Skocz do zawartości

Kowal_

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kowal_

  • Urodziny 05.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SZ

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Autohold nie ma żadnego wpływu na zużycie klocków, ja mam stale wyłączony, używam tylko jak faktycznie jest potrzeba czyli bardzo rzadko, ale on się uruchamia tylko jak auto stoi i odpuszcza po ruszeniu.
  2. Podstawową przyczyną dość szybkiego zużywania się tylnych klocków są nastawy w sterowniku ABS. Tył w tych autach hamuje dość mocno, aby był stabilny i niwelował podsterowność. Druga, nie mniej istotna rzecz to niewentylowana tarcza przy masie jakie mają te auta - te hamulce się zwyczajnie mocno grzeją i słabo oddają ciepło przez co zużywają się szybciej. 345 założyłem dużo wcześniej, ale po założeniu "problem się nasilił" bo lubię sobie poheblować, a jak tył się całkowicie poddał na Salmopolu w wakacje postanowiłem założyć 310 z passata b8 na tył. Nie wiem jak zużycie klocków bo mam za krótko, ale temperaturowo jest przepaść. Fakt, auto znacznie mocniejsze niż seria i hamulce mają ciężej.
  3. Gdyby ktoś był ze Śląska, a chciałby bezproblemowo zainstalować mapy, nie chce się męczyć z nagrywanymi płytami to zapraszam - mam oryginalny nośnik z mapami V16. Więcej info na PW
  4. Witam szanowne grono :) Widzę, że temat skupił się głównie wokół posiadaczy diesli i passata B7. No to ja, dla małej równowagi oraz potwierdzenia, że to nie tylko problem diesla czy B7 dodam, że w moim passacie cc 2.0tsi również jak nastały chłodniejsze dni zauważyłem znacznie wolniejsze grzanie się silnika, mniej więcej na poziomie diesla, którego miałem wcześniej. Trafiłem na ten temat, oraz na kilka innych i zakupiłem termostat dsg firmy mahle. To jest oryginał jak w aso, tyle, że ze zdartymi numerami :) Wymiana szybciutka, więcej zajmuje wyjęcie puchy filtra powietrza niż wymiana samego termostatu. A po wymianie? No wszystko w porządku, silnik nagrzewa się błyskawicznie.
  5. Skleciłem sobie przejściówkę na oryginalnych wtyczkach jak na wcześniejszym opisie, ale niestety - powodowało to albo nie przechodzenie samochodu w tryb "stand-by" albo wybudzanie go gdzieś tam po jakimś czasie. Efekt to drenaż akumulatora. Po całej dobie wyraźnie słabszy rozruch, nie włączał się leaving home. 3 dniowy postój uniemożliwił rozruch. Spodziewałem się tego i byłem przygotowany, ale to tylko mnie w utwierdziło w przekonaniu, że to rozwiązanie nie działa u mnie tak jak powinno. Demontaż przejściówki - powrót do normalnego stanu. Więc póki co rezygnuję z tego rozwiązania i zamówiłem sobie adapter do gniazda bezpiecznika co umożliwi mi podłączenie się pod bezpiecznik zapalniczki i tutaj po wyłączeniu zapłonu nie będzie już wątpliwości bo po prostu odetnie zasilanie.
  6. Błąd w sklepie. I w sumie ciekaw jestem kto to zmienił bo wcześniej "SD" nie było. Map V15 na SD nie ma. Tylko DVD. Nie będzie to miało nic wspólnego z rozładowywaniem akumulatora (geneza tego problemu jest zupełnie inna i Ciebie nie dotyczy). Owszem, możesz próbować. O ile napęd nie wypluwa płyty z błędem to jest szansa, że uda mu się zaktualizować mapę. Ja swoją zresztą też tak zrobiłem. Tyle, że ja mam wyczyszczony laser i oryginalną płytę Tymczasem.. kolejna sztuka od znajomego do czyszczenia.. i to polecam. Szkoda pieniędzy na płyty czyszczące.
  7. Gdyby komuś znudziło się próbowanie z nagranymi płytami, SD i ma już dość, a jest ze śląska (Zabrze, Ruda, Bytom etc.) to jestem w posiadaniu oryginalnego nośnika z ASO z którym idzie duuuużo łatwiej Więcej informacji na PW.
  8. Ja mam dziwny problem bo nie chce mi wystartować soft aktualizujący. Dotyczy zarówno map jak i softu dla RNS czy płyty z SDtoHDD nagranej obrazem z MapToola. Sprawa jest o tyle dziwna bo auto mam 3 miesiące dopiero i 2 miesiące temu wgrałem odpowiednio - Soft 5238 by Josi z podziałem 60-35-5 od kolegi pab567 gdzie cała aktualizacja poszła od strzała i bez żadnych problemów została wykonana. Po wgraniu softu nagrałem płytę z MapToolsem i wrzuciłem V12 z SD - również od strzała bez najmniejszego problemu. Teraz jest tak, że DVD9 z V13 mi wykrywa (SWL detected itd.), płytę CD z Maptools też (SWL detected, ładuje się pasek z MapToolsem i dochodzi do końca), płytę CD z softem (nagrałem 5274 by Josi z podziałem 70-25-5 od kolegi pab567 i również jest SWL detected itd.) Żeby opisać dokładniej problem - w przypadku softu 5274 lub MapToolsa wykrywa CD na włączonym RNS i sam przystępuje do restartu. Jeśli wymuszę restart i włożę płyty to też wykrywa - w obu przypadkach pojawia się pasek programu aktualizacyjnego i dochodzi do końca. Potem jest restart, RNS gaśnie (ekran) i po naciśnięciu przycisku włączania jest komunikat SWL initialisation in progress...... please wait. Chwilę to trwa, następuje restart RNS po czym odpala się normalnie jakby nic przechodząc do grania radia czym tam z SD. Tak jakby coś nie zaskakiwało jak trzeba po tym komunikacie po czym aktualizacja jest przerywana. Ktoś zna jakieś rozwiązanie?
  9. Nie podejdą. Tarcze 323mm mają wysokość 59mm, a passatowe mają 46,5mm. Ja złożyłem zestaw na tarczach z S4B5 (mają 321x30mm i wysokość 46,5mm tak jak passat), do tego zaciski Brembo z Porsche Boxstera czterotłoczkowe + wężyki w stalowym oplocie Hel Performance. Oczywiście na customowym adapterze. Zrobiłem w sumie 3,5 tys. km na nich. Hamulec żyleta, bardzo czuły i bardzo dokładny - można idealnie wyczuć moment uślizgu opony na asfalcie czyli hamujemy, opony już piszczą, ale jeszcze się koła nie blokują i ABS się nie włącza, skuteczność hamowania mega. Dodam, że te hamulce pomimo większej i grubszej tarczy są lżejsze niż ori hebel na 312mm przy żeliwnym zacisku. Zacisk Brembo jest w całości aluminiowy i bardzo leciutki. Gdyby ktoś chciał to będą do sprzedania w najbliższym czasie bo już mi leżą sześciotłoczki Brembo ZR17 Jest to pełen komplet plug&play tj. zaciski czterotłoczkowe, stalowe adaptery do nich na stalową zwrotnicę o rozstawie 94mm (!), komplet śrub, teflonowe wężyki hamulcowe w stalowym oplocie Hel Performance, tarcze + klocki ATE (kupione nowe, po przebiegu 3,5tys). Cały zestaw kosztował mnie ok. 2000zł, sprzedam oczywiście taniej. Gdyby był ktoś zainteresowany proszę o PW.
  10. U mnie też te wężyki są w dobrym stanie i tak je zostawię, jeśli już to kupię nowe gumowe. Lista zakupów jest jeszcze spora, ale pomału to skompletuję Zaciski już mam, zwrotnice namierzyłem z S4 wraz z czujnikami ABS. Nowe łożyska, po jednym wahaczu, tarcze, klocki i jedna osłona tarczy bo mam tylko jedną i na wiosnę będzie można działać Mam też tylne heble z S4, 256mm wentylowane, zaciski + jarzma, jak ktoś ma 4motion i szuka to oddam po taniości
  11. Tak, w S4B5 były stalowe zwrotnice na szeroki rozstaw hamulców. O szerszym sworzniu przedniego wahacza wiem. Rozchodziło mi się o budowę samej zwrotnicy i ewentualne różnice w nastawach zawieszenia. Zrobiłem też drobny risercz po ETCE i wychodzi na to, że mając passata b5fl np. z tdi 130km gdzie kładli większe łożysko (82mm) nie trzeba będzie zmieniać piast bo są takie same jak w przypadku zwrotnic aluminiowych. Pytanie do tych co swapowali już heble - jak z wężykami, do zacisków z S4 są przykręcone 2 metalowe wężyki i dopiero do nich idą gumowe, zostawiliście tak jak jest czy bezpośrednio do zacisku wkręciliście gumowy?
  12. Czy stalowa zwrotnica z S4 B5 na pewno bezproblemowo pasuje do Passata? Niczym się nie różni ta zwrotnica od aluminiowej z passata? (kąty, rozstawy, etc. żeby nie było później żadnych problemów z geometrią zawieszenia)
  13. Oryginalny akumulator Varty wymieniłem w lipcu zeszłego roku, wytrzymał 11 lat. Generalnie w to zeszłe lato bez problemu auto nadal odpalało, ale strasznie stracił na pojemności już, po godzinie słuchania muzyki przed domem podczas dłubania przy aucie można było zapomnieć o odpaleniu.
  14. Dzięki za informacje, zamówię 30mm
  15. Witam! Mam pytanie - jaką głębokość montażową posiadają seryjne głośniki w passacie 3BG ? Jeden mi zaczął harczeć i będę wymieniał na PB S-6C, które mają głębokość montażową 47mm czyli nie za dużo. Nawet jeśli nie trzeba by było chciałbym zastosować dystanse MDF tylko są różne grubości dostępne i nie wiem jakich szukać, a nie chciałbym przesadzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności