-
Liczba zawartości
95 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Pasik89
- Urodziny 31.03.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Sławomir
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kobierzyce
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
jakie tarcze hamulcowe do b5 vin wvwzzz3bzwp404913 z góry dzięki podbramkowa sytuacja
-
Problem z obcierajacymi hamulcami przod b5 99r.
Pasik89 odpowiedział rafal914 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Odgrzanie kotleta - mam ten sam problem tez po wymianie tarcz i klocków. Wielkościowo niby identyczne jak stare A teraz do sedna. Czy gdyby były faktycznie za duże, to przy podniesionym aucie kręcą kołem też dzwiek byłby słyszalny? Bo u na podnosniku nic nie słychac... -
Dla potomnych Jeżeli chodzi o falowanie obrotów jak w filmiku - pomogła mi wymiana zaworku filtra paliwa (20zł) a jeżeli chodzi o dymienie to zaslepienie sterowania EGRu załatwiło sprawe
-
i jak? sytuacja się wyjasniła? co było tego przyczyną? Mam tak samo jak w tym filmiku. Dodam, że turbo czyszczone, egr czyszczone i zaczeło to się dziać zaraz po wymianie wężyków powrotu, czyszczeniu turbiny i egr. Zawsze tak rzuca silnikiiem po długim postoju i ujemnych temperaturach.
-
Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy
Pasik89 odpowiedział Charakterek → na temat → Ogólno-techniczny
Ja uzywam preparatów kleen flo kupowanych u mnie w pracy (opoltrans) do czyszczenia wtrysków kosztuje ok15zł a dodatek do paliwa 0,5l 12zł i starcza na 500l paliwa. rewelacja -
dobra, temat powrócił po niecałym tygodniu... Wczoraj rano pojechałem na miasto - 20km, zaparkowałem i po 30min wróciłem. Odpaliłem ruszyłem z parkingu 300m i zgasł. Odpalam i znowu obroty skaczą przekażnik nr 167 cyka i w koncu gasnie. I tak w kółko... 30min odpalam wszystko ok, jadę 1km nagrzewa się i znowu to samo. 30min jadę, nagrzewa się i gaśnie. Zostawiłem auto na 5h na miescie, wróciłem odpalam dojchałem 20km do domu i od tej pory zrobuiłem już 50-60km i wszystko w porządku. Pomyślałem, że może cewka jak się rozgrzewa to ma problem z dawaniem prądu, mam cewkę z 1,8 ABS i nie wiem czy będzie pasowac? Jakies inne sugestie? pozdrawiam
-
no to chyba problem rozwiązany. Postawiłem na kostkę stacyjki, i rozebrałem wszystko. Okazało się, że kostka przypalona dosyć dobrze i wtyczka która wchodzi w kostkę stacyjki też dobrze przypalona, a szczególnie jeden wtyk. Wymieniłem kostkę i wtyk we wtyczce, złozyłem i spiełem trytką aby już nie wypadało i wszystko w jak najlepszym porządku. Dziękuję za pomoc, mam nadzieje że już koniec problemów z elektryką w passku Pozdrawiam Sławek
-
lebow - mam kostkę stacyjki i cewkę na podmianę, więc sprawdzę ten trop a później będę się martwił o halla. Chociaż kiedyś już miałem problem podobny, gdzie wszyscy stawiali albo na cewkę albo na halla a okazało się to kostką stacyjki druidionin - filt paliwa nowy, ale na LPG to samo więc odpada. Odma też raczej odpada bo w ogóle by nie odpalił. ---------- Post added at 07:05 ---------- Previous post was at 06:33 ---------- ejj, ale tak czytam i czytam, i wychodzi na to, że przy padniętym hallu nie będzie w ogóle iskry. A ta jest, bo odpala i gaśnie niezależnie od temperatury silnika
-
Witajcie, szukałęm w szukajce ale nowa jakoś mnie nie lubi, do tematu: Problem z moim passatem wygląda tak. Ostatnio czasami coś przerywał podczas jazdy - dosłownie gasł na sekundę i dalej jechał, zdarzało się to na prawde sporadycznie. Czasami też występowal objaw przy odpalaniu, który teraz nie ustąpił (zdarzało się 2-3razy) Objaw polega na tym, że: -przekręcam kluczyk - kontrolki się zapalają, pompa paliwa pompuje - przekręcam mocniej, kręci, zaskakuję i obroty skaczą przez chwilę po czym gasnie. pomysł padł na kostkę stacyjki- jutro będę to sprawdzał chociaż jak do tej pory miałem z nią problem to nie było kontrolek i tyle. Nie mam innych pomysłów poza kostką która wydaję mi się mało prawdopodobna ale jej nie wykluczam. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuje
-
Po ilu km wymienić filtr gazu? Czy w parowniku trzeba wymieniać membrany?
Pasik89 odpowiedział start2222 → na temat → Instalacja gazowa
siemacie, mam pytanie odnośnie LPG mam instalacje ESGI sekwencyjną i pytania są 2 : jak wyczyścić elektrozawór w reduktorze? jest zasyfiony i czasami nie przełacza mi na LPG (gaziarz zawsze czyścił i pomagało) chodzi mi o to, czy jak go wykręcę to się nie posypie i czy będę go potrafił złozyć drugie pytanie odnosnie wymiany filtra fazy ciekłej w reduktorze - czy wymiania się tam też jakąś uszczelkę ? z góry dziękuje