CULTUS3 Zgłoś #3021 Napisano 14 Listopada 2015 (edytowane) a nie czasem: 1J0 = Golf/Bora 1J5 = Sport Edition Golf/Bora i 2= 1/2 FIS? Generalnie trochę pomieszane z golfem bo w golfie 1 i 5 na końcu to immo 2 a 6 na końcu to immo 3, a w Passacie to wszystkie np po lifcie to immo 3 i ma 5,6,7,9 na końcu. Przed liftem to troszkę inaczej wygląda tylko nie pamiętam już - - - - - aktualizacja - - - - - a w passacie litera " A " oznacza że to diesel, jak nie ma litery to benzyna Edytowane 14 Listopada 2015 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Novakovic1505732890 Zgłoś #3022 Napisano 16 Listopada 2015 Witam, czy chcąc zmienić licznik z MFA na 1/2 w Skodzie Octavii 2002 rocznik, mogę posiłkować się tym poradnikiem jeśli tak, to częścią 3BG? Czy zupełnie inaczej ma się sprawa w Skodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3023 Napisano 17 Listopada 2015 Całkiem podobnie tylko wsad różni się od passatowskiego już prędzej z golfa będzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Novakovic1505732890 Zgłoś #3024 Napisano 17 Listopada 2015 Chodzi mi konkretniej o opis metody przy pomocy VAG-TACHO. Zamówiłem w dniu wczorajszym kabel z allegro. Posiadam licznik w swojej Skodzie 1U0 920 911B z komputerem MFA. Jak wspomniałem auto to Skoda Octavia 1.8turbo FL 2002 rok. Zamówiłem licznik z allegro od 1.8turbo z numerem 1U0 920 921B. I czy po prostu robić według opisu zamieszczonego tutaj do 3BG? Zapisać wsad ze starego licznika, podpiąć nowy, zapisać, przekopiować cytuję "Zaznaczyłem ciemniejszym kolorem ten fragment, który należy przekopiować do pliku ânowy.eepâ. Gdyby to było niezbyt widoczne to należy przekopiować fragment od początku do komórki $11B. Kopiujemy i zapisujemy zmiany. " do nowego licznika? Czy w Skodzie są inne fragmenty do przekopiowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3025 Napisano 17 Listopada 2015 Jeśli liczniki są vdo to tak ...ją właśnie robię do bory korzystając z tego passatowskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Novakovic1505732890 Zgłoś #3026 Napisano 17 Listopada 2015 Coś tam jest VDO . Czyli powinno hulać? Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3027 Napisano 17 Listopada 2015 Tylko oba muszą być vdo pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borynka Zgłoś #3028 Napisano 18 Listopada 2015 (edytowane) Chodzi mi konkretniej o opis metody przy pomocy VAG-TACHO. Zamówiłem w dniu wczorajszym kabel z allegro. Posiadam licznik w swojej Skodzie 1U0 920 911B z komputerem MFA. Jak wspomniałem auto to Skoda Octavia 1.8turbo FL 2002 rok. Zamówiłem licznik z allegro od 1.8turbo z numerem 1U0 920 921B. I czy po prostu robić według opisu zamieszczonego tutaj do 3BG? Zapisać wsad ze starego licznika, podpiąć nowy, zapisać, przekopiować cytuję do nowego licznika? Czy w Skodzie są inne fragmenty do przekopiowania. Witam Zrobisz bez najmniejszego problemu , przekopiować musisz według opisu liczników ,, do końca roku modelowego 2003 " te zaznaczone miejsca , zrobiłem tak w mojej octavi z takiego samego licznika co ty masz najpierw do 1/2 fis , a ostatnio do full fis i wszystko gra Licznik z pełnym fis zrobiłem z licznika ze skody superb 3U0920940A zaprogramowany na 1U0920841B oryginał strasznie drogi i bardzo rzadki tarcze ze starego 1U0920811B i jeszcze negatyw lcd Pozdrawiam Edytowane 18 Listopada 2015 przez borynka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Novakovic1505732890 Zgłoś #3029 Napisano 18 Listopada 2015 Witam Zrobisz bez najmniejszego problemu , przekopiować musisz według opisu liczników ,, do końca roku modelowego 2003 " te zaznaczone miejsca , zrobiłem tak w mojej octavi z takiego samego licznika co ty masz najpierw do 1/2 fis , a ostatnio do full fis i wszystko gra [ATTACH=CONFIG]138519[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]138520[/ATTACH] Licznik z pełnym fis zrobiłem z licznika ze skody superb 3U0920940A zaprogramowany na 1U0920841B oryginał strasznie drogi i bardzo rzadki tarcze ze starego 1U0920811B i jeszcze negatyw lcd Pozdrawiam Super o taką odpowiedź mi chodziło. Jutro się zabieram za wymianę bo licznik doszedł, ale jeszcze kabel w drodze. Słuchaj a odnośnie tego negatywie na LCD, kierowałeś się jakimś poradnikiem? Jakiś czas temu widziałem poradnik opisujący właśnie zrobienia negatywu na lcd w liczniku, climatronicu i innych pierdołach, ale za cholerę go nie mogę znaleźć teraz.... Nie mniej jednak bardzo dziękuję za odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #3030 Napisano 19 Listopada 2015 Damian nie ma żadnej filozofii w negatywie. Odklejasz folię. Klej zmywasz zmywaczem do paznokci i zakładasz folię odwrotnie (czyli strona która była przyklejona do wyświetlacza powinna być teraz na wierzchu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borynka Zgłoś #3031 Napisano 19 Listopada 2015 (edytowane) Damian nie ma żadnej filozofii w negatywie. Odklejasz folię. Klej zmywasz zmywaczem do paznokci i zakładasz folię odwrotnie (czyli strona która była przyklejona do wyświetlacza powinna być teraz na wierzchu) witam można też tak zrobić ale efekt będzie kiepski , owszem uzyskamy negatyw cyfry będą świecić kolorem podświetlenia ale tło też będzie świecić i to mocno.Folia polaryzacyjna ta zdjęta z oryginalnego wyświetlacza by uzyskać właściwy kontrast cyfr względem tła musiała by być naklejona na skos a wiadomo jest już wycięta i nie pokryje nam całego wyświetlacza. By uzyskać taki efekt jak na zdjęciach...... trzeba użyć folie polaryzacyjną , ja dobrałem się do starej zbitej matrycy lcd z laptopa , mając szklana płytkę wyświetlacza w ręku zdejmujemy z niej starą folie zmywamy ewentualnie resztki kleju . Teraz trochę zabawy przy zdjęciu folii z matrycy jak będziemy zrywać folia się ponaciąga i powygina i będzie do wywalenia . Najlepiej przy pomocy tępego noża tak jak byśmy podcinali folie od szkła matrycy . Uzyskaną folie przykładamy do naszego wyświetlacza najlepiej trzymając go pod światło by dobrze widzieć efekt zaciemnienia szkła. Testowałem z różnymi kolorami podświetlania i zawsze jest tak że dobrze ustawiona folia np. do koloru zielonego nie wygląda dobrze podświetlona na czerwono czy niebiesko. Niema lekko trzeba troszkę się pobawić by efekt wyszedł ładnie . Folia nie musi być przyklejana do wyświetlacza wystarczy po dopasowaniu i docięciu do rozmiaru włożyć ją do tego koszyczka co jest pod wyświetlaczem, złożyć całość i już . Teoretycznie można kupić folie polaryzacyjną na alledrogo są takie do lcd telefonów ale z testów wyszło że się nie nadają bardzo słabo przyciemniają wyświetlacz. Lekko nie w temacie alle może się komuś przyda Pozdrawiam Edytowane 19 Listopada 2015 przez borynka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #3032 Napisano 19 Listopada 2015 Koledzy w Passacie mam zamontowany licznik 3B0920829A chce założyć full fis. Mogę kupić licznik 3B0920949A czy muszę jakiś inny? I czy posiadając kabel i program vagtacho dam rade zakodować swoje kluczyki pod nowy licznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3033 Napisano 19 Listopada 2015 Mogę kupić licznik 3B0920949A Możesz. To jest wersja angielska. Wymiana tarczki, dopasowanie wsadu i będzie jak trzeba. Autor tematu w pierwszym poście opisuje co i jak więc sobie odpowiedz czy dasz radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
badyl83 Zgłoś #3034 Napisano 20 Listopada 2015 Witam,czy jest ktoś z łódzkiego kto pomógł by mi ogarnąć zamiane licznika na full fisa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3035 Napisano 24 Listopada 2015 Witam,czy jest ktoś z łódzkiego kto pomógł by mi ogarnąć zamiane licznika na full fisa? Odezwij się do mnie na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sproxxy Zgłoś #3036 Napisano 30 Listopada 2015 Hej, jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość. Teraz pytanie ponieważ mam uszkodzony licznik w moim b5 1.6 i chciałbym go zmienić na taki z niebieskim podświetleniem. Czy w ogóle jest taka możliwość i na co zwrócić uwagę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3037 Napisano 1 Grudnia 2015 Witajcie! mając sam kabel vag można wgrać inny wsad do licznika? bo mam angielską wersje, tak więc muszę wymienić tarczki i wsad, no i czy muszę kupować nowe pestki immo? jeżeli tak to jak ich szukać? jak się fachowo nazywają? Kolejne pytanko... mam paska z 2004r. a zegary raczej na pewno są z wersji starszej (<2003), tak więc eeprom mam przystosować odpowiednio do licznika czy do auta? No i gdzie znajdę wsad do mojego licznika? Z góry dzięki wielkie za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3038 Napisano 2 Grudnia 2015 Pierwszy wątek tematu wszystko ładnie opisane ...z grupsza to potrzebujesz vagtacho i jakie masz nr licznikow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3039 Napisano 2 Grudnia 2015 Ok, chyba już wiem co i jak.. Dzisiaj kupiłem sobie VAG TACHO, kupiłęm wersje angielską: 3B0920947 a w pasku prawdę mówiąc nie wiem jaka, nie wyciągałem zegarów, ale są to zwykłe zegary bez fisa, tak więc jak dobrze rozumiem muszę wgrać eeprom do nowych zegarów z 3B0920847 i w nim skopiować bajty, któe są w pierwszym poście, dodatkowo wymiana tarczek i wsio? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3040 Napisano 2 Grudnia 2015 Tak dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach