Skocz do zawartości

audik

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O audik

  • Urodziny 04.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2005
  1. ja robiłem program w ecu project i bez wyłączenia EGR programowo był tryb awaryjny po zaślepieniu, nic nie tworze
  2. w takim razie moje auto jest dziwne, miałem błąd i tryb awaryjny też w a4 2.0TDI
  3. Mylisz się musisz wyłączyć EGR programowo, bo będzie tryb awaryjny, doświadczyłem tego na własnej skórze
  4. może łapać tryb awaryjny i brak mocy
  5. Co do warsztatu Ci nie pomogę, ale radzę zrobić taki przegląd przy wymianie rozrządu, na pewno będzie taniej pozdr
  6. Nie ma znaczenia czy masz koła zębate czy łańcuch imbus występuje w obu przypadkach
  7. Bzdura! Chłopina się przesłyszał, pewnie ktoś wymienił zabierak nie patrząc jak wygląda wałek (czy nie jest wyrobiony) i dlatego napęd padł. Zdejmij michę zobacz w jakim jest stanie zabierak i wałek, jeśli zabierak jest wyrobiony a wałek w porządku to wystarczy wymiana zabieraka. Jeśli masz wyrobione gniazdo wywal wałki i po sprawie, wstaw napęd z 1.9
  8. U to masakra widzę nie ma reguły jedne przejeżdżają 150tys inne nawet 260tys
  9. Knecht KC 80 Bosch 1 457 434 329
  10. Kolego jeśli przebieg jest pewny spokojnie jeździj ze 100tys i dopiero zajrzyj jak wygląda zabierak i wałek, najlepiej zrobić to przy wymianie rozrządu będzie taniej pozdr
  11. Wymontuj zabierak i zobacz jak wygląda wałek w środku
  12. 1j0 880 201 n ---------- Dodano o 11:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:45 ---------- Coś źle podałeś to są numery zaworu recyrkulacji spalin :hmm
  13. Nie wiem czy pasują, ale widzę dwa różne nr do silnika BKD 03G 253 014 H i drugi 03G 253 010 JX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności