Skocz do zawartości

kiewel

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kiewel

  • Urodziny 14.08.1985

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kentaki

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. woda leci z nawiewów i silnika wentylatora, na 100% masz zapchane odpływy w podszybiu i przez to woda dostaje sie do miejsca gdzie wentylacja zasysa powietrze (po prawej stronie na podszybiu - od pasażera)
  2. zauważyłem że od pewnego czasu nawiewy działają nieprawidłowo, tzn w położeniu "na szybę" praktycznie cały nawiew jest na nogi.. pewnie cos sie przycięło tylko gdzie szukać??? b4 94r klima manual
  3. ja mam już 2 lata oporniczek na włączniku, używam praktycznie przy każdym wyprzedzaniu, 80tys już na tym zrobiłem i nic się nie dzieje tylko wiadomo trzeba używać z głową...a moc na pewno ok 110KM mam bo z AFN idzie równo ;d
  4. polecam barum bravurius w dwóch autach już miałem i zadowolony jestem dobrze na wodzie jadą, odradzam daytona d110 głośne i śliskie na wodzie
  5. inaczej jest chyba niż w aaz, spróbuje sam coś zrobić bo u mnie taka połamana że czasami nie dochodzi prąd i przy dużych mrozach słabo pali na 2 świece...
  6. czy ktoś przerabiał ten temat bo wiem że w większości TDI-ków ludzie mają połamaną listwę zasilającą świec żarowych ale problem jest z zakupem czegoś takiego poza serwisem, w ASO to kosztuje podobno ok 200zł.. czy ktoś ma jakiś patent jak i czym to zastąpić albo gzie kupić w normalnej cenie??
  7. źle wpisali w dowód pewnie przy sprowadzaniu lub rejestracji, nie było takich b4 jeżeli TDI to tylko AFN 110KM mógł być, bo nawet b5 na początku produkcji nie było 130KM
  8. to raczej nie fabryczny alarm tylko jakiś dokładany. Nie masz przypadkiem takiego małego kluczyka bo nim się odblokowuje centralkę alarmu po wyciągnięciu akumulatora
  9. u mnie jeździ taki na ats-ach spoko wygląda bierz
  10. tak jak kolega pisze jest miedziana podkładka i trzeba ją wymienić bo wtryski po wykręceniu lubią się pocić.. nie próbuj dokręcać bo może pęknąć głowica, z wymianą jechałbym do mechaniora bo jak pęknie głowica przy dokręcaniu to niech oni się martwią
  11. koleżanko i kolego zacząłbym od prawidłowego ustawienia zapłonu może to mieć wpływ na odpalanie i moc.. u mnie był kiedyś źle ustawiony i tak jak piszesz odpalał jak chciał a na zimnym to ciężko...
  12. u mnie już doszedłem czemu nie było świateł wstecznego, po prostu przepalony bezpiecznik. Teraz tylko mam problem bo pojeżdżę kilka dni i się przepala i nie wiem co jest. Przewody patrzyłem to są OK. Przy okazji jak przepali się bezpiecznik od wstecznego (nr 14) nie działa tempomat??? co to może być?? jakieś pomysły??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności