djmaniek3 Zgłoś #101 Napisano 17 Sierpnia 2010 odnowie temacik... a do mojego jakie polecacie? Jakie mają iść do mojego? już mik tak szarpie że prawie silnik mi wyskoczy przymierzam sie do 3-ech choć nie wiem czy tyle kaski bede miał. dajcie namiary na nr. poduszek. jesli ktos zna. mój pasek 1,9 TD AAZ 75km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dragon06 Zgłoś #102 Napisano 20 Sierpnia 2010 Witam kolegów forumowiczów Zobaczcie prosze do linka: http://hotfile.com/dl/63262433/d4437a2/P1030184.MOV.html jest tam nakręcone jak u mnie silnik lata na poduszkach. Co o tym myślicie? ...choć pewnie znam odpowiedź Ciekawe w jakim stopniu było u Was? Trzęsie budą na wolnych obrotach, kierownica też, podczas przyspieszania i zwalniania tez czuć jak silnik "lata" po całej budzie. Prawie wcale nie da się ruszyć żwawo, ze zrywem bo silnik się telepie. A i jeszcze silnik ma straszne wibracje w zakr. obr. od 900-1300, telepie się wszystko dosłownie. W zeszłym roku kupiłem zamiennika pierwszej poduszki, pod chłodnicą (za 60zł) jeździłem 3 miesiące i skutek był taki ze zaczęły mi się odklejać klosze w przednich lampach od wibracji! Lampy do wymiany, poduszkę wywaliłem i założyłem starą. Przejeździłem aż do teraz i już nie mogę wytrzymać!! Aktualnie poszukuje kompletu poduszek FEBI do mojego samochodu, jak wymienie to dam znać co i jak. (samochód to Toledo I 1.9 TDI 1Z - 96r.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #103 Napisano 22 Sierpnia 2010 kupiłem zamiennika pierwszej poduszki, pod chłodnicą (za 60zł) Toprany omijaj szerokim łukiem,,,nie jestem pewny ale trafiały się przednie poduszki jako olejowe....i raczej nie po 60 zeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #104 Napisano 23 Sierpnia 2010 Witam, koledzy. Mam do was pytanie: Czy do VW Passata 1,8 ADZ 1995r. z klimatyzacją zakłada się takie same przednie poduszki silnika jak do identycznego Passata, ale bez klimatyzacji - tj. jeśli chodzi o Febi: FE 02751, czy też inne - może hydrauliczne. Pytam, bo u mnie taka poduszka jak powyższa Febi siadła po 4 latach. Teraz myślę, jaką najlepiej założyć. Dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #105 Napisano 23 Sierpnia 2010 W przypadku ADZ poduszka przednia jest taka sama w wersji z klimą lub bez. Co ciekawe, dla ABS, który jest praktycznie identyczny, poduszka przednia jest inna (z klimą-olejowa). Pozostałe poduszki są takie same i różnią się tylko dla manualnej i automatycznej skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #106 Napisano 24 Sierpnia 2010 to może przy 1z tez by wsadzić olejową na przód... przydałoby się może by ciszej było- nie ma kto pożyczyć do spróbowania?? w czym jeszcze były te poduchy?? w vr6 tez jest olejowa ale chyba inna co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otto Zgłoś #107 Napisano 5 Września 2010 jak wcześniej pisałem ja mam topran bo tylko takie dostalem i przednia jest olejowa, tuż po wymianie telepało i to strasznie ale po kliku, kilkudziesięciu kilometrach się ustabilizowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #108 Napisano 17 Października 2010 powiedzcie mi jedną rzecz, na temat ustawienia silnika na poduszkach, luzuję 3 poduszki, odpalam silnik na około 5 minut i dokręcam, ale czy przy wyłączonym silniku czy jak pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #109 Napisano 17 Października 2010 Przy wyłączonym, on już będzie leżał na swoim miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #110 Napisano 17 Października 2010 Przy wyłączonym, on już będzie leżał na swoim miejscu. dzieki, tylko zastanawia mnie jedna rzecz, w momencie wyłączenia silnika, silnik "podskoczy, bujnie" i czy wtedy ułoży się tak jak powinien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #111 Napisano 17 Października 2010 Będzie dobrze, oczywiście poduszki załap lekko przed odpaleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #112 Napisano 17 Października 2010 Będzie dobrze, oczywiście poduszki załap lekko przed odpaleniem. jasne, nie mam zamiaru odkręcać ich całkowicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #113 Napisano 17 Października 2010 Wystarczy ręką nim pobujać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #114 Napisano 18 Października 2010 Wystarczy ręką nim pobujać jakoś to tak dwuznacznie brzmi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evolution69 Zgłoś #115 Napisano 2 Listopada 2010 Witam. Mam ten sam problem co wszyscy drganie samochodu przy ruszaniu i drżenie wnętrza na biegu jałowym. ormowiec mam takiego paska jak ty powiedz mi jakie mam mieć poduszki tzn gdzie olejowe i gdzie gumowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radeknavi Zgłoś #116 Napisano 29 Listopada 2010 Przyłączam sie do pytania kolegi, gdzie olejowe a gdzie gumowe?? 1z. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TytusDeZoo Zgłoś #117 Napisano 31 Maja 2011 Wróciłem własnie z garażu, wymiana tylnej prawej poduszki zakończona sukcesem i jest rewelacja - wnętrze już nie wibruje, zniknęło też rzucanie silnikiem przy wyłączeniu zapłonu.Oto co potrzeba do wymiany poduszki: 1. Klucz nasadowy 13 + przedłużka, 2. Klucz oczkowy 17, 8 3. Belka do podwieszenia silnika, śruba rzymska skok min. 10 cm, łańcuch 4. Lewarek 5. Taśma klejąca Operacja: 1. Wymontować rurę dolotu powietrza i zakleić otwór w kolektorze i w puszce filtra taśmą. 2. Poluzować śrubę poprzeczną poduszki (oznaczoną 4). Poluzować śruby 1,2,3. 3. Zamontować belkę i przyczepić łańcuch do łapy. Uwaga: Wygodniej jest przyczepić łańcuch do otworu zaznaczonego strzałką niż - tak jak na zdjęciach - dookoła wspornika. Przeszkadza on potem w zamontowaniu nowej poduszki. 4. Wykręcić śruby 1,2,3. Unieść silnik. Musi być uniesiony bardzo wysoko, należy zwrócić uwagę czy koło pasowe wału korbowego nie dotyka podłużnicy. 5. Podnieść auto przy prawym przednim kole, tak aby koło nie dotykało ziemi. Dzięki temu półoś opadnie na tyle że da się wyjąć poduszkę i wlożyć nową. 6. Wykręcić śrubę 4 i wyjąć poduszkę w kierunku do przodu auta. Uwaga na gumowe podkładki które mogą odczepić się od poduszki. 7. Założyć podkładki gumowe na nową poduszkę i owinąć taśmą (taśma ułatwi montaż bo te podkładki bardzo łatwo spadają). W taśmie zrobić dziurę na śrubę. 8. Włożyć nową poduszkę na miejsce, opuścić auto. Przetknać śrubę nr 4. 9. Opuścić silnik. Dokręcić śruby 1,2,3. 10. Zamontować rurę dolotu powietrza i udać się na jazdę testową tak wygląda stara poducha, popatrzcie na logo vw/audi i po prawej znak z datą produkcji jak ładnie się rozciągnęły poduszka sporo przysiadła. Witam. Jest to mój pierwszy post, a właściwie prośba. Czy mógłbym prosić o zamieszczenie dokumentacji fotograficznej wymiany poduszki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #118 Napisano 31 Maja 2011 Czy mógłbym prosić o zamieszczenie dokumentacji fotograficznej wymiany poduszki?Raportuj zły post Zaznacz tekst, który chcesz zacytować i naciśnij ten przycisk. Cytat zostanie umieszczony w oknie szybkiej odpowiedzi. ale której i w jakim passacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #119 Napisano 31 Maja 2011 Czy mógłbym prosić o zamieszczenie dokumentacji fotograficznej wymiany poduszki?Fotki wcięło ale już poprawiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #120 Napisano 19 Czerwca 2011 (edytowane) A czy ktoś z Wasi mi pomoże?? Trzęśie mi budą jak diabli, tylko na wolnych obrotach, jak załącze " Drive" i włącze klime, to zęby z ust same wypadaja - tak się trzęsie. Jak tylko obroty wzrosną do ok 1000rpm to jest ok. Jak myślicie?? Silnik 2e, automat, Varia(n)t. Jak wyglada sprawa z poduchą za sinikiem tzn jak się ja wymienia w tym motorze?? Proiłbym o ew. numery częsci wszystkich poduch. Acha przy ruszaniu autem nie rwie, jak sie przyspiesza, hamuje nic niepokojącego się nie dzieje, tylko na wolnych obrotach tyrpie nim jak skurczybyk. Edytowane 19 Czerwca 2011 przez bobasspr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach