ormowiec Zgłoś #41 Napisano 9 Maja 2009 jest sens ... ja wymieniałem jedną (prawy tył) było przez jakiś czas ok, ale teraz czuć coraz bardzeij że dwie pozostałe domagają się wymiany. Jak masz kasę to lepiej wszystkie na raz i mieć spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #42 Napisano 27 Maja 2009 Założyć podkładki gumowe na nową poduszkę I tu mam pytanie - kupiłem 3 poduszki i chcę je wymienić jednocześnie. Czy te gumowe podkładki które są przy tylnej poduszce silnika mam sobie przełożyć ze starej poduszki?? Bo do nowej poduszki ich nie dają - pytałem w sklepie i podobno żaden producent nie dołącza tych podkładek w komplecie. Nie pytałbym o to gdyby nie fakt, że moje podkładki wskutek niewielkiego wycieku z silnika są tak miękkie że nie spełniają za bardzo swojej roli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #43 Napisano 27 Maja 2009 Tak przekładaj ze starej poduszki. Zwróć uwagę jak są zamocowane, bo nie są symetryczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #44 Napisano 27 Maja 2009 To wiem że są niesymetryczne. Ale czy mam zamontować te moje które są bardzo miękkie przez olej czy poszukać gdzieś na szrocie używek w dobrym stanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #45 Napisano 27 Maja 2009 One są fabrycznie dość miękkie. Jeżeli nie są podarte i nie wyglądają jakby się miały rozpaść za tydzień, to przekładaj. One nie mają jakiś wielkich obiążeń. Jak są naprawde zmęczone to wytnij z gumy na wzór starych, bo nie wiem komu na szrocie będzie się chciało to wyciągać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #46 Napisano 5 Czerwca 2009 Prezencik momenty dokręcania poduszek i łap silnika A: 60Nm B: 70Nm C: 25Nm D: 55Nm E: 25Nm F: 25Nm G: 80Nm H: 30Nm I: 25Nm J: 60Nm K: 50Nm L: 25Nm M: diesel: 50Nm; VR6: 55Nm N: diesel: 55Nm; VR6: 60Nm O: diesel: 55Nm; VR6: 60Nm Na rysunku nie zaznaczałem wszystkich śrub bo byłoby nieczytelne. Czyli np. śrub F są 3 lub 4 takie same obok siebie, dokręcane tym samym momentem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #47 Napisano 23 Czerwca 2009 Koledzy powiedzcie czy mam dobre numerki poduszek do 1Z bo już się pogubiłem? poduszka przód - 1H0 199 609H poduszka tył prawa - 357 199 262 D poduszka tył lewa - 3A0 199 402 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #48 Napisano 23 Czerwca 2009 Przód wg etki to: 1H0 199 609J, chyba że masz automat, to lewa (od strony kierowcy) to 357 199 381C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #49 Napisano 23 Czerwca 2009 (edytowane) Mam manualna. A tylne się zgadzają? Edytowane 23 Czerwca 2009 przez shared Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #50 Napisano 23 Czerwca 2009 Jak masz manuala to tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor.g Zgłoś #51 Napisano 5 Sierpnia 2009 Witam. Bardzo ciekawy temat, b.dobrze opisany. Z tego co przeczytałem problem drgań dotyczy silnika diesla. Mam podobny problem w moim 2E ( drgania całej karoserii na wolnych obrotach i kierownicy dość mocne ) Wobec tego mam pytanie: czy w silnikach benzynowych wystarczy wymienić poduszki, czy może coś z układem wydechowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdi1982 Zgłoś #52 Napisano 28 Sierpnia 2009 Witam Panowie.Mam problem z moim paskiem 2.0 115koni benzyna a mianowicie przy przyśpieszaniu powyżej 3.5tyś obr. zaczyna wszystko wibrować i drgać.Obejrzałem poduszki wyglądają na dobre.Przy ruszaniu jest taki efekt jak by tłumik uderzał o podłogę jednak po obejrzeniu wnikliwym wszystko ok nie ma prawa uderzać o nic tłumik.Robiłem próbę z kolega on siedział i na ręcznym ruszał też nic nie widać żeby uderzało nie mam pojęcia co to może być.Poduszki mam jak na 2 zdjęciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #53 Napisano 28 Sierpnia 2009 ja tez mialem problemy z poduszkami szczegolnie dawalo sie to we znaki przy ruszaniu i pozniej przy 2,5 tys obrotow. ale problem ustal calkiem przypadkowo. nie wiem moze silnik zle na nich siedzial bo przy cofaniu na tzw lezacym policjancie tylne kola przeszly bez problemu a przy przejezdzie przednich silnik zgasl (za malo gazu). odpalilem go na nowo i przejechalem przez to z boksowaniem kol i co?? zadnych drgan jak by byly zalozone nowki poduszki. co moglo by byc ze po takim manewrze drgania ustapily?????? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz_b Zgłoś #54 Napisano 10 Września 2009 Witam Proszę o drobne oświecenie . Jeśli jest drżenie zarówno kierownicy jak i lewarka na drobnych obrotach to poduszka pod skrzynią ? Jeśli dochodzą przechyły boczne na nierównościach (całe zawieszenie łącznie z amortyzatorami i stabilizatorami zmienione) to poduszka pod silnikiem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otto Zgłoś #55 Napisano 4 Października 2009 Witam! mam pytanie do multi. Jak miałeś walnięte poduchy pod skrzynią biegów to jakie są obiawy w aucie,>?? u mnie jest tak że przy ruszaniu z 1 to coś "wali", ale na wolnych obrotach i w trakcie jazdy jest spokojnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #56 Napisano 4 Października 2009 Jest to poduszka tylna prawa (ta koło miejsca pasażera). Jak widać na zdjęciu praktycznie cała zerwana. Objawy: - szarpanie przy ruszaniu do przodu i do tyłu - wibracja kabiny na wolnych obrotach - buczenie powyżej 2.5 tys obr/min zmniejszało się powyżej 3.2 tys obr/min Wcześniej wymieniałem tylko przednią bo tak wywnioskowałem z opisów kolegów jednak pomogło tylko częściowo po wymianie tej (jak widać uszkodzonej) samochód dostał jakby nowy silnik cisza i spokój nieporównywalny. Poduszka Febi - 60 PLN. Dzięki ormowiec za opis wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #57 Napisano 9 Listopada 2009 chłopaki jeśli wymieniacie to najlepiej wszystkie, ja mam 2E i mam problem z 3 poduchą pod skrzynią, tam mam zainstalowany nad poduszką ABS, nie dałem rady ze znajomym odkręcic, macie sposób? ciężko podejsc;/ dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #58 Napisano 9 Listopada 2009 Wykręć półoś (prostsze, od góry) albo łapę (trudniejsze, od dołu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #59 Napisano 12 Listopada 2009 (edytowane) jakiej firmy montowaliście poduszki pod silnik 2E? te moje po tygodniu czuje ze sie wyrabiaja, przednia Hansa Prisa tylnie Krafta, co wy na to? a co do zamontowania wszystkich poduszek to trzeba wszystkie odkrecic podniesc silnik i dzialac Edytowane 12 Listopada 2009 przez mickusio dodanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #60 Napisano 13 Listopada 2009 W środę wymieniłem wszystkie trzy jaka cisza to szok i wszystkie oberwane, wyrobiłem sobie kiedyś teorie że jak sie jedna urwie to tak szarpie że lecą pozostałe. Dlatego uważam że lepiej wszystkie wymienić a założyłem MAYLE podobnie jak sworznie przeguby łożyska. Przekonałem sie do niej dzięki łożyskom tylnik które przejechały 60 tkm i jeżdżą dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach