zł więcej i miec cos lepszego jakosciowo czy nie ma co przeplacac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Instrukcja
Dobre ! :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na forum jestem od niedawna ,podzieliłem się jedną poradą.

Ostatnio myślałem o zakupie kabla aby przeprowadzić podstawową diagnostykę,no i zaczęły się schodki.Forum oczywiście studiowałem i doszedłem do tego że przy mojej wiedzy będą z tym kłopoty. Moja znajomość komputera w zakresie podstawowym nie pozwoli mi na eksperymenty z programami i kablami.Może koledzy ,którzy mają ten sam rocznik Paska mogą potwierdzić z którym vag-iem współpracuje. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego,bezpiecznego kabla z prostym najlepiej polskim oprogramowaniem pozwalającym na odczyt błędów ,kasowanie i odczytanie logów (gdybym chciał skonsultować na forum).Kabelek podłączony do laptopa z syst.XP ma być do:

Passat B5 FL 1,9 TDI PD 74KW z 03.2005(i tu nie wiem czy KKL lub CAN) i Skoda Felicja II 1,3 6U1 1998. Myślałem że może K+CAN bo będzie uniwersalny i trochę na wyrost,ale to zostawiam fachowcom.Gdybym mógł dostać ODPŁATNIE taki kompletny zestaw(kabelek z programem i opisem co,jak robić to będę wdzięczny.Bardzo proszę o odpowiedź(może być na PW).Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli masz ten zaszczyt posiadania laptopa z COM ,to tylko taki czyli na COM.
Posiadam na sprzedaz fejsa na COM, kupiony od forumowicza YASSEK, czy jakos tak. Kto sledzil temat od poczatku, to wie jak dobry towar sprzedawal kolega.

 

Sprzedaje, gdyz juz nie mam laptopa na COMa. Ewentualnie wymiana na wersje z USB KKL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Posiadam VW passata B6 z 2006 roku. Po wymianie akumulatora przestał działać wbudowany zestaw głośnomówiący do telefonu (nie ma żadnej reakcji na naciskanie przycisków).

Z tego co udało mi się wyszukać w sieci to należy go włączyć w ustawieniach samochodu/radia (radio RCD300).

W aucie jest magistrala CAN.

 

Mam pytanie czy da się to zrobić przy pomocy tanich VAG COMMANDERów:

http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/interfejs-vag-k-can-uds-commander-36-full.html

http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/interfejs-vag-k-can-commander-14-full.html

 

Czy jednak musiałbym kupić VAS ?

 

hex-usb+can nie wchodzi w grę, ponieważ ekonomiczniej będzie dać zarobić diagnoście.

 

Chyba, że ktoś zna inny sposób na włączenie zestawu głośnomówiącego.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

Jimii H.

Edytowane przez jimii_hendrix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej ilości elektroniki jaką napchali do passata to raczej nie będzie jednorazowa akcja, prócz zestawu głośnomówiącego mam także problem z podnoszeniem szyby więc kabel może się przydać tym bardziej, że dużo mogę naprawić sam.

 

Czy mam rozumieć, że commanderem nie jestem w stanie zmienić ustawień zestawu głośnomówiącego?

 

Co kolega myśli o VASach z alledrogo po 500zł? Czy taki interfejs załatwi sprawę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podsumowując, czy kolega uważa że taki sprzęt będzie odpowiedni?

 

http://allegro.pl/vas-5054a-j-polski...172413358.html

 

Dziękuje za pomoc i gratuluje wiedzy.

 

To jest dla Ciebie .Możesz znaleźć coś z dalekiego wschodu VAG za ok. 150pln.

Uprzedzając Twoje pytanie...Robi wszystko prócz immo i przebiegu.

O kontakt nie pytaj........

Sam szukaj.

Ps.Widziałem na forum A6/A4 kretyna ,który sprzedaje oficjalnie-odważny jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie dotyczace wlasnie takiego zestawu jak kolega wczesnie pisal - VAS5054A - znajomy ma cos takiego wlasnie i gdy laczy sie kablem moze zrobic tylko i wylacznie diagnostyke i nic poza tym - zadnego porgramowania nie jest w stanie wykonac. Interfejs moze rowniez polaczyc sie przez bluetooth ale problem polega na tym ze nie idze go sparowac w zaden sposob z kompem. Znajomy pracuje na wyspach w serwisie VW i mowi ze maja podobny tylko nieco nowszy model tego VAS'a i u nich tez tak jest ze kablem nie wszystko mozna zrobic natomiast bezprzewodowo wszystko dziala jak powinno. Czy ktos orientuje sie co moze powodowac takie problemy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno...Dla osób które posiadają Paski Przed 2001 rokiem i decydują się na Fejs na COM-e (jeżeli oczywiście mają takie wejście w lapku) to szukajcie wersji na "Max232" ,NIE na transoptorach.

Na MAX-e działa pewniej ,szczególnie przy problemach z połączeniem ,słabym COM-em w kompie itd.

USB to nie dotyczy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki interfejs mam kupić aby sporadycznie odczytać sobie błędy.

Auto to Passat B6 z 2008 r.

Co ewentualnie mam podać aby ustalić jaki interfejs kupić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie jaki interfejs mam kupić aby sporadycznie odczytać sobie błędy.

Auto to Passat B6 z 2008 r.

Co ewentualnie mam podać aby ustalić jaki interfejs kupić ?

 

Podałeś wszystko,dla Ciebie to:

Vag Can Pro lub Hex Can Usb.:jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności