byry007 Zgłoś #41 Napisano 16 Listopada 2009 Ja tez coś mogę powiedzieć na tą synchronizacje kupiłem passka na PD auto nie kopciło było u mechnika ten powiedział ze rozrząd jest źle i trzeba synchronizować zrobił to, tu jest jak było po tej synchronizacji http://rtnet.pl/vaglog/byry007_1665.html po tym zabiegu auto zaczeło kopcić na niebiesko jak Star 28 fakt ze auto olej łyka na 10tys km 3 litry ale na samym poszątku nie kopciło nić , rozrząd miałem do wymiany no to inny mechanik mi wymienił to są paramety po wymianie http://rtnet.pl/vaglog/byry007_1748.html auto nie kopci tak jak kopciło na każdym biegu tylko jak już ma cieżk czyli np: przyczeka i kamping no olej bierze jak byrał ale chociaż wstydu na mieście nie ma jak się jedzie passatem i kupa dymy za Tobą była . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #42 Napisano 16 Listopada 2009 To koło ma 44 ząbki więc jeśli komuś wychodzi synchro większe niż 7-8 stopni, to kręcenie fasolkami nic nie da - trzeba przesunąć pasek o ząbek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #43 Napisano 15 Stycznia 2010 Witam wszyscy piszą o jakiś wartościach ?? jeden 0 a drugi -6. Tak dla pewności zapytam gdzie to się odczytuje w grupie 000 i kolumna druga?? Bo tak jest dla silników na samej pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #44 Napisano 15 Stycznia 2010 Tak dla pewności zapytam gdzie to się odczytuje w grupie 000 i kolumna druga?? Bo tak jest dla silników na samej pompie Na pompie tak. Na PD kanał 004 grupa 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maikpl Zgłoś #45 Napisano 16 Stycznia 2010 Dziękował Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #46 Napisano 24 Lutego 2010 Czy ktoś może polecić w Warszawie mechanika który ustawi kąt synchronizacji? U mnie są wahania od 2.8-3.3 więc chcę to skorygować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwyk Zgłoś #47 Napisano 4 Marca 2010 Zadam może pytanie z innej beczki z czego jest ten pomarańczowy osad w okolicach tego górnego kółka - u mnie jest to samo tylko co to jest? (zdjecia z poprzedniej strony PIOTR555) A drugie pytanie to u mnie ten z 4 kolumny oscyluje tak w ok. 6 0.80, 819, 1.2, 5.1, 6.6, 2.00, 819, 1.2, 5.1, 5.0, 3.20, 819, 1.2, 4.6, 5.0, 4.40, 819, 1.2, 5.1, 6.6, 5.60, 840, 1.2, 4.6, 5.0,, 6.80, 819, 1.2, 5.1, 5.0, 8.00, 840, 1.2, 4.6, 6.6, czy to moze być powód że lekko kopci na siwo i spaliny są takie "gryzące" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niuteq Zgłoś #48 Napisano 4 Marca 2010 pewnie ma to znaczenie bo zalecane jest ustawienie na 0.0 a 6 to dosc duze odchylenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kema Zgłoś #49 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) U mnie jest ustawianie 0 do +0,6 czyli gitara ... Edit: spalanie przy takim ustawieniu na vag-u 0,4 l/h ! Edytowane 5 Marca 2010 przez kema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwyk Zgłoś #50 Napisano 5 Marca 2010 tylko u mnie przy tym ustawieniu (ok. 6) zapala od dotknięcia - spalanie na kompie to 0,4 litra na godzinę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwyk Zgłoś #51 Napisano 5 Marca 2010 Nie. Chodzi ok nie przejmowalbym sie tym tylko te spaliny takie gryzace i siwe czy po dobrrej synchronizacji nie bedzie tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #52 Napisano 5 Marca 2010 Masz rozrząd przestawiony o ząbek, co za tym idzie wtrysk też. Ustaw jak należy, na pewno poczujesz różnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #53 Napisano 5 Marca 2010 nie odczuwasz zamulenia?U mnie na jałówce bez odbiorników jest 0,6-0,7l/h spalanie, po włączeniu klimy świateł 0,8-0,9l/h i to jest jak najbardziej prawidłowy wynik w tych silnikach. synchronizacja PD ustawiona 0,0 +0,6 tak jak pisałemm wyżej Ale kolega pewnie odczytuje z FISa a nie z VAGa. Ja tez tak mam na Fisie 0,6 l a na VAGu 0,4 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #54 Napisano 5 Marca 2010 Ale kolega pewnie odczytuje z FISa a nie z VAGa.Ja tez tak mam na Fisie 0,6 l a na VAGu 0,4 l a gdzie można to w VAGu sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #55 Napisano 5 Marca 2010 engine->measuriing blocks nr grupy 15 blok 3 w l/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #56 Napisano 15 Marca 2010 Witam od niedawna jestem posiadaczem paska z silnikiem BGW i w zeszłym tygodniu zmieniał mi koleś rozrząd , blokady jakieś tam z Allegro bez żadnego kopania ustawiania wyszło od 0.0 do -0.48 chyba nie ma sensu nic więcej kopać ??? dodam że silnik ma najechane 196 tyś ( tyle przynajmniej na liczniku ) pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #57 Napisano 15 Marca 2010 Witam od niedawna jestem posiadaczem paska z silnikiem BGW i w zeszłym tygodniu zmieniał mi koleś rozrząd , blokady jakieś tam z Allegro bez żadnego kopania ustawiania wyszło od 0.0 do -0.48 chyba nie ma sensu nic więcej kopać ???dodam że silnik ma najechane 196 tyś ( tyle przynajmniej na liczniku ) pozdrawiam nie wiem czy udałoby Ci się dokładniej ustawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unseen Zgłoś #58 Napisano 17 Marca 2010 Witam co do tej synchronizacji jeszcze jedno chciałbym sie dowiedzieć w kanale 4 ale pozycja 3 co oznacza i jakie powinny tam widnieć wartości? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kema Zgłoś #59 Napisano 8 Kwietnia 2010 Witam! Ustawiałem u kolegi w AVF automat kąt synchronizacji na 0-0,6 i spalanie na VAG pokazuje 0.8 L/h. Wcześniej był kąt 1,1-2,2 i spalanie na jałowym 0,6-0,8L/h, oczywiście bez klimy i odbiorników. Teraz pytanie: czy ustawiać rozrząd pod spalanie tak aby pokazało 0,4L/h czy zostawić tak jak jest? Czy jest różnica w spalaniu na postoju silnika AVF automat i manual ? Proszę o wszelkie sugestie, jakąś wiedzę w temacie mam, ale szukam potwierdzenia i może nowego spojrzenia na zagadnienie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #60 Napisano 8 Kwietnia 2010 Też się zastanawiam co jest w 3 pozycji? a co zrobić jak auto jest zgaszone i w czwartej grupie pozycji 4 pokazuję 0 a jak mam logi dynamiczne to niby wychodzi że jest do synchronizacji ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach