Skocz do zawartości

Vax

  • Liczba zawartości

    249
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Vax

  • Urodziny 07.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Vax
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WWA

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy w B4 przy maglownicy ze wspomaganiem jest jakaś regulacja luzu? Może ktoś juz robił taki zabieg.
  2. Panowie nie wiem co jest ale w mój AWX tak przy około 1500 obr/.min zaczyna chodzic jak zetor potem praca ta ustaje i nie ważne czy obroty idą w dół czy do górę. Zawsze jak silnik mija ten półap to zaczyna strasznie klektac. W kompie brak błędów, wtryski leją dobrze, co jest??? Moze ktos mial podobny przypadek. Zastanawiam się czy czasem coś z rozrządem się nie przestwiło?
  3. Panowie czy ktos podpoiwe gdzie znajde przewód na którym po otwarci drzwi pojawi się napięcie. Potrzebuje aby nim wyzwalac odcinke. Mam przewod od modułu ale na nim pojawia sie napiecie na skutek otwarcia jakich kolwiek drzwi a ja chce to wyselekcjonowac tylko na str. kierowcy.
  4. Zapomniales tylko dodac aby koniecznie byly ceramiczne
  5. Dzieki za pomoc jjacekkx. Rzeczywiscie nie ma tego na zdjeciu ale w spisie znalazlem podany przez ciebie numer.
  6. Chodzi o maskownice do B5. Chyba wszystkie modele miały takie same maskownice.
  7. Panowie przeszukalem cala ETKE i nie moge znalez pokrywy filtra powietrza (chodzi o maskownice). Moze ktos natknal sie na ten element i posiada nr. fabryczny.
  8. Spec od chip tunigu - Diagtronik, Masters Tunig, Comsport itd. itp.
  9. Kod pin wyciagnie ci kazdy tuner a jak juz bedziesz go mial to na forum jest post opisujacy dokladnie jak samemu mozna zakodowac kluczyk.
  10. Vax

    zanikający fis

    W moim pelnym FISie jest podbnie jak u kolegi Doc. Czasem znika jedna nitka pionowa i jedna pozioma. Widac, ze to taka bolaczka tych fisow.
  11. Nie patrzcie na literki bo VW w paskach po lifcie zamiszal z kolorami i byly 130 z tylko czerownym I oraz byly 101 z czerwonym DI, z fabryki tak wyjechaly. Jak szukalem swojego to na wiele takich natrafilem i byly to normalne samochdoy a nie sklejone z kilku. Jedyny sposob to tak jak koledzy pisali wyzej, kod literowy oznaczenia silnika, na bloku, na naklejce na obudowie paska klinowego oraz na wklejce obok kola zapasowego. P.S. no albo po pracy silnika lepsi fachowcy poznaja
  12. Byly paski z ABV (2.9) tylko w wersji syncro, tak samo jak golfy. Jedyne z 2.9 w ośce to corki.
  13. Gra nie warta swieczki, koszta naprawy duzo przewyzsza koszt kupna uzywki. Poszukaj na allegro albo u gieldowych handlarzy.
  14. ... a przycisk masz na konsoli kolo radio, bo moze spalila sie tylko dioda na szafie. Wedlug mnie to wszystkie pasi po lifcie mialy ESP.
  15. Takie same jak przy innych wersjach silnikowych, no moze poza zapieczonymi zaluzjami w turbinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności