Jump to content

Novakovic1505732890

  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Novakovic1505732890

  • Birthday 07/01/1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Super o taką odpowiedź mi chodziło. Jutro się zabieram za wymianę bo licznik doszedł, ale jeszcze kabel w drodze. Słuchaj a odnośnie tego negatywie na LCD, kierowałeś się jakimś poradnikiem? Jakiś czas temu widziałem poradnik opisujący właśnie zrobienia negatywu na lcd w liczniku, climatronicu i innych pierdołach, ale za cholerę go nie mogę znaleźć teraz.... Nie mniej jednak bardzo dziękuję za odpowiedź!
  2. Coś tam jest VDO . Czyli powinno hulać? Dziękuję za pomoc.
  3. Chodzi mi konkretniej o opis metody przy pomocy VAG-TACHO. Zamówiłem w dniu wczorajszym kabel z allegro. Posiadam licznik w swojej Skodzie 1U0 920 911B z komputerem MFA. Jak wspomniałem auto to Skoda Octavia 1.8turbo FL 2002 rok. Zamówiłem licznik z allegro od 1.8turbo z numerem 1U0 920 921B. I czy po prostu robić według opisu zamieszczonego tutaj do 3BG? Zapisać wsad ze starego licznika, podpiąć nowy, zapisać, przekopiować cytuję do nowego licznika? Czy w Skodzie są inne fragmenty do przekopiowania.
  4. Witam, czy chcąc zmienić licznik z MFA na 1/2 w Skodzie Octavii 2002 rocznik, mogę posiłkować się tym poradnikiem jeśli tak, to częścią 3BG? Czy zupełnie inaczej ma się sprawa w Skodzie?
  5. Można prosić o ponowne wrzucenie/reupload schematu przewodów podciśnienia do 1.8ADR? Gdyż dziś chciałbym wymienić.
  6. Ok, problem podpięcia się pod włącznik świateł rozwiązany. Od siebie dodam i wręcz polecam jak ktoś reflektuje podświetlenie czerwone - udało mi się odkupić po atrakcyjnej cenie 8 lampek za zaledwie 20zł w tym 4 były z wtyczkami i przewodami, ale nie w tym rzecz. Zamontowałem u siebie po jednej lampce CZERWONEJ(czerwony kolor plastiku) i zwykła żarówka jak w tych pod drzwiami. Dwie do przodu i dwie do tyłu (1 sztuka pod siedzeniem) i podpięte to wszystko pod włącznik świateł. Dla mnie efekt jest przecudowny. Delikatne czerwone światło po włączeniu pozycji, ani nie oślepia, ani jakoś bardzo nie oświetla powierzchni na nogi. W połączeniu z podświetleniem klamek daje niesamowity efekt. Póki co odpuszczam montaż ambiente bo mogłoby zrobić się niesmacznie. Bałem się, że światło będzie za mocne i będę musiał montować opornik czy coś kombinować, jednakże jest idealnie. Jeśli komuś będzie za mocno zawsze można przyciemniaczem wyregulować.
  7. Czy w jakichś wersjach B5 była poprowadzona instalacja do tylnych głośników? Tzn. do wysokości kostki w harmonijce - chodzi mi o to czy w jakiś wersjach można wpiąć się tylko w kostkę czy wszędzie trzeba prowadzić przewód do radia progami.
  8. Podpowie ktoś w jakie kolory kabelków wpiąć się, aby podświetlenie było po włączeniu świateł mijania/pozycji? Mam zdjętą tą osłonę pod kierownicą i mam dostęp do ściemniacza oraz przełącznika świateł.
  9. Panowie odradzam używania zwykłego silikonu do uszczelniana tej blachy, gdyż w przyszłości może korodować blacha. Polecam Wam "DISMASA". W sklepie z np. z lakierami powiedzcie, że potrzebujecie silikonu do uszczelniania łączeń spawanych. Różnych kolorów jest ten silikon.. szarny,czarny etc. Zdecydowanie polecam to do uszczelnienia.
  10. Zdjęcia lampki ze sterowaniem szyberdachu. Zaznaczyłem strzałkami gdzie diody miałyby się znajdować bo tak jest w oryginale, ale patrząc od środka kostka uniemożliwia to czy się mylę? ~~~~~~~~~ Jest szansa na reupload zdjęć? Byłoby miło bo jestem na etapie robieniu takiej lampki.
  11. Doczytałem się w temacie chcąc obniżyć auto na samych sprężynach Eibach-30mm w tym zostawiając ori amorki to nie będzie miało to prawa bytu. Czy jest jakieś wyjście, albo sprężyny Eibach obniżające np. 20mm i czy wtedy zostawiając ori amorki będzie miało to sens czy odpuścić sobie w ogóle temat?
  12. Panowie mam Passata z 97 roku, a jak zdążyłem zauważyć w temacie w tych starszych rocznikach zamiast seledynowej kostki jest czerwona. Podpowie ktoś krok po kroku ja zrobić ,aby uzyskać podświetlenie wszystkich światełek pod nogami niezależnie od otworzenia któryś drzwi? W tej kostce jest miejsce wpięcie przewodów? Czy mam się te przewody wlutować? (czerwono czarny to + a brązowy z białym to - ) czy jak to wygląda. Chcę podłączyć zarówno lampki z przodu jak i z tyłu. Ile mam podłączyć kabli? 2 i do tych dwóch kolejny 6 na pasażera i tył?. Elektryka to dla mnie czarna magia, ale z każdą jakąś operacją doświadczenie się będzie zwiększać. I jak z tymi lampkami skody do tyłu? Pasują one w otwór czy wydaje mi się? (bo są dwa takie otwory w siedzeniu z tyłu kształtu jak ktoś wrzucił numer katalogowy takowej lampki od skody. )
  13. No tylko, że mam pokrętło od szyberdachu i trochę mniej miejsca. Ale zainteresuję się tym tematem. Dziękuję bardzo za odpowiedź!
  14. Doczytałem się w temacie chcąc obniżyć auto na samych sprężynach Eibach-30mm w tym zostawiając ori amorki to nie będzie miało to prawa bytu. Czy jest jakieś wyjście, albo sprężyny Eibach obniżające np. 20mm i czy wtedy zostawiając ori amorki będzie miało to sens czy odpuścić sobie w ogóle temat?
  15. Witam. Jak wygląda sytuacja z listwami usa/japan? Na allegro dostępne są z kierunkami jak ktoś wcześniej zauważył. Czy dostępna jest gdzieś sama listwa? W piątek dzwoniłem do ASO w Elblągu, ale nikt nie raczył odebrać, dziś postaram się podjechać. A propos.. na allegro widziałem dostępną listwę usa z obrysami do BORY/GOLFIV. Nie zastanawiał się ktoś czy mogłaby pasować?( na pierwszy rzut oka wydaje się, że od passata jest bardziej zaokrąglona, a od bory/g4 prosta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy