kaiteu Zgłoś #3041 Napisano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, rozważam zmianę licznika na full fis. Moje autko to passat 99r TDI AHH Licznik bez fis. Licznik [3b0 920 820albo802 A] nie doczytalem bo troszkę wiązka zasłaniała. I teraz pytanie jaki licznik kupić żeby wszystko ładnie chodziło. 920-> czyli teoretycznie mam juz polówkę Can-a, a w praktyce czy siądą zegary od FL-a. Kolega polecił mi gościa co sie bawi w coś takiego powiedział mi 300zł za robotę. Troszkę ogarniam temat myśle że druciarstwem podołał bym sam mogę mieć jedynie problemy z wsadem i adaptacją. Jak jest ktoś z Podkarpacia i ogarnia temat (priv) Edytowane 5 Grudnia 2015 przez kaiteu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3042 Napisano 5 Grudnia 2015 Podpinasz drugie zegary, wiązkę robisz od manetki do licznika, dopasowujesz wsad (lub na forum ktoś Ci to ogarnie) i tyle. A te 300zł to chora cena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #3043 Napisano 5 Grudnia 2015 Cały opis masz na samym początku ☺ kable i manetke podłączysz sam przy przysłowiowym piwku tylko uważaj na taśmę od poduchy. Jak masz program do odczytania wsadu to ktoś z forum Ci pomoże . Albo sam to zrobisz metoda prób i błędów tylko zapisz gdzie oryginalny wsad . Ja jestem po takiej zabawie tyle ze w FL dokladalem manetke i licznik z fisem a do wsadu użyłem vag comander . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3044 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Coo do zakupu licznika? Jak wybrać? Czy wszystkie 920 podejdą? znalazłem np 3B0920842A cena 200 zł Edytowane 6 Grudnia 2015 przez kaiteu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3045 Napisano 6 Grudnia 2015 Panowie i Panie (o ile takowe tutaj są ) wczoraj wymieniłem zegary z pełny fis, wszystko pięknie działa, tylko pojawił się problem, że nie mam klimatronika, a wcześniej też nie miałem żadnego fisa, tak więc nie mam czujnika temperatury zewnętrznej G17, mam go kupionego, przy chłodnicy mam pustą obejme, wyczytałem że złącze jest gdzieś przy zbiorniczku wyrównawczym płynu wspomagania, jednak dzisiaj przekopałem okolice zbiorniczka i nic Możecie podać konkretną lokalizacje tego złącza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3046 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie i Panie (o ile takowe tutaj są ) wczoraj wymieniłem zegary z pełny fis, wszystko pięknie działa, tylko pojawił się problem, że nie mam klimatronika, a wcześniej też nie miałem żadnego fisa, tak więc nie mam czujnika temperatury zewnętrznej G17, mam go kupionego, przy chłodnicy mam pustą obejme, wyczytałem że złącze jest gdzieś przy zbiorniczku wyrównawczym płynu wspomagania, jednak dzisiaj przekopałem okolice zbiorniczka i nic Możecie podać konkretną lokalizacje tego złącza? O ile mnie pamięć nie myli szukaj w złączu zaznaczonym na zdjęciu. Szukaj przewodów (po prawej stronie złącza patrząc na to zdjęcie) w kolorach brązowy-biały oraz brązowy-żółty, wtyka powinna mieć 14 punktów, te odpowiedzialne za czujnik temp. zewn. winny znajdować się w punktach 3 i 4. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez dioda83 Uzupełnienie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3047 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Ogólnie sprawdzałem ten "słupek" i nic nie znalazłem, wygląda on tak: Niestety podczas montowania zegarów nie zwróciłem uwagi, czy pin 26 jest zajęty, byłem pewny, że wtyczka jest pod maską tak jak wszyscy pisali... możliwe, że nie mam tego przewodu? Jestem na 104 stronie tematu i chyba z 3 osoby pytały się o ten przewód gdzie jest, wszyscy tak samo pisali - pod plastikiem koło zbiorniczka wyrównawczego... Nie zauważyłem by ktoś napisał, że go nie ma... Może niemcy w ramach oszczędności w autach z 2004r. nie montowali tego przewodu? Czyli jeżeli dobrze rozumiem pod plastikiem nie ma jako takiej wtyczki tylko do czujnika temperatury, tylko jest jedno złącze zbiorowe? W takim razie to zmienia postać rzeczy Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Pi0trek121 dodanie info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3048 Napisano 6 Grudnia 2015 tylko jest jedno złącze zbiorowe?O to to to to to... :jupi Musisz dopiąć się przewodami zakończonymi wtyczką do czujnika z lewej strony zbiorowej wtyczki. U mnie także nie było przewodów z wtyczką do czujnika temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3049 Napisano 6 Grudnia 2015 Dzięki dzięki nawet znalazłem schemat, któy kolega Pogromca wrzucił: I wszystko pięknie się zgadza Tylko jeszcze takie pytanko... wiesz może jakie piny tam wchodzą do tej wtyczki? podobne jak do złącza od przycisków FIS-a? wtyczka przy manetce? czy jakieś inne? bo bardzo wątpie, że dorwę gotową wtyczkę.. więc będzie trzeba coś improwizować, podobnie z wtyczką do czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3050 Napisano 6 Grudnia 2015 wiesz może jakie piny tam wchodzą do tej wtyczki? Rozumiem, że masz na myśli to duże złącze. Jeśli tak, to rozepnij je a wtedy będziesz wiedział jakich potrzebujesz konektorów, ale z tego co pamiętam to będą one wielkości konektorów z wtyczki mini ISO od radia. http://www.cbelektron.pl/images/83053.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3051 Napisano 6 Grudnia 2015 oooo no to super dzięki za info ja tylko dostane złącze będę montować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3052 Napisano 6 Grudnia 2015 pomoże mi ktoś z tym licznikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3053 Napisano 6 Grudnia 2015 pomoże mi ktoś z tym licznikiem? Cyknij fotkę zegarów, a wtedy zobaczę co da się zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3054 Napisano 6 Grudnia 2015 chodzi ci o numer czy przód? numer podalem wczesniej wyskalowany do 260 i obroty 5 standard przy 1.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3055 Napisano 6 Grudnia 2015 chodzi ci o numer czy przód? numer podalem wczesniej wyskalowany do 260 i obroty 5 standard przy 1.9 Numery widziałem, że podałeś chodziło mi raczej czy masz tarcze nowe czy stare, sądząc po numerach masz stare zegary, ale aby być pewnym najlepiej gdybyś sprawdził czy w wiązce licznika masz przewody szyny CAN (wtyka zielona, zaciski nr: 4, 19, 20, 27, 28) lub podaj z którego miesiąca masz Passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3056 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Cyknij fotkę zegarów, a wtedy zobaczę co da się zrobić. A po co,przecież tu opisał.Skoro ma bez fisa to [3b0 920 802 A. Witam, rozważam zmianę licznika na full fis. Moje autko to passat 99r TDI AHH Licznik bez fis. Licznik [3b0 920 820albo802 A a w praktyce czy siądą zegary od FL-a. Tak. znalazłem np 3B0920842A cena 200 zł W takie starocie bym się nie pchał. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3057 Napisano 6 Grudnia 2015 Czyli Niby wszystko a niby nic ;p Starocie tzn? lepiej założyc fisa od fl-a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3058 Napisano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Numery widziałem, że podałeś chodziło mi raczej czy masz tarcze nowe czy stare Co to za różnica?Zegary ma przed liftem.Skoro są 920,to ma przewody szyny Can i są wyskalowane do 260km.. - - - - - aktualizacja - - - - - Starocie tzn? lepiej założyc fisa od fl-a? No pewnie i nie niżej niż od końcówki 47. Ja u siebie miałem seryjnie 802A,teraz mam 849A Edytowane 6 Grudnia 2015 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaiteu Zgłoś #3059 Napisano 6 Grudnia 2015 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3060 Napisano 6 Grudnia 2015 Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: liczik.png Wyświetleń: 9 Rozmiar: 23.3 KB ID: 139118Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję Nazwa: can.png Wyświetleń: 7 Rozmiar: 24.6 KB ID: 139119Kolega Riccardoawyjaśnił Ci zdecydowanie prościej niż moje nieudolne wypociny... Załączone zdjęcia definitywnie rozwiewają wątpliwości co do magistrali CAN. No pewnie i nie niżej niż od końcówki 47.Ja u siebie miałem seryjnie 802A,teraz mam 849A Resza jw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach