Skocz do zawartości

Pasik89

  • Liczba zawartości

    95
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pasik89

  • Urodziny 31.03.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławomir
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kobierzyce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. jakie tarcze hamulcowe do b5 vin wvwzzz3bzwp404913 z góry dzięki podbramkowa sytuacja
  2. Odgrzanie kotleta - mam ten sam problem tez po wymianie tarcz i klocków. Wielkościowo niby identyczne jak stare A teraz do sedna. Czy gdyby były faktycznie za duże, to przy podniesionym aucie kręcą kołem też dzwiek byłby słyszalny? Bo u na podnosniku nic nie słychac...
  3. Dla potomnych Jeżeli chodzi o falowanie obrotów jak w filmiku - pomogła mi wymiana zaworku filtra paliwa (20zł) a jeżeli chodzi o dymienie to zaslepienie sterowania EGRu załatwiło sprawe
  4. i jak? sytuacja się wyjasniła? co było tego przyczyną? Mam tak samo jak w tym filmiku. Dodam, że turbo czyszczone, egr czyszczone i zaczeło to się dziać zaraz po wymianie wężyków powrotu, czyszczeniu turbiny i egr. Zawsze tak rzuca silnikiiem po długim postoju i ujemnych temperaturach.
  5. Ja uzywam preparatów kleen flo kupowanych u mnie w pracy (opoltrans) do czyszczenia wtrysków kosztuje ok15zł a dodatek do paliwa 0,5l 12zł i starcza na 500l paliwa. rewelacja
  6. auto u mechanika, właśnie odstawiłem bo załamuje już ręce. Twierdzi, że może to być nawet jakiś zje** kabelek, ale zacznie od sprawdzania czujników. Jak się wyjaśni to dam znać Pozdro
  7. a jeszcze chciałem się upewnic, czy cewka z ABS będzie taka sama jak w AGG ? bo trochę inaczej wygląda ale z tego co czytalem to ma te same parametry
  8. tak, ale ja mam AGG, także wolę się upewnić. Mam ten spray kontakt do styków, tylko pytanie bo słyszałem, że Hall w AGG nie jest w aparacie zapłonowym ? jak sprawdzić czy przekaźnik jest dobry? I dziwne jest, to że teraz auto jedzie normalnie...
  9. dobra, temat powrócił po niecałym tygodniu... Wczoraj rano pojechałem na miasto - 20km, zaparkowałem i po 30min wróciłem. Odpaliłem ruszyłem z parkingu 300m i zgasł. Odpalam i znowu obroty skaczą przekażnik nr 167 cyka i w koncu gasnie. I tak w kółko... 30min odpalam wszystko ok, jadę 1km nagrzewa się i znowu to samo. 30min jadę, nagrzewa się i gaśnie. Zostawiłem auto na 5h na miescie, wróciłem odpalam dojchałem 20km do domu i od tej pory zrobuiłem już 50-60km i wszystko w porządku. Pomyślałem, że może cewka jak się rozgrzewa to ma problem z dawaniem prądu, mam cewkę z 1,8 ABS i nie wiem czy będzie pasowac? Jakies inne sugestie? pozdrawiam
  10. no to chyba problem rozwiązany. Postawiłem na kostkę stacyjki, i rozebrałem wszystko. Okazało się, że kostka przypalona dosyć dobrze i wtyczka która wchodzi w kostkę stacyjki też dobrze przypalona, a szczególnie jeden wtyk. Wymieniłem kostkę i wtyk we wtyczce, złozyłem i spiełem trytką aby już nie wypadało i wszystko w jak najlepszym porządku. Dziękuję za pomoc, mam nadzieje że już koniec problemów z elektryką w passku Pozdrawiam Sławek
  11. podmienie i cewkę i kostkę stacyjki bo mam sprawne na podmianę. Mam nadzieję, że nie ten czujnik bo w AGG jest podbno jakaś ksomplikowana wymiana ;/
  12. lebow - mam kostkę stacyjki i cewkę na podmianę, więc sprawdzę ten trop a później będę się martwił o halla. Chociaż kiedyś już miałem problem podobny, gdzie wszyscy stawiali albo na cewkę albo na halla a okazało się to kostką stacyjki druidionin - filt paliwa nowy, ale na LPG to samo więc odpada. Odma też raczej odpada bo w ogóle by nie odpalił. ---------- Post added at 07:05 ---------- Previous post was at 06:33 ---------- ejj, ale tak czytam i czytam, i wychodzi na to, że przy padniętym hallu nie będzie w ogóle iskry. A ta jest, bo odpala i gaśnie niezależnie od temperatury silnika
  13. Witajcie, szukałęm w szukajce ale nowa jakoś mnie nie lubi, do tematu: Problem z moim passatem wygląda tak. Ostatnio czasami coś przerywał podczas jazdy - dosłownie gasł na sekundę i dalej jechał, zdarzało się to na prawde sporadycznie. Czasami też występowal objaw przy odpalaniu, który teraz nie ustąpił (zdarzało się 2-3razy) Objaw polega na tym, że: -przekręcam kluczyk - kontrolki się zapalają, pompa paliwa pompuje - przekręcam mocniej, kręci, zaskakuję i obroty skaczą przez chwilę po czym gasnie. pomysł padł na kostkę stacyjki- jutro będę to sprawdzał chociaż jak do tej pory miałem z nią problem to nie było kontrolek i tyle. Nie mam innych pomysłów poza kostką która wydaję mi się mało prawdopodobna ale jej nie wykluczam. Macie jakieś pomysły? Z góry dziękuje
  14. siemacie, mam pytanie odnośnie LPG mam instalacje ESGI sekwencyjną i pytania są 2 : jak wyczyścić elektrozawór w reduktorze? jest zasyfiony i czasami nie przełacza mi na LPG (gaziarz zawsze czyścił i pomagało) chodzi mi o to, czy jak go wykręcę to się nie posypie i czy będę go potrafił złozyć drugie pytanie odnosnie wymiany filtra fazy ciekłej w reduktorze - czy wymiania się tam też jakąś uszczelkę ? z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności