Skocz do zawartości
TOMST3R

Wymiana pompy paliwowej

Rekomendowane odpowiedzi

Pompa wymieniona , zgodnie z zaproszeniem za free. Błąd (żółty silnik) skasowano.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego "rosiel" własnie jestem po scholowaniu auta bo chyba się skończyła pompa, powiesz mi czy mój też objety jest akcją na jej wymianę

nr vin wvwzzz3cz6e207904.

Z góry dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem pompę w tamtym roku. Była zła konstrukcja kosza - złamał się plastikowy przewód, podobno moje autko nie łapało się na jakąkolwiek akcję z tym związaną,. Mam samochód sprowadzony z Francji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam 33 tys przejechane i filtr jest caly w oleju czy to pompa paliwa juz zaczyna padac,a i jeszcze jedno czytalem ze ta pompa jest smarowana i sie zaciera czy to znaczy ze ona ciagnie olej z silnika.Pozdrawiam jutro i tak jade do serwisu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to skąd się wziął olej na filtrze ?

 

Może ze złej jakości paliwa w naszych stacjach paliw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to skąd się wziął olej na filtrze ?
Poszukaj troche na forum , bo juz o tym bylo. Masz do wymiany pompe paliwa ( ale dwufunkcyjna znajdujaca sie pod maska), albo uszczelniacze na pompowtryskwiaczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i u mnie dzisiaj ten problem sie pojawił :(

Rano odpalił dopiero po drugim dłuższym kręceniu. Na ciepło odpala od dotyku.

Objawy takie jak kiedyś miałem w benzyniakach jakby paliwo spadało do zbiornika i zanim sie naciągnie to trzeba pokręcić. Kręce, kręce i powoli zalapuje aż odpala.

Czy to typowa wina pompy paliwa czy może jeszcze coś innego.

 

Pozdr

Domely

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam miałem problem z pompa w baku w maju tego roku.

do wyboru byl serwis (1200 zl) używana z allegro 250 - 350 zł.

skonczyło się na wymianie samego wkładu pasował z od jakiegos starego audi benzynowego.

czasem warto zastanowić się nad problemem a nie od razu do serwisu jechać.

w 2,0 tdi 140 KM na pompo-wtryskach w baku jest tylko pompa która podaje (dobija) paliwo do pompy pod maską wiec wystarczyło wuciagnąc pompe z baku, rozlozyć wyciagnać wkład jechac do sklepu i kupić nowy pasujący wkladzik. od maja zrobiłem ponad 20 tyś i nic sie nie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki numer katalogowy ma ten wkład od Audi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a ja mam tkie problemy jezeli mam paliwa w baku ponizej polowy miej wiecej jeszcze na 480 km samochod zaczyna przerywac i staje niemozna go wtedy przez 6 minut odpalicjak by siezapowietrzyl i potem odpali i po 500 metrach koniec musze wtedy jechac po kanister zatankowac 20 literkow i krecic krecic i zapali i jesli pilnuje poziomu zeby bylo powyzej polowy to jest ok co to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objawy wskazujące na pompę paliwa w zbiorniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy mam ja wymienic razem z koszem czy tylko ten wklad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem sam wkład i śmiga

 

stary wkład podłączyłem pod taki malutki prostownik i do ropy chodził aż się pieniło przez jakieś pięć minut potem koniec. rozebrałem okazało się że silniczek jest dobry tylko te zabieraki tam się zacierają i nie ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis rozmawialem z mechanikiem z vw i on powiedzial mi tak: ze w zasadzie powinno sie zawsze calosc ,bo czesto po wymianie wkladu pada pompa a podczas wykrecania mozna uszkodzic obudowe i potem dostaje sie tam powietze, w zwiazku z czym, kiedy jest dosc paliwa wszystko gra ,ale jezeli jest malo bierze powietze i wtedy podobnie jak przy pompie wylancza sie silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem całość. Koszt pompy w serwisie to 1100zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy uświadomcie mnie jak się mam dostać do pompy w baku,moja zaczyna buczeć więc kupiłem wkład i chcę go wymienić.Mam Varianta i jak podniosłem kanapę tylnego siedzenia to tam tylko widzę wygłuszenie ona jest pod nim czy trzeba się dostać do niej od strony bagażnika? Z góry dzięki za info...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkład pompy wymieniony wszystko hula jak złotko i 900 zeta w kieszeni :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności