szkapek28 Zgłoś #621 Napisano 1 Sierpnia 2011 Napisał szkapek28 Jeżeli chodzi o 312mm to czy taki zestaw podejdzie do passata z 2004 roku tak podejdzie no to ostatnie pytanie: mam zimówki na stalówkach 15' Czy wejdą na tarcze 312mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #622 Napisano 1 Sierpnia 2011 Z tego co kojarzę to minimum 16. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audik Zgłoś #623 Napisano 1 Sierpnia 2011 na pw mogę Ci wysłać namiar do gościa który sprzedaję zaciski hamulcowe, jest znany i polecany na innych forach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodar Zgłoś #624 Napisano 27 Września 2011 a co sadzicie o tych kompletach do b6 przod http://allegro.pl/tarcze-klocki-vw-passat-b6-cc-golf-v-vi-audi-a3-tt-i1834918742.html i tyl http://allegro.pl/tarcze-klocki-vw-passat-b6-cc-golf-5-6-audi-a3-tyl-i1835393224.html warto czy sobie odpuscic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #625 Napisano 27 Września 2011 (edytowane) Bozarto to mikoda,GTR bozarto to GTI mikody,klocki TRW to zwykłe klocki dobrej,sprawdzonej firmy.Ogólnie dobry zestaw dla niewymagających,nawiercana i nacinana tarcza szybciej zje klocek. Edytowane 27 Września 2011 przez jaaano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zmija Zgłoś #626 Napisano 10 Października 2011 (edytowane) Witam Szukam dobrego zestawu tarcz nawiercanych i klocków na przód. Mój sposób jazdy jest dynamiczny, szybkie dohamowania z dużej prędkości itd. Koła mam 18 zimowe a letnie będą 19. No i może jakiś lepszy płyn hamulcowy? Ponadto będę chciał zaszczepić jakiegoś wirusa więc chciałbym aby hamulce były też bardziej wydajne. Pozdrawiam Edytowane 10 Października 2011 przez Zmija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #627 Napisano 12 Grudnia 2011 (edytowane) A czy zaciski z W8 pasują w ogóle do B5 P&P? Do twojego auta z opisu nie podejda p&p. musisz zmienic zwrotnice i wachacze + zaciski tarcze i klocki Co do zaciskow z w8 jest to deczko nie oplacalny mod ze wzgledu na cene tarcz.Tarcze tylko w aso koszt 2700pln zamiennikow brak. przeszczep z s4 bardziej oplacalny. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #628 Napisano 12 Grudnia 2011 Tarcze tylko w aso koszt 2700pln zamiennikow brak. teraz już trochę inna cena http://moto.allegro.pl/vw-passat-w8-334x32mm-tarcze-przod-i1979671699.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #629 Napisano 12 Grudnia 2011 teraz już trochę inna cena http://moto.allegro.pl/vw-passat-w8-...979671699.html No widzisz jak dawno nie spr ceny jak chcialem modzic swoje heble to staly po tyle jak wyzej napisalem ale i tak porownaj koszt do tarczy zimmerman nawiercane np do s4 ktore kosztuja 600 to i tak jeszcze 3 razy taniej a tarcze juz renomowane bo zwykle zimmermany gladkie 370zl wiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #630 Napisano 12 Grudnia 2011 W czym jest problem z tarczami z W8 - mam na myśli cenę ? Przecież nie rozmiar kosztuje ponad 1800 zł. Czy one są wyjątkowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #631 Napisano 12 Grudnia 2011 (edytowane) W czym jest problem z tarczami z W8 - mam na myśli cenę ? Przecież nie rozmiar kosztuje ponad 1800 zł. Czy one są wyjątkowe? Nie, nie sa one wyjatkowe:lol Poprostu nikt nie robi zamienikow i aso sobie dyktuje cene. Jedyne zrodlo poza aso to chyba MIKODA gdzie moga wykonac na zamowienie tarcze. Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #632 Napisano 16 Stycznia 2012 Przypominam że ten temat to nie giełda..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lapt Zgłoś #633 Napisano 27 Stycznia 2012 WitamSzukam dobrego zestawu tarcz nawiercanych i klocków na przód. Mój sposób jazdy jest dynamiczny, szybkie dohamowania z dużej prędkości itd. Koła mam 18 zimowe a letnie będą 19. No i może jakiś lepszy płyn hamulcowy? Ponadto będę chciał zaszczepić jakiegoś wirusa więc chciałbym aby hamulce były też bardziej wydajne. Pozdrawiam Ja zamontowałem EBC Turbpo Groove i płyn Motul RBF600. Działa dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal_ Zgłoś #634 Napisano 24 Kwietnia 2012 Czy Skoda Superb 2.5V6 TDI miała z przodu tylko 312mm? Jakiego można spodziewać się mocowania pod zwrotnicę w Superbie z 2002 roku? Węższe do żeliwnej zwrotnicy czy szersze do aluminiowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GekooN Zgłoś #635 Napisano 26 Kwietnia 2012 http://moto.allegro.pl/tarcze-brembo-klocki-brembo-audi-a6-a4-vw-passat-i2267965640.html Czy te tarcze bez problemu podejdą.Zaznaczam ze jarzma mam pod 312mm Dzienks:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #636 Napisano 6 Czerwca 2012 Czy przeróbka z 282mm ATE na przodzie wiąże się tylko z wymianą jarzm pod tarczę 312mm, podobnie jak z 288 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #637 Napisano 6 Czerwca 2012 nie kolego. jeśli masz 282 a chcesz mieć 288 to musisz zmienić: jarzma, zaciski, tarcze klocki. jesli z 288 na 312 to tylko jarzma i tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #638 Napisano 6 Czerwca 2012 czy ktoś może potwierdzić co kolega wyżej napisał, bo zdaje się że się myli...zacisk FN-3 podobno montowany przy 282, 288 i 312mm. Wówczas tylko większe jarzma, nowe tarcze i klocki i mam 312. Zgadza się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #639 Napisano 6 Czerwca 2012 Tarcza 282mm była na zacisku lucasa,zupełnie innym,jak 288 z ate. Jeżeli chcesz przejść z 282 na 288,to musisz kupić kompletne zaciski z jarzmami ate,klocki i tarcze 288mm. Tak,jak pisze kolega. Pod 312tki musisz mieć oprócz tych zacisków z ate dodatkowo jarzma,które są trudne do nabycia i bardzo drogie. Tarcza 288/312 ma ten sam zacisk i klocek. Przerabiałem temat w swoim golfie,też zmieniałem 256 na lucasie na 288 z ate. Tylko u mnie trzeba było zmienić całą zawiechę,bo 288 były na gti,inne zwrotnice,wahacze,przeguby,cała zawiecha do wymiany. U ciebie tylko zaciski,jarzma,klocki i tarcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #640 Napisano 6 Czerwca 2012 hmm, no właśnie... ETKA podaje coś innego. 280mm to na Lucasie, 282/288/312 są na ATE. Tylko te 280mm są na jarzmie inaczej mocowanym do zwrotnicy niż te większe, które mają inne wymiary jarzm ale mocowanie identyczne. Stąd moje pytanie do was. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach