Skocz do zawartości

djmaniek3

  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djmaniek3

  • Urodziny 20.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubartów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1994
  1. możesz dać foto? o jakim tym drugim mówisz???
  2. wydaje mi się że tak... bynajmniej w B4 się da choć dużo wygodniej jest wyjąć półośkę i mieć full dostęp. Nie wiem jak jest w B6 ale konstrukcja półosi i maglownicy chyba się niezmieniła. Poprawcie mnie jak mówie źle.
  3. oznaczać może uszkodzony przekaźnik lub brak połączenia styków z przekaźnika do skrzynki bezpieczników. A jak przekręcasz kluczyk na zapłon na zimnym silniku to słyszysz jedno pstryknięcie czy takie 2-3 jednocześnie. U mnie w TD AAZ jest słyszalne jedno pstrykniecie wyraźne i jak odpale to pochodzi ze 3-4 minutki i dopiero słychać drugie pstrykniecie a jednoczesnie delikatne podniesienie obrotów silnika o jakies 100-110 RPM jest u mnie i jest to słyszalne po pracy silnika.
  4. 12,4 to jeszcze nie tak tragicznie aczkolwiek na zime to za mało a skoro altek nie ładował mu wcześniej akumulatora a po przejechaniu kilkunastu/dziesieciu kilometrów na światełkach + dodatkowych odbiornikach to jest jednak sporawe obciazenie dla aku. Zależne jest również ile ma amperogodzin no i latek wielu? pozdrawiam.
  5. kolego ichas nie jesteś sam od jakiegoś czasu mi też gania po drodze przód raz w lewo a nieraz w parwo ale bardziej sciaga go w lewo. Jak narazie zakupiłem drążki i końcówki drążków, osłony przegubów wewnętrznych mam do wymiany i już są zakupione, no i pozostają mi do wymiany jeszcze wachacze bynajmniej lewy bo jakiś palant założył inny wahacz niż co mam z drugiej strony czyli zakupie 2 i jade dopiero na wymiane tego co zakupiłem i odrazu zbieżność do ustawki wiadomo.
  6. podepne sie pod temat a mianowicie mój pasek sie grzeje... wiem że mam do wymiany termowłącznik. Kupiłem takowy tylko nie wiem czy jest dobry? I mam taka prośbę do was. Poprzednio miałem taki że miałem w pionie 3 styki a teraz mam taki w kształcie trójkąta styki. Jest na foto. I mam pytanko. Jak połączyć te przewody??? Nie mam kostki niestety bo nie miałem. JAK TE PZREWODY PODŁĄCZYĆ DO TEGO NOWEGO Z PRAWEJ STRONY??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/fdd8d62d4366f31b.html opis teraz zakupionego : 6037.95D producent : WAHLER cena brutto 39.00 zł Kliknij aby powiększyć Kliknij aby powiększyć Punkt zmienny [°C]: 95 / 84 Punkt zmienny [°C]: 102/ 91 Ilość biegunów: 3 Kolor: czarny artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem numery OE: 1H0 959 481 1H0 959 481 B 1H0 959 481 B 1H0 959 481 1H0 959 481 B 7 215 818 95VW 8B607GA 1H0 959 481 1H0 959 481 B No i na koniec tego wszystkiego zapomniałem napisać co i jak. A więc. Pomimo dobrych sił i chęci jak i już co nieco znajomości mojego autka zdecydowałem pojechać do elektromechanika i podłączył mi ten włącznik co zakupiłem. Poprostu założył mi jeszcze dodatkową kostkę poza tą co idzie na włączniku której nie mam. I hula jak trzeba. Załącza mi i jeden i drugi bieg. Tylko jeszcze jedno mnie zastanawia. Czemu przy 90 km/h temp mam 75 C , przy 120 mam ledwo 65 C a przy 70 temp podskoczy czasem do 85 ale to musze jechac na niskich obrotach.
  7. no i byłem u mojego mechanika no i jednak stwierdził że na 99% stawia na włącznik wentylatora chłodnicy który umieszczony jest na chłodnicy. Jak jutro uda mi się go kupić i jak pogoda dopisze to będzie wymiana już jutro. Wentylatory jednak mam sprawne a więc 100-ka w kieszeni. Tylko mam pytanie jakiej firmy doradzacie ten włącznik? Facet = 44zł Valeo = 49zł Febi = 78zł Wahler = 37zł Vernet = 27zł
  8. wracając do tematu: zlokalizowałem usterkę: a mianowicie to była usterka w przewodach. Zdjąłem skrzynkę bezpieczników no i poprawiłem 2 luty bo wydały mi się zaśniedziałe no i zaizolowałem je. Te przewody szły tak jakby od przekaźnika grzania świec. No i po założeniu skrzynki i ułożeniu przewodów by nigdzie nie było załamań na starym jeszcze przekaźniku przekręcam kluczyk a tu niespodzianka. Kontrolka zapala się a świece grzeją. Tylko teraz coś mi padło że nie załącza mi wentylatorówa temperatura zaczęła rosnąć do nawet 110 st. co to może być??? Termostat? Oba przewody mam gorące i górny i dolny. A temperatura rośnie momentalnie a wentylatorów mi nie załącza. jaka przyczyna??? pomóźcie błagam!!!
  9. a ja mam taki problem otóż od kilku dni mój pasek grzeje się nawet do 110 st. sprawdziłem na postoju. Przestygł cały dzień i na drugi dzień jak go odpaliłem na postoju zauważyłem że nie załącza mi wentylatorów. Otóż stwierdziłem że mam walnięty silniczek od wentylatora. Lecz mam pytanie odnośnie termostatu. Czy przy jeździe 140-150km/h może być temp. 75st a przy jeździe 90km/h 85st??? No i jak silnik się nagrzeje a go postawie na 10 minut to po przekreceniu kluczyka słysze że mi swiece grzeją. Jaka jest tego wszystkiego przyczyna. Wentylatory mam zamówione na niedzielę. I w niedziele wymieniam. Czy musze termostat i termowyłącznik wymienić???
  10. jak będziesz wyjmował rozrusznik to będziesz miał 3 długie śruby. Już nie pamiętam jakie, Klucz płaski bodajże chyba 11 i odkręcasz. Acha ajlepiej jakbyś przed wyjęciem rozrusznika podlewarował skrzynię biegów bo potem możesz mieć problemy z założeniem rozrusznika, unieś go tak aby max 1cm poszedł go góry ale aby też nie opadł. CO do gwizdu w rozruszniku stawiałbym na słaby aku ortaz łopatki na wirniku plastikowe. Po prostu zmieliło je. Zestaw naprawczy okł. 30zł (łopatka wirnika, tuleja, szczotkotrzymacz) Może być też taka przyczyna że po prostu sprzęgięłko w rozruszniku ci nie odbiło i teraz tylko gwiżdże. Tak jak mówie bez wyjęcia go i rozebrania się nie obędzie. Było o tym już pisane poszukaj na forum
  11. no i wracając do tematu niestety ale to nie przekaźnik. Kupiłem dzisiaj nowy i lipa. Nawet napis Topran Germany miał szkoda że chiński wyrób. No ale dalej nie wiem czemu nie chce mi zaskakiwać ten przekaźnik. Gdzie może być przyczyna???
  12. a gdzie tam się odpowietrza bo tył to na cyloinderkach to wiem a przód???? a coś słyszałem że na pomzy cos takiego.... doradzcie.
  13. ile taka uszczelka może kosztować bo i mi pedał ucieka w doł jak się wolno hamuje. Wymienione tarcze na brembo i klocki lemforder, odpowietrzony tylko tył bo nie wiem gdzie przód się odpowietrza przez pare km było ok a potrem znów pedał w dół. OCB? czy to ta uszczelka jest winna??? i czy samemu ją mogę wymienić? Kanał mogę mieć jak coś.
  14. no nic kupie nowy przekaźnik i zobaczymy. Ale jak na moje oko to nie bardzo mi to wygląda na przekaźnik. Bo wydaje mi się że on ma za zadanie tylko świece grzać a kontrolka to powinna się zapalać czy on jest czy nie. Tak mi się wydaję. Napisze jak założe nowy przekaźnik. Choć kiedyś miałem podobny przypadek z tym że przekaźnik mi nie załączał dlatego że styki w skrzynce bezpiecznikowej się popaliły i musiałem nową skrzynkę (używkę) kupować. Mam nadzieję że teraz tego nie będzie znów. A mam takie pytanie przy ścianie grodziowej jest jeszcze bezpiecznik podobno. Jak on tam jest zamontowany??? On ponoć jest pod dwoma śrubkami zaraz przy zbiorniczku wyrównawczym. Jak go można wyjąć. Bo dziś zauważyłem że tam blaszkę łącząca mam nadłamaną ale miernikiem sprawdzałem i przejście jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności