Me-how Zgłoś #3001 Napisano 9 Listopada 2015 Dzięki - na razie wszystko co piszecie to czarna magia, ale poczytam i poszukam Licznik kupiłem, ale pobawię się dopiero w grudniu jak będę w PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek280287 Zgłoś #3002 Napisano 9 Listopada 2015 Dzięki - na razie wszystko co piszecie to czarna magia, ale poczytam i poszukam Licznik kupiłem, ale pobawię się dopiero w grudniu jak będę w PL Ja u siebie robilem to przez vag comander i potem vag com do kodowania licznika. Kluczyki pasuja. Jak bedziesz zmienial na co podales str z allegro to pociagnij odrazu 3 kabelki bo mniemam ze masz np radio gamma . Bedziesz mial kunikaty z radia:) fajnie to wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #3003 Napisano 10 Listopada 2015 Na chwilę obecną mam inne radio, ale mam zamiar wrócić do gamma i dorobić line-in według poradnika z netu. Poszukam, które kabelki trzeba dorobić Przeczytanie 150 stron trochę czasu zajmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek280287 Zgłoś #3004 Napisano 10 Listopada 2015 Powiem tak. Te 150 str to bardzo duzo jest ale wszystko jest na pierwszej stronie. Np. Moj licznik to 3b0920849 wiec taki jak Twoj. I pisza ze na tych licznikach nie dzialaja komunikaty ze starymi radiami bo to "nowa struktuta" i ze bez tunera nie podejdzie . A jednak to bledne informacje bo u mnie komunikaty z gamma V sa. A te 3 kabelki ida z zielonej wtyczki licznika do rowniez zielonej radia 30-8 31-9 32-10 . A podeslij mi moze ten poradnik do line in . Tez bym sobie to zrobil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #3005 Napisano 10 Listopada 2015 Powiem tak. Te 150 str to bardzo duzo jest ale wszystko jest na pierwszej stronie. Np. Moj licznik to 3b0920849 wiec taki jak Twoj. I pisza ze na tych licznikach nie dzialaja komunikaty ze starymi radiami bo to "nowa struktuta" i ze bez tunera nie podejdzie . A jednak to bledne informacje bo u mnie komunikaty z gamma V sa. A te 3 kabelki ida z zielonej wtyczki licznika do rowniez zielonej radia 30-8 31-9 32-10 . A podeslij mi moze ten poradnik do line in . Tez bym sobie to zrobil. też jestem chętny tyle że mam nowsze radio ale może sposób jest uniwersalny. ja mam nawi z małym wyświetlaczem ze strzałkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3006 Napisano 10 Listopada 2015 Z tego co się orientuje to navi mcd ma wbudowany tuner i nie powinno być problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #3007 Napisano 10 Listopada 2015 U mnie końcówka numeru to 949 - ale to chyba przez anglika. Manual jest na angielskiej stronie: http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewtopic.php?f=33&t=51966 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakecz Zgłoś #3008 Napisano 10 Listopada 2015 witam wszystkich mam pytanie czy ktoś z kolegow nie orientuje sie czy mozna zmienic wsad licznika 3B0920929A na europejski bez zmiany tarcz na europe?? bede wdzieczny za odpowiedz:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3009 Napisano 10 Listopada 2015 Da się. Możesz wgrać 3B0920829A tylko wcześniej musisz przenieść że swojego epromu skalę predkosciomierza bo inaczej będzie przekłamywał. A po co chcesz to robić? Nie łatwiej przekodować na kilometry vagiem? Wtedy prędkość będzie dobrze pokazywać i będzie naliczać w kilometrach a nie w mailach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek280287 Zgłoś #3010 Napisano 11 Listopada 2015 U mnie końcówka numeru to 949 - ale to chyba przez anglika. Manual jest na angielskiej stronie: http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewtopic.php?f=33&t=51966 Poczytalem ta stronke co podeslales i powiem ze to calkiem dobry plan. Kupie to gniazdo i sobie podepne:) z drugiej strony jak dobrze rozumiem to by móc odtwarzać zewnetrzna muzyke to plyta w zmieniarce bedzie wciaz sie krecic by nie przerwac polaczenia. Mysle ze to nie problem. Wczesniej myslalem zeby tez oszukać radio by myslalo ze ma grac z kasety i podpiac sie pod glowice. Mam stara bete wiec jak bede mial czas to sie pobawie, najwyżej pojdzie na smietnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #3011 Napisano 11 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy potrzebuje pomocy posiada ktoś z was wsad licznika 3u0920810a albo z końcówką" d "byle był pełny fis To licznik z superba Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Edytowane 11 Listopada 2015 przez lukas313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
on6222 Zgłoś #3012 Napisano 11 Listopada 2015 Mam 3u0920841 jakby co podeslij maila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #3013 Napisano 11 Listopada 2015 (edytowane) A to pełny fis? [email protected] Sprawdziłem to pełny fis może podejdzie Edytowane 11 Listopada 2015 przez lukas313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3014 Napisano 11 Listopada 2015 Jeśli Cię interesuje mam wsad z Superb-a o numerach 3U0920840A - pełny FIS na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #3015 Napisano 12 Listopada 2015 Jeśli Cię interesuje mam wsad z Superb-a o numerach 3U0920840A - pełny FIS na 100% Podeślij mi proszę na meila [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jakecz Zgłoś #3016 Napisano 12 Listopada 2015 A czy to jest jakaś trudna sprawa do zrobienia? - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie na liczniku jest na 12 80 mil czyli 130 km i jak jadę 100 na liczniku to na gps pokazujr ok 115 i nie wiem czy kodowanie coś da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin79 Zgłoś #3017 Napisano 14 Listopada 2015 Witam Mam pytanie, przekładam w passacie 3bg silnik z 1.9tdi na 1.8t (avf na apu), licznik pełny FIS i kluczyki zostają z diesla. Czy w tej sytuacji będę potrzebował nowe pastylki immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #3018 Napisano 14 Listopada 2015 Raczej nie. A tarcza od obrotomierza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin79 Zgłoś #3019 Napisano 14 Listopada 2015 Na razie zostanie z diesla, ważne że prędkość będzie ok. Chcę już odpalić i jeździć (walczę już drugi miesiąc - zmiana silnika i skrzyni bo był automat, fotele były grzane a montowałem sterowane el., kierownica była multifunkcja a jest podgrzewana, zrobiłem od razu instalacje do ogrzewania tylnej kanapy, polutowałem wszystkie uchwyty schowka/deski/boczków, które były urwane, dołożyłem głośniki na tył). Docelowo dam z benzyny tarczę i będę kombinował z wsadami. Tak teoretycznie to kluczyków nie koduję w liczniku bo one tam są zakodowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #3020 Napisano 14 Listopada 2015 Nie wiem czy było, ale znalazłem takie coś. Rozkodowanie numerów w licznikach. Większość osób na forum pewnie to wie 3B0 = Passat 1J0 = Golf 1J5 = Bora 920 = Can-bus 919 = Non Can-bus 8 = Km/h, 9 = mile/h 4 = FIS, 2 = MFD, 0= NON 5 = Immo, 3->5 Immo2, 6 9 Immo3 A = typ silnika Litery: A = benzyna C = diesel BX = licznik naprawiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach