-
Liczba zawartości
631 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dob12
- Urodziny 08.06.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
UE i N.S
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dob12 obserwuje zawartość → Auto zgasło,napis STOP-po naprawie delikatnie szarpie .
-
sprawdzić ciśnienie paliwa,wtryski czy nie leją,przewody ,świece ,ciśnieni na cylindrach,czujnik położenia wału, a przede wszystkim zrobić logi 014,015 i 016 i zobaczyć na którym cylindrze wypadają zapłony Sprawdzić obwód grzałki sondy lambda i samą grzałkę bo tego tyczy sie błąd,jeśli za duża rezystancja grzałki to sonda do wymiany. Sonda jak nie ma odpowiedniej temperatury ma błedne wskazania
-
tak ,o ile serial nie jest na blacklist, bo jak jest to tylko reflash kabla.
-
Ta, pójdzie raz i po kablu
-
sprawdź stabilizator to pierwsze
-
Witam Panowie takie pytanie: czym wyciągnę pin ze sterownika Med 9.5.10, jest klasyczny sterownik silników benzynowych fsi i tfsi Czy jakiś commander to robi po obd? Pozdrawiam
-
Dzięki.
-
Witam Mam taka prośbę, Czy mógłby ktoś sprawdzić w Etce jaka powinna być oryginalna sonda lambda za katalizatorem w tym samochodzie Audi a3 1.6 FSI silnik BLF 2005 r vin: WAUZZZ8P25A134218
-
Jeśli to są silniki wraz sterownikami to może mnie działać, sterowniki mają wgrane inne oprogramowania do motek. Kiedyś wyrobiła mi się zębatka przy silniczku w drzwiach pasażera.(passat anglik) kupiłem używkę tez od anglika na allegro ,ale o innych numerach po wpięciu do auta reagowało tylko chyba na przycisk w drzwiach kierowcy,wiec przełożyłem sam sinik ze starym modułem.
-
na esp abs masz długie kodowanie polecam VCDS Ps. Wyciekła już może do sieci wersja vcds pl 11.xx,bo ostatnio z braku czasu nie jestem w temacie
-
witam Ciebie interesuje tylko kabel zielony ,pin7 ,jest to linia K diagnozy, poza tym na 16 (czerwony z czarnym ma być stały plus(napięcie aku) i na 4 i 5 ma być masa(nie widzę jakie to kolory na fotce. Posprawdzaj zasilania na tym co pisałem. Po włączeniu zapłonu na lini K powinno być napięcie rzędu około 10 V
-
Auto zgasło,napis STOP-po naprawie delikatnie szarpie .
dob12 odpowiedział dob12 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Odświeżam temat i zmieniłem trochę tytuł. Auto stanęło ponieważ była za wysoka temperatura sinika. Auto naprawione. Wymieniona pompa wody (w starej pękł wirnik) Sprawdzona głowica,splanowana,wymieniona uszczelka pod głowicą. Co do błędu czujnika obrotów wału,wymieniłem też czujnik i błąd nie powraca. Kupiłem czujnik FEBI (nowy) ,ale na nim szarpie straszliwie (i błąd braku zapłonu na czwartym cylindrze) odeślę go do slepu. Kupiłem używkę ale od audi numer części 06A 906 433c ,mój ori 078 906 433a. Na używce odpala normalnie ,żadnych błędów podczas jazdy,ale czasami delikatnie szarpnie po między obrotami 1500-2000 przy mocniejszym dociśnięciu gazu,przy delikatnym dodawaniu gazu nie ma szarpnięcia . Ma ktoś pomysły co może być przyczyną? Nie mam innego ori na podmianę. Co mogę jeszcze sprawdzić? -
Kolejność przewodów wysokiego napięcia na cewce .
dob12 odpowiedział dob12 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki serdeczne za pomoc:zdrowko::bry2 Pozdrawiam -
Kolejność przewodów wysokiego napięcia na cewce .
dob12 odpowiedział dob12 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nikt nie zna? A czy ktoś może potwierdzić tę 1-3-4-2, Liczymy zgodnie z ruchem wskazówek zegara? -
Witam Czy ktoś może mi podać kolejność przewodów zapłonowych na cewce , Silnik 1.6 ALZ
-
b5 1.8t gotuje się, łapie temperature, wielka zagadka
dob12 odpowiedział djmca → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
rozbawił mnie ten post :jupi nie spotkałem jeszcze mechaniora który by dokładał sob roboty,to raz a dwa zeby odkrecic głowice i ja sciągnąć to wcześniej trzeba odkręcić kata od kolektora wydechowego,wiec jest to nie realne,aby tak zrobił. A co do uszczelki to u mnie w pasku tez zaczął gotować płyn,wiec wyjąłem termostat. przy spokojnej jeździe temp 80 stopni,na autostradzie przy jeździe po wyżej 120 km/h 110 stopni i spuchnięte przewody. Zdjąłem głowice ,na uszczelce nie widać za bardzo przedmuchów ,wiec dziś głowica poszła na testy ciśnieniowe i do planowania,jeśli bedzie ok.