Zmija
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Zmija
- Urodziny 02.07.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Szymon
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sosnowiec
Samochód
-
Silnik
B6 CC 2.0T FSI 200KM
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Zmija odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
problem dość ciekawy. Dodatkowo kilka pytań: 1. Czy w Galaxy s3 jest sprzętowy rSAP, czy programowy? 2. Premium, premium-owi nie równy. Z wiki widać że modułów premium jest kilka. Zaczynają się od: 3C0, 3C8 i 5N0. Oczywiście różnią się od siebie w znaczny sposób. 1) po kupnie telefonu rSAP nie było ale przyszła aktualizacja i dołożyli i z kartą orange działało bezproblemowo 2) moduł jest 3C8 tak jak wspominałem telefon się łączy ale zestaw nie ma dostępu do książki telefonicznej, uaktualnienie nie działa i z FIS-a i z radia. Profile usunąłem z pozycji FIS-a Spróbuję jeszcze podłączyć kartę orange z tym telefonem i zobaczymy Pozdrawiam i dzięki -
Fabryczny zestaw głośnomówiący Premium i telefony
Zmija odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam mam taki problem a mianowicie: telefon samsung galaxy s3 i karta orange - telefon bezproblemowo łączy się z zestawem (rsap) kopiuje książkę itp. po zmianie karty na play (ten sam telefon) telefon łączy się z zestawem ale nie chce kopiować książki, można dzwonić ale za każdym razem trzeba wpisywać numer. Ponadto w przypadku jak miałem orange to jak telefon był połączony w samym telefonie znikała informacja o sile zasięgu teraz z Play pokazuje normalnie siłę zasięgu ale zadzwonić z telefonu nie można. O co chodzi? Zestaw premium (bez wysuwanej klawiatury) RNS 510 wersja B bez żadnych modyfikacji. -
-
Witam no i pojawił się błąd "No bend lighting (AFS) function. Owners's manual" niestety nie jest to spalona żarówka jak kiedyś ale przy odpaleniu samochodu i teście świateł soczewki są skierowane w dół (drgają w trakcie podnoszenia ale nie idą w górę) natomiast lewo prawo jak najbardziej działają. po podłączeniu do komputera i przeprowadzeniu testów soczewki reagują na polecenia podniesienia do góry, wyśrodkowania i lewo prawo jednak po wyłączeniu opadają i problem nadal istnieje. oto skan: będę wdzięczny za jakieś porady Adres 14: Elek.zawieszenia (J250) Plik etykiet: Brak Oznaczenie elementu SW: 3C0 907 376 HW: 3C0 907 376 Komponent: DAEMPFUNGS-SG H07 0069 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 28050804660003 Kodowanie: 010180 Kod serwisu: WSC 05314 000 00000 VCID: E6C8CD5511BE9F283B0 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01769 - Czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu po prawej stronie (G289) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101010 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 30 Przebieg: 87407 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2118.14.25 Czas: 08:15:31 Ramka zamrożona: 03262 - Ograniczenie działania systemu Komfort 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 92 Wew.licznik błędów: 52 Przebieg: 87407 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2118.14.25 Czas: 08:15:31 Ramka zamrożona: Kod błędu: 2 Bity binarnie: 00000000 oraz Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 5M0-907-357-V2.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0133 Weryfikacja: 00H04000 Numer seryjny: Kodowanie: 3493000 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 346CE71D57E2BDB8F54 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1K0 941 329 Komponent: AFS-Lst.-Modul l 0002 Kodowanie: 00000053 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 941 329 Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0002 Kodowanie: 00000053 Znaleziono 1 błąd: 00471 - Sterownik EGD - elektronicznie regulowanego tłumienia (J250) 013 - Odczytać pamięć usterek - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11101101 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 30 Przebieg: 87414 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2118.14.25 Czas: 08:40:00 Ramka zamrożona: Napięcie: 12.92 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1
-
otwieranie bagażnika pilotem (Passat CC)
Zmija odpowiedział limak8 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Mnie czasem wyskakuję info o przepalonej prawej żarówce i znika po jakimś czasie. Także już wiem gdzie może być problem. -
VW CC -> uszczelki i szyby jesienią i zimą
Zmija odpowiedział salexy → na temat → Nadwozie i wnętrze
witam, ja niczym nie smaruje i nigdy nie miałem problemu by szyba przymarzła u góry. Faktycznie czasami się zdarzyło, że złapało przy dolnej listwie ale wystarczyło zdrapać lód i po kłopocie. Auto też stoi pod chmurką. -
ja wiozłem na tym plastiku koleżankę ale ona ważyła może jakieś 45kg jednakże i tak modliłem się by nie pękł bo trzeszczał okropnie
-
VW CC - Keyless Access a mycie samochodu :)
Zmija odpowiedział salexy → na temat → Elektryka, oświetlenie
Ciekawie by to wyglądało. ja go po prostu kładę gdzieś z boku i tyle. -
VW CC - Keyless Access a mycie samochodu :)
Zmija odpowiedział salexy → na temat → Elektryka, oświetlenie
haha stary problem w CC z tym systemem. Niestety mnie jedyne rozwiązanie jakie udaję się zastosować to kładę kluczyk na wrzutce na pieniądze lub jak ktoś myje to stoję trochę dalej od samochodu. -
[Instrukcja] włączenie autozamykania szyb podczas deszczu
Zmija odpowiedział m3iaz → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam czy instrukcję od m3iaz można zastosować do Passata cc? Zależy mi głównie na zamykanym dachu, którego często w lecie zapominam zamykać a jak pada to muszę zasuwać z pilotem i robić to ręcznie -
Witam Jeśli chodzi o bagażnik na rowery to polecam takie rozwiązanie i tu proponowałbym THULE 923 (ja mam wcześniejszą wersję tego bagażnika) większy udźwig i możliwość rozsunięcia tylnych kloszy w przypadku dużego roweru. Co do samego bagażnika to w porównaniu do dachowego nie jest głośny ani nie stawia oporu (można spokojnie podróżować z prędkościami ok 160 km/h i nawet go nie czuć. Żadnych gwizdów ani drgań itp. Jedynie co to przy cofaniu trzeba szczególnie uważać bo czujniki się wyłączają Aha i dodatkowym plusem tego bagażnika jest to, że jest bardzo lekki i poręczny spokojnie mieści się w bagażniku jeśli nie chce Ci się go gdzieś nosić po odpięciu no i oczywiście bajerancko wygląda
-
Witam chciałbym zakupić na lato nowe felgi do CC rozmiarze 19 " z oponą 235/35/19 , zastanawiam się nad takimi modelami 1) http://allegro.pl/nowe-rasowe-felgi-vw-r-line-19-cali-raty-piekne-i2162513726.html 2) http://allegro.pl/19-vw-rs6-grafit-5x112-golf-v-passat-germany-i2174714770.html co myślicie o tych modelami i ich wytrzymałości. Chodzi o to bym z nimi nie jeździł ciągle na prostowanie itp. A może ktoś śmiga na felgach z tych firm i jest wstanie podzielić się opinią o nich. Z góry dzięki
-
B6: 2.0 TFSI 200KM vs. 2.0 TDI 170KM - który wybrać?
Zmija odpowiedział temat → Kupujemy Passata B6/B7
Witam moje 2.0 TSI stało przez tydzień bez ruszania wysoko w górach na mrozie w dzień -20 a w nocy powyżej -30 jak przyszło do odpalenia nie było większego problemu. Odpalenie od pierwszego razu choć z rury strzeliła sadza -
Witam, wczoraj odebrałem auto z przeglądu na 60k i został wymieniony olej w skrzyni (tiptronic). Muszę przyznać, że auto przed wymianą w trakcie postoju w trybie D delikatnie wibrowało po przerzuceniu na N przestawało, po wymianie oleju wszystko wróciło do normy. Z informacji od ASO Sosnowiec jasno wynikało, że olej się wymienia i też wymienili
-
Brak gongu o oblodzeniu, rezerwie paliwa itp. - wcześniej był
Zmija odpowiedział Cronos → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam, u mnie z rezerwą jest identycznie zapala się lampka bez informacji dźwiękowej. Wcześniej był gong oraz pojawiała się informacja na Fisie ile km mogę przejechać na rezerwie. Teraz zapala się tylko lampka i to wszystko. Od razu powiem, że ja także nie przeprowadzałem żadnych modyfikacji w ustawieniach itp.