Jump to content

kaiteu

  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kaiteu

  • Birthday 03/17/1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHH)
  • Rok produkcji
    1999

Recent Profile Visitors

342 profile views
  1. Witam razem z kolegą przekładaliśmy silnik z 2.5 TDI (chyba eab ) na 1.9tdi afn wszystko ładnie pali wiązki pasują oprócz białej wtyczki przez co auto nie reaguje na gaz. Czy mógłby mi ktoś podać pinout tych wtyczek lub prawidłowe połączenie? Pozdrawiam Krzysiek
  2. Na febi drgania również były co do diagnozy to tak jak mówiłem nastawnik za duże i zamale nastawy Nastawnik HDK 248 pasuje?
  3. Witam, Problem dotyczy passata 1.9 tdi ahh b5 1999r z pompą 11 107j Problemy zaczęły sie około rok temu jechałem około 160 i gdy gwałtownie zszedłem z prędkości silnik zaczął na początku tracić moc a potem obajawy jak rozbiegana turbina tzn po wyciągnięciu ze stacyjki kluczyka silnik nadal pracował co dziwne nie kopcił tylko trzymał obroty, nawet napisałem wtedy temat o rozbieganej turbinie bo przypuszczałem ze to to, po podpięciu pod kompa okazało sie ze winnym był nastawnik i od tego się zaczęło silnik dostał nowe życie tzn remont generalny zrobiony cały silnik od a do z , Nastawnik wyczyszczony, po złożeniu wszystkiego do kupy auto dostało dziwnych drgawek znowu poszedłem w złym kierunku skrzynia zdjęta dwumask niby ok trochę siwy ale generalnie ok wymiana oleju i czyszenie skrzyni potem reklamowałem poduszki silnika chyba febi i założyłem lemfoldery troszkę ucichło ale dalej czuć wibracje dodam ze "drgawki tylko na biegu jałowym auto normalnie reaguje fajnie przyspiesza, ustawienia kąta nic nie dąło. OD czasu do czasu pojawi sie migajaca kontrolka swiec zarowych ale przed manipulacją kąta tego nie było. I teraz Moje właściwe pytanie czy miał ktoś podobne objawy przy uszkodzonym nastawniku, co zrobić w takiej sytuacji Regeneracja całej pompy? czy samego nastawnika czy może wymiana samego nastawnika? Tylko jak wszystkim wiadomo pompa 11 to rzadkość czy można podebrać od jakiejś innej pompy nastawnik. Planuje moce 170km. Pozdrawiam Krzysiek
  4. kaiteu

    Aha turbo awx

    Witam, Mam mały problem planuje mody na 160km czyli icek turbo i wtryski 216 wcześniej jeszcze chciałem wymienić kompa na 012 by zrobić program bez wyciągania lutowania itp. Silnik po generalnym remoncie ale turbiny nie ruszyłem bo i tak w planach była wymiana, zaczęła puszczać olej na icka... dolot przed czujnikiem ( plastikowa rurką) cały mokry od oleju i zaczął kopcic i teraz pytanie czy jak bym wsadził turbawke od awx to strojenie jest konieczne czy jakoś da rade jeździć kilka tygodni?
  5. Tak macie rację okazało się że na na nastawniku pompy zebrało się trochę syfu, co skutkowało takimi objawami.
  6. może wjade zaraz jeszcze do grazu i sciagne pokrywe nastawnika i wzrokowo zobacze czy wszystko ok
  7. nie dymił w ogóle chodził normalnie w granicach 1,5-2 tys obrotów nie reagował na pedał gazu przekręciłem kluczyk i nic dopiero tak jak bym chciał odpalić ponownie to go rozrusznik zdusił dojechałem do domu 1 km zgasiłem napisałem post i poszedłem vagiem i wtedy migająca kontrolka świec żarowych falowanie na obrotach z reguły trzyma się na 0.9 podskakuje do 1,5 i gaśnie
  8. i przez pompę mogły wystąpić takie obawy ze silnika nie mogłem zgasić czy porostu turbinka sie rozbiegała a uszkodzenie pompy jest tego rezultatem czy pompa. czyli pompa do naprawy gorzej jak będzie do wymiany bo siedzi 11 ;(
  9. Tak to wyglada czy to nastawnik pompy paliwa czy turbiny?
  10. Witam wszystkich dziś spotkała mnie przykra niespodzianka mianowicie rozbiegał sie mój passacik trochę go przeciągałem na obrotach spadła zupełnie moc jak by skrzynia się rozsypała i turbinka się trochę rozbiegała próbowałem zgasić kluczykiem a on chodzi dalej, szczęście w nie szczęściu że trzymało go na niskich obrotach, i zdusiłem go dopiero rozrusznikiem gdy zgasł odpaliłem ponownie i wszystko niby w normie nawet żadnego błędu nic normalnie dojechałem do domu 1km ostatnio zauważyłem że coś więcej oleju brał i miał trochę przeciągnięty termin wymiany na poniedziałek mam termin u mechanika tak czy tak będę robił generalny remont, nurtuje mnie tylko pytanie czy to wina turbiny czy starego oleju? pierwszy raz taka sytuacja a jak widziałem na youtube to jak się silnik rozbiega to reguły max obroty i korba bokiem a ty tak "spokojnie" wszystko to wyglądało na moje szczęście. Mogło coś przez to się uszkodzić? na co przy remoncie oprócz turbiny zwrócić jeszcze uwagę? może to nie rozbieganie ? teraz miga kontrolka świec żarowych co wskazywało by na czujnik podciśnienia turbo?
  11. Witam nie doczytałem przepraszam może mi ktoś na szybko odpowiedzieć jaka jest różnica zacisku miedzy 282 a 288? różni się tylko jarzmo?
  12. Koledzy zastanawiałem się nad schematem valdiego z tym że on miał również 1c0 na jedną wtyczkę (tak mi się wydaje zdjęcia) ja kupiłem 1c0 na dwie wtyczki znajdzie ktoś chwilkę rozpisać takie połączenie?
  13. Wiem widziałem rozpiskę pinów na jedno wtyczkowca ale nie dokonca to zrozumiałem wszystkie funkcje 1c0 będą działać bo planuje jeszcze kluczyk scyzoryk dołożyć?
  14. Koledzy ma ktoś może rozpiskę podlaczenia jednowtyczkowca?
  15. chłopaki kurcze chyba jestem zbyt zielony by podołać temu zadaniu wiec chyba narazie sobie daruje zmianę sterownika wymienię moduł komfortu puki co a z komputerem zrobię tak że zaczne od budowy icka potem w jednym czasie zrobię turbo +wstryski 216. Zorbie sobie wiązkę by zobaczyć czy wszystko chodzi wgram soft pod ahh na 012 i wtedy pojadę na strojenie myślę że dojadę conie?;p jakieś 50km. Ma ktos może softa do ahh z pompką 11?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy