graje
-
Liczba zawartości
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O graje
- Urodziny 03.06.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
ja nadal podtrzymuję swoje zgłoszenie. jedynie co się zmieniło to ograniczyło mi się dostępnym czasem. obecnie jestem w delegacji, ale weekendy mam wolne. dogadajcie się co i jak z tymi zaliczkami, a ja się dostosuję do reszty.
-
ktoś się orientuje czy mogą mi też wymienić wtryski na 216'ki ?? i czy maja je na stanie czy muszę sam załatwiać ??
-
witam. jak coś to podtrzymuję swoje zgłoszenie. pewnie spadnie śnieg zanim zbierze się druga 5, wiec ja jestem za ruszeniem tematu teraz.
-
w vag-commanderze jest opcja resetu sterownika. spróbuj zresetować, może coś pomoże. ja miałem problem po wgraniu wsadu, z komunikacją i odczytem eepromu. po resecie wróciło do normy.
-
Witam. Może mi ktoś podać nr lusterka fotochromatycznego wewnętrznego do VW Bora 2002.
-
GURAL warto zacząć od najprostszych rzeczy. ja u siebie miałem przestawioną wersje silnikową i już zaniżał mi prędkość. przynajmniej nauczyłem się modyfikować ch-ki w liczniku aby to poprawić. Finalnie wgrałem oryginalny wsad i zmieniłem kodowanie. zender36 jeżeli chcesz zmienić charakterystykę prędkościomierza, pod tym linkiem masz opis jak to się robi dla wskaźnika temperatury itp. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53313 pierwszy post ładnie opisuje co i jak. w załączniku masz mapę eepromu. prędkościomierz właściwie robi się identyczne. wartości do przeliczenia masz tu : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=937254#post937254
-
sprawdź kodowanie licznika
-
Witam. Pozwolę się dopisać do listy. Jak coś termin jest mi obojętny, z wyprzedzeniem 2-3 dniowym, aby zorganizować sobie czas wolny od pracy. 1. Sidor - Passat B4 (AFN) 2. bullet - B6 170KM BMR 3. urbex2400 skoda roomster 1.9 TDI 105 KM 4. graje Bora 101KM AXR
-
dziękuję bardzo
-
Witam. Szukam nr węża przelewowego. Mój zaczyna się przecierać. Niestety nie mam ETKI. VW Bora 2002, AXR Na zdjęciach to ten z owiniętą izolacją.
-
zielonyB5 w vag-com'e, odczyt danych climatronika, jest w którymś kanale informacja o stopniu nasłonecznienia. można sprawdzić zasłaniając ten czujnik.
-
nr serwisu w jakim był ostatnio kodowany dany sterownik
-
podaj jakie masz obecnie ustawione kodowanie licznika ustaw druga cyfrę kodowania na 0 (licząc od prawej) a tak jeszcze dodam jak to czytać. pierwsze dwie cyfry ustawiasz sumując je razem przykładowo ??xxx: Extra-Optionen und Mehrausstattungen +00 - keine extra Optionen +01 - Bremsbelagverschleißanzeige aktiv +02 - Sicherheitsgurtwarnanzeige aktiv +04 - Wischwasserstandswarnanzeige aktiv +16 - Navigation aktiv w aucie mamy kontrole klocków hamulcowych i niski poziom płynu w spryskiwaczach ustawiamy 01+04=05 pierwsze dwie cyfry już mamy 05xxx trzecia cyfra jest chyba jasna. kupiłeś licznik europejski no to ustawiasz 1 czyli mamy 051xx czwarta cyfra to w rocznikach do 2000 podajesz liczę cylindrów w aucie po 2000 typ czujnika poziomu oleju, lub jego brak jeżeli nie masz tego czujnika wybieramy 0 0510x ostatnia - rodzaj paliwa w rocznikach do 1999 lejesz ON, no to 2 po 1999 ustawiasz liczbę cylindrów masz 4 cyl. no to wstawiasz 5 05105 i już masz nowe kodowanie licznika błędne ustawienie ostatniej cyfry może objawiać się przekłamaniem licznika prędkości "w dół", przebyte kilometry "w górę" itp. może trochę pomoże w ogarnięciu tematu
-
kodowanie kierownicy : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283C%29_Steering_Wheel#Coding inne przydatne informacje : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diagnostic_Procedures#Volkswagen
-
nie wiem czy we wszystkich typach kluczyków tak jest, ale ja u siebie mam. W pilocie 2 i 3 przyciskowym. dioda tak na granicy łączenia pilota z tą częścią gdzie jest grot. passatbandzior jakbyś wgrywał na nowo kluczyki do imo, pamiętaj aby wgrać ten plastikowy grot z przywieszką. on też ma pastylkę do imo. piloty wgrywałem tą samą procedurą co podał danieldyla. jedynie co to musiałem wcisnąć otwórz i potem zamknij.