ormowiec Zgłoś #61 Napisano 8 Kwietnia 2010 Synchronizacja ma być na zero. Pytanie o synchronizację na zgaszonym silniku, nie kapuję, jak można synchronizować coś co się nie obraca? na podstawie czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #62 Napisano 8 Kwietnia 2010 To jak mam sprawdzić jak odkręcę i już przestawię na fasolkach ?? myślałem ze ma to wszystko ustawiać jak jest zgaszony silnik i na zgaszonym ma być zero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #63 Napisano 8 Kwietnia 2010 ustawiasz na zgaszonym silniku a sprawdzasz na działającym Na działającym ma być bliski zeru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #64 Napisano 3 Maja 2010 synchronizację ustawia się na ciepłym silniku czy zimnym? ma jakieś to znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #65 Napisano 3 Maja 2010 Na gorącym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
graje Zgłoś #66 Napisano 10 Maja 2010 Tak czytam ten wątek i nie mogę załapać. Co jest ważniejsze ustawienie kąta synchronizacji na 0 czy zjechaniem spalania do minimum na jałowym? U mnie przy kącie od +1.7 +2.2 spalanie mam na vag'u 0.2 - 0.4 l/h Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/gmimp_12264.html Grupy: 015 - http://vaglog.rtnet.pl/gmimp_12344.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #67 Napisano 10 Maja 2010 U mnie przy kącie od +1.7 +2.2 spalanie mam na vag'u 0.2 - 0.4 l/h I na Twoim miejscu nic bym nie zmieniał, przynajmniej do następnej wymiany rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #68 Napisano 12 Maja 2010 witam mam naglący problem. poluzowalem śruby, środkową kręciłem zgodnie ze wskazówkami zegara, nie za bardzo chciało iść, aż ciach i skoczyło do samego końca. kiedy próbuję w odwrotną stronę, środkowa śruba się odkręca i nie idzie tego cofnąć. co mogę zrobić? proszę o szybką odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #69 Napisano 12 Maja 2010 no to dokreć 3 małe śrubki i dokręć dużą, potem poluzuj 3 małe i innym narzędziem cofnj koło zębate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #70 Napisano 12 Maja 2010 z tym już sobie poradziłem. niestety u mnie też pływa ta synchronizacja i nijak nie idzie jej ustawić żeby trzymała. Kiedy ustawiłem 0.0 - 0.6 spalanie wzrosło o około 30%., a mocy mniej niż przy tym 4.6 I to już nie mówię o tym, że trip pokazywał na postoju 0.7 - 0.8/h, ale realnie podczas jazdy. Łukasz zwróć uwagę że ja mam awx, może gdzieś tu diabeł siedzi. teraz ustawiłem 2.3 - 2.6 osłuchowo kulturka, niby nic, ale jakby pracuje płynniej i lepiej. Może warto spróbować zjechać poniżej zera do minusowej wartości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #71 Napisano 12 Maja 2010 niestety u mnie też pływa ta synchronizacja i nijak nie idzie jej ustawić żeby trzymała. Bo działa napinacz i nigdy fazy nie będą jak w laboratorium. Może warto spróbować zjechać poniżej zera do minusowej wartości? A po co, skoro na tym 2.3 - 2.6 masz dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #72 Napisano 12 Maja 2010 A po co, skoro na tym 2.3 - 2.6 masz dobrze. No właśnie to trudno ocenić. Sam już nie wiem czy nie chodzi za ciężko, no i to spalanie.Jaka jest norma? wcześniej na trasie pokazywał średnią 5.5 teraz 6.5, w mieszanym 7.3, teraz jeszcze nie mam danych bo za krótko. Ale nawet żona mówi że pracuje jakby równiej, choć jakby ciut głośniej. Ile powinien brać po mieście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #73 Napisano 12 Maja 2010 wcześniej na trasie pokazywał średnią 5.5 teraz 6.5, w mieszanym 7.3, Moim zdaniem jak na 130KM to masz spalanie wzorcowe. Myślałem, że jesteś w Szkocji, ale widzę, że nie, to po co szukasz na siłę oszczędności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas29 Zgłoś #74 Napisano 13 Maja 2010 hmm, jestem w Szkocji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #75 Napisano 13 Maja 2010 hmm, jestem w Szkocji. Aaaaa... To zmienia postać rzeczy... A tak na poważnie nie zmieniaj nic więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #76 Napisano 13 Maja 2010 Panowie, u mnie po wymianie rozrządu ustawienie było wzorcowe 0.0 ale... AWX zrobił sie mułowaty, (co dziwne przed wymianą tez miał 0.0) przestawiłem na -1.6 i nie dosc ze spadło spalanie na 0.5- 0.6 (mfa) to zaczał "normalnie" przyspieszac.. Fabryka dopuszcza odchylenie synchronizacji -3.2 do + 3.2 i dlaczego u jednegoauto jedzie dobrze na 0.0 a inny musi miec przestawienie na + bądz - tego nie mam pojęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #77 Napisano 16 Maja 2010 witam dzisiaj zauważyłem że autko chodzi głośniej w zakresie obrotów ok. 1300-2000. wymieniany był rozrząd 2 tygodnie temu i wtedy autko chodziło dużo ciszej. VAG nie pokazuje błędów ale chciałem sprawdzić tą synchornizację. Gdzie to dokładnie się sprawdza w VAGu? może ktoś napisać w co wejść i które to dokładnie bloki? z góry dzięki/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #78 Napisano 16 Maja 2010 Ten wątek dotyczy PD a nie VP, szukaj w wątkach o VP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #79 Napisano 16 Maja 2010 Ten wątek dotyczy PD a nie VP, szukaj w wątkach o VP. a możesz mi takowy wskazać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #80 Napisano 16 Maja 2010 a możesz mi takowy wskazać grupa 000 poz 2, najlepiej jak jest w zakresie 51-54, pomiar w Basic Settings. W twoim przypadku jest to kąt wtrysku, w przypadku PD synchronizacja przyczym sprawdza się to wtedy w innym bloku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach