Skocz do zawartości
Jaro882

Wymiana poduszek silnika

Rekomendowane odpowiedzi

jest sens ... ja wymieniałem jedną (prawy tył) było przez jakiś czas ok, ale teraz czuć coraz bardzeij że dwie pozostałe domagają się wymiany. Jak masz kasę to lepiej wszystkie na raz i mieć spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Założyć podkładki gumowe na nową poduszkę
I tu mam pytanie - kupiłem 3 poduszki i chcę je wymienić jednocześnie. Czy te gumowe podkładki które są przy tylnej poduszce silnika mam sobie przełożyć ze starej poduszki?? Bo do nowej poduszki ich nie dają - pytałem w sklepie i podobno żaden producent nie dołącza tych podkładek w komplecie. Nie pytałbym o to gdyby nie fakt, że moje podkładki wskutek niewielkiego wycieku z silnika są tak miękkie że nie spełniają za bardzo swojej roli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przekładaj ze starej poduszki. Zwróć uwagę jak są zamocowane, bo nie są symetryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wiem że są niesymetryczne. Ale czy mam zamontować te moje które są bardzo miękkie przez olej czy poszukać gdzieś na szrocie używek w dobrym stanie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

One są fabrycznie dość miękkie. Jeżeli nie są podarte i nie wyglądają jakby się miały rozpaść za tydzień, to przekładaj. One nie mają jakiś wielkich obiążeń. Jak są naprawde zmęczone to wytnij z gumy na wzór starych, bo nie wiem komu na szrocie będzie się chciało to wyciągać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prezencik ;) momenty dokręcania poduszek i łap silnika

42710054.jpg

66025448.jpg

A: 60Nm

B: 70Nm

C: 25Nm

D: 55Nm

 

E: 25Nm

F: 25Nm

G: 80Nm

 

H: 30Nm

I: 25Nm

J: 60Nm

 

K: 50Nm

L: 25Nm

 

M: diesel: 50Nm; VR6: 55Nm

N: diesel: 55Nm; VR6: 60Nm

O: diesel: 55Nm; VR6: 60Nm

 

Na rysunku nie zaznaczałem wszystkich śrub bo byłoby nieczytelne. Czyli np. śrub F są 3 lub 4 takie same obok siebie, dokręcane tym samym momentem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy powiedzcie czy mam dobre numerki poduszek do 1Z bo już się pogubiłem?

 

poduszka przód - 1H0 199 609H

poduszka tył prawa - 357 199 262 D

poduszka tył lewa - 3A0 199 402

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przód wg etki to: 1H0 199 609J, chyba że masz automat, to lewa (od strony kierowcy) to 357 199 381C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam manualna. A tylne się zgadzają?

Edytowane przez shared

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz manuala to tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bardzo ciekawy temat, b.dobrze opisany. Z tego co przeczytałem problem drgań dotyczy silnika diesla. Mam podobny problem w moim 2E ( drgania całej karoserii na wolnych obrotach i kierownicy dość mocne ) Wobec tego mam pytanie: czy w silnikach benzynowych wystarczy wymienić poduszki, czy może coś z układem wydechowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.Mam problem z moim paskiem 2.0 115koni benzyna a mianowicie przy przyśpieszaniu powyżej 3.5tyś obr. zaczyna wszystko wibrować i drgać.Obejrzałem poduszki wyglądają na dobre.Przy ruszaniu jest taki efekt jak by tłumik uderzał o podłogę jednak po obejrzeniu wnikliwym wszystko ok nie ma prawa uderzać o nic tłumik.Robiłem próbę z kolega on siedział i na ręcznym ruszał też nic nie widać żeby uderzało nie mam pojęcia co to może być.Poduszki mam jak na 2 zdjęciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez mialem problemy z poduszkami szczegolnie dawalo sie to we znaki przy ruszaniu i pozniej przy 2,5 tys obrotow. ale problem ustal calkiem przypadkowo. nie wiem moze silnik zle na nich siedzial bo przy cofaniu na tzw lezacym policjancie tylne kola przeszly bez problemu a przy przejezdzie przednich silnik zgasl (za malo gazu). odpalilem go na nowo i przejechalem przez to z boksowaniem kol i co?? zadnych drgan jak by byly zalozone nowki poduszki. co moglo by byc ze po takim manewrze drgania ustapily?????? pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Proszę o drobne oświecenie :). Jeśli jest drżenie zarówno kierownicy jak i lewarka na drobnych obrotach to poduszka pod skrzynią ? Jeśli dochodzą przechyły boczne na nierównościach (całe zawieszenie łącznie z amortyzatorami i stabilizatorami zmienione) to poduszka pod silnikiem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

mam pytanie do multi. Jak miałeś walnięte poduchy pod skrzynią biegów to jakie są obiawy w aucie,>?? u mnie jest tak że przy ruszaniu z 1 to coś "wali", ale na wolnych obrotach i w trakcie jazdy jest spokojnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

attachment.php?attachmentid=17321&stc=1&d=1254651263

 

Jest to poduszka tylna prawa (ta koło miejsca pasażera).

Jak widać na zdjęciu praktycznie cała zerwana.

Objawy:

- szarpanie przy ruszaniu do przodu i do tyłu

- wibracja kabiny na wolnych obrotach

- buczenie powyżej 2.5 tys obr/min zmniejszało się powyżej 3.2 tys obr/min

 

Wcześniej wymieniałem tylko przednią bo tak wywnioskowałem z opisów kolegów jednak pomogło tylko częściowo po wymianie tej (jak widać uszkodzonej) samochód dostał jakby nowy silnik :) cisza i spokój nieporównywalny.

 

Poduszka Febi - 60 PLN.

Dzięki ormowiec za opis wymiany.

Poduszka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chłopaki jeśli wymieniacie to najlepiej wszystkie, ja mam 2E i mam problem z 3 poduchą pod skrzynią, tam mam zainstalowany nad poduszką ABS, nie dałem rady ze znajomym odkręcic, macie sposób? ciężko podejsc;/ dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykręć półoś (prostsze, od góry) albo łapę (trudniejsze, od dołu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiej firmy montowaliście poduszki pod silnik 2E? te moje po tygodniu czuje ze sie wyrabiaja, przednia Hansa Prisa tylnie Krafta, co wy na to?

 

a co do zamontowania wszystkich poduszek to trzeba wszystkie odkrecic podniesc

silnik i dzialac

Edytowane przez mickusio
dodanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W środę wymieniłem wszystkie trzy jaka cisza to szok i wszystkie oberwane, wyrobiłem sobie kiedyś teorie że jak sie jedna urwie to tak szarpie że lecą pozostałe. Dlatego uważam że lepiej wszystkie wymienić a założyłem MAYLE podobnie jak sworznie przeguby łożyska. Przekonałem sie do niej dzięki łożyskom tylnik które przejechały 60 tkm i jeżdżą dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności