robert1508 Zgłoś #301 Napisano 31 Stycznia 2011 Ale ty chcesz wczytac czy zczytac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #302 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Odczytany mam chcem natomiast sprawić by w bufforze w vag tachu byl ten ktory chcem zapisaz w liczniku, z tym mam problem bo przy zapisaniu pliku zmienilem na .bin a powinno zostac .eep. Edytowane 31 Stycznia 2011 przez marek664 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #303 Napisano 31 Stycznia 2011 No to licznik na stół i programator w dłoń. Innej opcji w tym momencie nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #304 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Innej opcji w tym momencie nie ma Dlaczego??Przeciez mam oryginalny wsad na kompie i również ten poprawiony (w programie WinHex)wiec powinno sie dac pobrac oryginalny wsad do buffora Vag Tacha i zapisać eeprom chyba że nie ma możliwośći zapisu epromu przez VAGTacho?? Edytowane 31 Stycznia 2011 przez marek664 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #305 Napisano 31 Stycznia 2011 I co z tego, skoro licznik nie żyje, bo ma ubity wsad i przez to nie nawiąże komunikacji poprzez VAG TAcho. Na tym polega Twój problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #306 Napisano 31 Stycznia 2011 tu sie zakrecilem -kolejne pytanie jak zamienić plik z .bin na .eep ???? zmien nazwe w windowsie naprzyklad wsad.bin na wsad.eep pamietaj aby w opcji folderow/widok odchaczyc "ukryj rozszerzenia znanych plikow" vag tacho obsuguje obydwie wersje rozszerzen bin i eep. nie ma to zadnego znaczenia dla zawartosci pliku i tak pozostaje taki sam. w vag tacho file/read file, zaznaczasz swoj orginalny wsad i wgraj do licznika. ---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ---------- I co z tego, skoro licznik nie żyje, bo ma ubity wsad i przez to nie nawiąże komunikacji poprzez VAG TAcho. Na tym polega Twój problem. Z całym szacunkiem ale niewydaje mi sie zeby było mozliwe za pomoca vag tacho tak uwalic licznik zeby nie nawiązywal łącznosci. nawet jak we wsadzie masz same 0 lub F i tak sie łączy. pozdrawiam ---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 18:58 ---------- Po kolei: 1. select ecu/ vdo new 2. connect selected ecu 3. file/ read file i wybierasz swoj plik 4. write eeprom. patrz czy ladnie zapisuje wszystkie komórki (czy czasem nie leci za szybko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #307 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) I co z tego, skoro licznik nie żyje Zyje jest łaćżność ale poprostu kilka adresów sie wyzerowało.Jestem w stanie odczytać wsad w liczniku auta. zmien nazwe w windowsie Zrobiłem tak i jest widoczny w vag tacho file/read file, Czyli wszystko musze robić w aucie teraz w domu po tym komunikacie w vagtacho pokazuje komende:Select ECU Please! aa Ok ide próbować. Ok doszłem problem polega na tym ze przy wpisaniu "nowego"wsadu do VagTacha trzeba zaznaczyć ECU/Select ECU/ po tym file/read/i jesli ktoś zapisał wsad w formie bin-u trzeba zaznaczyć typ pliku na bin / files of type/ i wtedy wszystkie wsady sa widoczne dzięki Tomasz. Po kilku kliknieciach wsad został zaprogramowany przez VagTacho napis Welcome nie ma ale funkcja paliwa jest po tych przygodach musiałem zapisac klucz i wykasować bledy Airbagu wiec juz jest OK Pozdrawiam Wczoraj dopiero sie zorientowalem ze napis witający jest nie bylo go bo bylo info ze service now po skasowaniu jest welcome he Edytowane 15 Lutego 2011 przez marek664 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan992 Zgłoś #308 Napisano 12 Lutego 2011 Witam wszystkich. Mam pewien problem bo chciałem zrobić u siebie w golfie 4 dodatkową opcję -wyswietlanie ile pozostalo km do przejechania na tym co mam w zbiorniku oraz napis welcome. Z tym welcome to wiem tyle ze nie da rady u mnie zrobic bo mam 1/2FIS... Chciałem zmienic adres $416 C1 na E1 ale nieznalazłem takiego adresu... Bo ostatni adres to $390 Co to możebyć? Mój golf jest 2001r IMMO3. Pozdrawiam tu jest link do mojego epromu http://rapidshare.com/#!download|495dt|447521984|2.eep|0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #309 Napisano 12 Lutego 2011 Ne pójdzie. Pomimo tego że jest to 2001 architektura pamięci przypomina tą z passata 00 czyli całe wskazówki. W Borze 2001 full fis/navi ,srebrne tarcze też nie odpaliłem l/h ,do końca,powitania. Średnie opóźnienie softowo do passata to 2 lata. Czyli modyfikacje możliwe po 2002. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #310 Napisano 12 Lutego 2011 Witam wszystkich. Mam pewien problem bo chciałem zrobić u siebie w golfie 4 dodatkową opcję -wyswietlanie ile pozostalo km do przejechania na tym co mam w zbiorniku oraz napis welcome. Z tym welcome to wiem tyle ze nie da rady u mnie zrobic bo mam 1/2FIS... Chciałem zmienic adres $416 C1 na E1 ale nieznalazłem takiego adresu... Bo ostatni adres to $390 Co to możebyć? Mój golf jest 2001r IMMO3. Pozdrawiam tu jest link do mojego epromuhttp://rapidshare.com/#!download|495...521984|2.eep|0 to licznik BOSH-a poszukaj tutaj -http://gti-tdi.de/board2/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan992 Zgłoś #311 Napisano 13 Lutego 2011 mam bosha 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasman Zgłoś #312 Napisano 20 Lutego 2011 (edytowane) Posłuchajcie ja se tak czytam i chce założyć do swojego auta licznik z fis-em teraz nie mam nawet 1/2 fis. I już zgłupiałem czy da się tak zrobić. Czy możecie mi powiedzieć jasno, czy ja mam can czy nie? według na przykład nr VIN? Rok produkcji 29.07.1999r VIN WVWZZZ3BZYP090373 Czytałem oczywiście że trzeba zmienić manetkę od wycieraczek, zgrać wsad, ale jaki licznik kupić i czy podejdzie od B5 FL z fis? Edytowane 20 Lutego 2011 przez Pasman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #313 Napisano 20 Lutego 2011 Na 99,9% masz. A czy to taki wielki problem odczytać VAG-em jaki masz obecnie? Było tyle pisane! XXX919XXX -bez CAN ,XXX920XXX z CAN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #314 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) Pod którym adresem znajde przebieg licznika 822A - mam wsad? Niestety mam licznik wyciagniety i VAG Tacho nie odczytam. Edytowane 22 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #315 Napisano 22 Lutego 2011 Wejdź w 17-Instruments i w MeasBlocks znajdziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #316 Napisano 22 Lutego 2011 Wejdź w 17-Instruments i w MeasBlocks znajdziesz Tyle, ze mam tylko zczytany wsad tego licznika - licznik jest wyciagniety i nie mam mozliwosci go podlaczyc. Pin pod ktorym adresem znajde? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #317 Napisano 22 Lutego 2011 To użyj programu Licznik, można znaleźć w sieci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #318 Napisano 22 Lutego 2011 panowie mam taki mały problem wymieniłem termostat i czujnik cieczy ... komp w engine i instruments pokazuje mi 90 stopni ale wskaźnik na liczniku pokazuje 88-89stopni ...zrobiłem wiec test zegarów i wskazówka nie dochodzi do końca 130stopni powiedział bym że tak na 128-129 siedzi, a potem nie zatrzymuje się dokładnie na środku tylko na 88-89 stopni ... wiec coś nie tak ze wskazówka i teraz pytanie czy da się to ustawić vagiem ???? czy muszę wyciągać zegar i paluchem przesunąć ??? pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #319 Napisano 22 Lutego 2011 paluchem przesunąć paluchem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #320 Napisano 22 Lutego 2011 Tyle, ze mam tylko zczytany wsad tego licznika - licznik jest wyciagniety i nie mam mozliwosci go podlaczyc.Pin pod ktorym adresem znajde? No to zapodaj ten wsad. ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:34 ---------- Pod którym adresem znajde przebieg licznika 822A - mam wsad? Niestety mam licznik wyciagniety i VAG Tacho nie odczytam. To w końcu pin czy przebieg?? Jeżeli to VDO to nie musisz mieć VAG K=Can ,ani Vagtacho żeby zmienić przebieg i odczytać pin. Styknie zwykły Vag ---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:37 ---------- panowie mam taki mały problem wymieniłem termostat i czujnik cieczy ... komp w engine i instruments pokazuje mi 90 stopni ale wskaźnik na liczniku pokazuje 88-89stopni ...zrobiłem wiec test zegarów i wskazówka nie dochodzi do końca 130stopni powiedział bym że tak na 128-129 siedzi, a potem nie zatrzymuje się dokładnie na środku tylko na 88-89 stopni ... wiec coś nie tak ze wskazówka i teraz pytanie czy da się to ustawić vagiem ???? czy muszę wyciągać zegar i paluchem przesunąć ??? pozdrawiam Arek Kolego.. 1.test zegarów robi "maxa" potem "1/2" potem "0". jeżeli 1/2 to nie jest 90 stopni ,to tak jak pisał @jarucki ...paluch. 2.poczytaj więcej ,to będziesz wiedział że ŻADEN ze wskaźników w zegarach NIE ma liniowej charakterystyki!! Temperatura od 82 do 96 stopni (w zależności od wsadu zegarów) i TAK STOI na 90! Vag pokazuje realną temp. a zegary pozorną czyli to co ma "widzieć" kierowca! I nie marudzić że mu temperatura skaka! To samo z prędkością ,obrotami (nie wiem dlaczego) i paliwem (też nie wiem dlaczego bo od pełnego do 1/2 trzeba czekać a potem za...dala). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach