Jump to content

Pi0trek121

  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Pi0trek121

  • Birthday 07/04/1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Panowie mam podobny problem, a mianowicie, po odpaleniu autka (zimny) i podczas pracy pompy autem czasami telepie budą, po wyłączeniu pompy wszystko ok, dodatkowo czasami przy dojeździe do świateł pompa potrafi włączyć się na kilka sekund po mimo, że silnik ma już 90 stopni
  2. Wymieniłem zawór DV jednak okazał się sprawny, zastanawiam się nad wymianą N75, ale nie wiem, czy jest sens, i jak mogę sprawdzić go przed zakupem nowego
  3. Witajcie, mam problem prawdopodobnie z turbinką, objawy są takie: przy zmianie biegów na wyższy (szybkie puszczenie gazu i wciśnięcie sprzęgła) obroty albo stoją, albo wzrastają w zależności od obrotów, przy około 4 tys obroty stoją, lub lekko podskoczą a przy ponad 5tys wzrosną nawet o 500obr, ponad to wywala mi błąd, że turbina nie jest w stanie osiągnąć wartości maksymalnej, sprawdziłem loga i zgadza się z błędem tzn: turbo ląduje, ale nie przekazuje do silnika, loga z przepływki wyglądają następująco: ale wnioskuje, że przepływka jest sprawna, obstawiam DV, albo N75, co o tym myślicie?
  4. najwięcej roboty jest z przewodami i samo rozbieranie zegarów, a tak to chwila moment
  5. Jeżeli nie masz navi to nie musisz dawać tych przewodów, wystarczą te od manetki co do długości to trudno powiedzieć.. ja zarobiłem jedną stronę, położyłem przewody a później obcinałem na wymiar i zarabiałem końcówki, wyszło może z 30cm
  6. Ktoś w tym wątku pisał, że brakuje też rezystora, ponad to dioda musi być wlutowana w dobrym kierunku, bo przewodzi tylko w jedną stronę
  7. Jeżeli masz benzynowe zegary to musisz wlutować diodę i prawdopodobnie rezystor do diody, no i oczywiście eeprom z wersji diesla, ale to chyba już masz
  8. Kolego zwróć uwagę, że to był post z czerwca 2006 roku czyli auto kolegi cooler miało wtedy 4 lata
  9. Miałem plan wymienić zegary, i zrobić porządek z instalacją gazową, bo cały czas wywala za ubogą mieszankę.. po wymianie zegarów okazało się, że spalanie jest jakieś z kosmosu, po Waszych komentarzach wyszło na to, że muszę się przyzwyczaić, ale po świętach przyszedł kabelek do mojego sterownika LPG, podłączyłem go i okazało się, że jest tam taka masakra, że dziwie się, że auto jechało normalnie, wtrysk benzyny trzymał się na poziomie 5ms (na jałowym) i był ustawiony jako silnik wolnossący, po ustawieniu nowej mapy nagle na zegarach pojawiło się spalanie 0.7l/h (wtrysk benzyny na poziomie 3ms) przy wyłączonych wszystkich odbiornikach!! ponad to dostał masakrycznego kopa, no i zniknął ciągle powtarzający się problem ubogiej mieszanki, jadąc ze stałymi obrotami 90km/h spalanie jest na poziomie 8l/100km. Wnioskując... jeżeli macie LPG i nie zakładaliście jej sami podjedzcie do jakiegoś gazownika nawet jak auto dobrze chodzi, bo w moim wypadku uboga mieszanka przeradzała się na ciepło, czyli wypalanie gniazd zaworowych, swoją drogą ciekaw jestem czemu wywalało ubogą jak paliło po 12 litrów gazu
  10. :wstyd mój błąd oczywiście chodzi o chwilowe
  11. Wzrośnie powyżej 11l? mi przy wciśnięciu gazu rośnie do 20 aby było poniżej 10 muszę lekko dotykać gazu
  12. Hmm no niby prawda... a Ty jak masz z tym spalaniem? też pokazują się takie dziwaczne wyniki? i czy da się zrobić tak, aby przełączało się szybciej na te l/h? bo przełącza się dopiero przy prędkości prawie równej zeru
  13. Witam! Po wymianie liczników z 3B0920809 na 3B0920949A + zmiana tarcz i wrzucenie eepromu z 849 Wszystko pięknie działa, jednak pojawia się problem ze spalaniem przy małych prędkościach tzn. gdy podjeżdżam do skrzyżowania już na luzie i prędkość będzie już około 5km/h to wskaźnik spalania zaczyna mi świrować, bo wraz z utratą prędkości spalanie wzrasta (pedał gazu oczywiście puszczony) wzrasta nawet do 40l/100km nie wiem czy to jest wina brakującego jakiegoś przewodu, czy coś trzeba przekodować w VAG-u... przy większych prędkościach nie ma takiego problemu, po puszczeniu gazu na biegu fis pokazuje 0l/100km. Kodowanie licznika mam 05125, can-gateway mam 000004. Mam kabel VAG-COM, i VAG TACHO tak więc zmiana eepromu licznika, czy obsługa vagcoma mi nie straszna
  14. Jak będzie Ci się chciało podjechać do szczecina to zapraszam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy