Skocz do zawartości

slawciol

  • Liczba zawartości

    279
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slawciol

  • Urodziny 09.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3miasto

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  1. Odświerzę bo tez mi się to zdarzyło, czy jest możliwość zdemontowania samego pedała sprzęgła aby pospawać gniazdo gdzie wchodzi siłownik od sprzęgła?
  2. może być, właśnie wczoraj wymieniałem N109, najlepiej odpal silnik i polej pompę gorącą wodą, ładnie odtłuścisz i zaraz wyjdzie ci skąd leci
  3. Działa tylko poci się ropa spod niego, miałem to samo rok temu, wtedy dostałem jakiś zamiennik za 60 parę złotych, teraz nie ma nigdzie, tylko Boscha za około 200.Wtedy miałem problem z odkręceniem, tylko udar młotkiem pomógł, teraz pewnie to samo, wiec jak już go odkręcę to będzie do wywalenia, a poci się dosyć mocno.
  4. Dzięki, czyli muszę szukać jednak z F, a ceny kosmos za ten elektrozawór :
  5. witam, czym się różnią oba elektrozawory, wiem że jedno jest do TDi a drugi do D różnica w cenie jest i dostępność, a potrzebuje do TDi, może to takie same? Bo na fotkach tak, tylko czy z D pasuje do TDI?
  6. No i problem sie pojawił ponownie, ten sam błąd, na szczęście dało się skasować, tylko z czego może wychodzić ten błąd? Co oznacza po opisie 00-00- - ?
  7. Śmiało możesz podpinać, powiem ci ze ja znalazłem takie okrągłe, które wchodziły na wcisk, cos takiego: http://allegro.pl/konektor-okragly-4-gniazdo-cena-za-10-szt-8452-i2746526102.html jest sprężynująca i super mocno trzyma, poza tym nie dawaj wsuwek konektorowych tylko przetnij i polutuj zaizoluj twoje dzieło z oryginałem
  8. Tak, obojętne, ale najlepiej podłącz omijając wtyczkę, wszelkiego rodzaju połączenia to spadek napięcia=słabsze grzanie
  9. Z tym będzie problem, ale mogę Ci opisać, bierzesz jedna świece żarową do sklepu elektrycznego, prosisz o końcówkę okrągła podobna jak na linku, ja dostałem taka bez izolacji sprężynująca która wchodziła na wcisk, naprawdę bardzo dobrze trzyma, następnie zacisnąłem przewody 2.5mm2 około 60cm na każdą z tych końcówek i założyłem termokurczliwe koszulki na końcówki, powpinałem w świece żarowe, poukładałem ładnie w wiązkę i podłączyłem do przewodów z kostki po 2 świece na jeden kabelek z kostki, następnie poukładane przewody pospinałem paskami. można też dać kabelek 4mm2 z każdej świecy i podłączyć bezpośrednio pod bezpiecznik na grodzi. Zmniejsza się spadek napięcia i świece grzeją lepiej.
  10. ja robiłem sam, koncówki cos takiego: http://sklep.avt.pl/p/pl/5502/konektor+okragly+zenski+izolowany++fi+5-0mm+przewod+1-2-6mm+10+szt.html połączone przewodem 2,5mm2 dwie sztuki, i tak 2 komplety podłaczone do przewodów wychodzacych z wtyczki, koszt całkowity okolo 6 zł
  11. http://vaglog.rtnet.pl/slawek.l_80766.html http://vaglog.rtnet.pl/slawek.l_80768.html
  12. Wczoraj naprawiany był nastawnik, wymieniał płytkę bo było nie tak, ciśnienie w kolektorze ok, a na którym kanale sprawdzić u mnie czy jest przeładowanie?
  13. Witam, sprawdziłem vagiem błędy i pokazał mi się taki błąd. czytałem na forum że ABS/ESP(brak w aucie) lub AIRBAG , tylko że kontrolka poduszki działa prawidłowo, mam problem z szarpaniem na 4 i 5biegu, ale to w 99% nastawnik(jutro jadę naprawiać). Po skasowaniu pojawił się na 2 dzień. Co może jeszcze być?
  14. Z te go co piszesz to nadal nastawnik brudny. A jak wrażenia na 216?
  15. Chce też je kupić, a coś się dzieje nie tak? Przeważnie jak wtryski padają to klepią, czarny dym z rury
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności