audik
-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O audik
- Urodziny 04.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2005
-
audik obserwuje zawartość → reklamacja opon, 2.0 TDI 140 KM - zaślepienie EGR, parowanie bluetooth bez adaptera - VAG CAN PRO i oraz 5 innych
-
ja robiłem program w ecu project i bez wyłączenia EGR programowo był tryb awaryjny po zaślepieniu, nic nie tworze
-
w takim razie moje auto jest dziwne, miałem błąd i tryb awaryjny też w a4 2.0TDI
-
Mylisz się musisz wyłączyć EGR programowo, bo będzie tryb awaryjny, doświadczyłem tego na własnej skórze
-
może łapać tryb awaryjny i brak mocy
-
Co do warsztatu Ci nie pomogę, ale radzę zrobić taki przegląd przy wymianie rozrządu, na pewno będzie taniej pozdr
-
Nie ma znaczenia czy masz koła zębate czy łańcuch imbus występuje w obu przypadkach
-
Bzdura! Chłopina się przesłyszał, pewnie ktoś wymienił zabierak nie patrząc jak wygląda wałek (czy nie jest wyrobiony) i dlatego napęd padł. Zdejmij michę zobacz w jakim jest stanie zabierak i wałek, jeśli zabierak jest wyrobiony a wałek w porządku to wystarczy wymiana zabieraka. Jeśli masz wyrobione gniazdo wywal wałki i po sprawie, wstaw napęd z 1.9
-
U to masakra widzę nie ma reguły jedne przejeżdżają 150tys inne nawet 260tys
-
Knecht KC 80 Bosch 1 457 434 329
-
Zobacz to
-
Kolego jeśli przebieg jest pewny spokojnie jeździj ze 100tys i dopiero zajrzyj jak wygląda zabierak i wałek, najlepiej zrobić to przy wymianie rozrządu będzie taniej pozdr
-
Wymontuj zabierak i zobacz jak wygląda wałek w środku
-
ok spoko
-
1j0 880 201 n ---------- Dodano o 11:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:45 ---------- Coś źle podałeś to są numery zaworu recyrkulacji spalin :hmm
-
Nie wiem czy pasują, ale widzę dwa różne nr do silnika BKD 03G 253 014 H i drugi 03G 253 010 JX