Skocz do zawartości
TOMST3R

Wymiana pompy paliwowej

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem. W takim razie kupuję pierburga i wymieniam sam wkład. Napiszę później czy wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana pompy paliwa.doc
W takim razie kupuję pierburga i wymieniam sam wkład.
Dobra decyzja. Pamiętaj, że jak będziesz zdejmował ten plastikowy wężyk to dobrą suszarką solidnie go rozgrzej żeby go uplastycznić. Inaczej nie zdejmiesz wężyka z kruśca. Jeżeli będziesz używał opalarki to uważaj abyś nie stopił wężyka. Załączyłem opis jak wymienić silniczek. Może się przyda Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może ma namiar gdzie można kupić wkład do 2.0 TFSI. Bo szukam i nie mogę znaleźć są tylko do tdi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś może ma namiar gdzie można kupić wkład do 2.0 TFSI. Bo szukam i nie mogę znaleźć są tylko do tdi.

Zagadaj z naszym forumowiczem :)Weso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już gadał:) ale TFSI niestety jest skromnie droższe niż poczciwe TDI:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pamiętaj, że jak będziesz zdejmował ten plastikowy wężyk to dobrą suszarką solidnie go rozgrzej żeby go uplastycznić. Inaczej nie zdejmiesz wężyka z króćca.

Tak to wygląda w pompie. A wystarczyło dać w tym miejscu trochę szerszy wężyk i cybant :wmorde

attachment.php?attachmentid=131326&d=1429709327

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wystarczyło dać w tym miejscu trochę szerszy wężyk i cybant
Marek, ale żeby założyć to trzeba najpierw zdjąć. Oczywiście można rozciąć cały wężyk i zastosować inny. Nie pamiętam gdzie , ale pytałem się, czy można ten oryginalny wężyk(karbowany jak rura od odkurzacza) zastąpić czymś innym np. wężyk igielitowy(dostępny w każym motoryzacyjnym sklepie) i zastosować opaski zaciskające. Nie uzyskałem odpowiedzi. Zresztą nie wiem dlaczego producent zastosował właśnie taki wężyk i co to ma na celu, skoro mógł najprościej w świecie włożyć zwykły wężyk i na końcach założyć zaciski. Może nawet byłoby to tańsze? Z całą pewnością byłoby prostsze niż walka z aktualnie założonym. Jedyne co wywnioskowałem to fakt, że taki wężyk igielitowy po jakimś czasie staje się twardy i kruchy(pod wpływem paliwa?) i jego zastosowanie mogłoby skutkować tym, że się pokruszy. Fabryczny wężyk(jak rura odkurzacza) mimo, iż jest twardy i nie jest giętki dalej jest elastyczny.

Nawiasem mówiąc, Marek u siebie wymieniałeś pompkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogdan ale ja właśnie mówię o fabryce. Chodzi o to że jakby dali cybanty to wymiana wkładu byłaby w miarę prosta, a tak jest dodatkowa zabawa z wężykiem.

Marek u siebie wymieniałeś pompkę?
Jeszcze nie zdążyłem. Ta na zdjęciu to jest moja nowa, która wczoraj przyszła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi ze do benzyny nie ma wkładów i to jest ból. :( A w sumie to jeszcze nie wiem na 100% czy to pompa bo komp wyrzucił błędy z zasilaniem a aku i alternator sprawne jak konie. Być może coś z masą albo gazem bo na gazie świruje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bogdan ale ja właśnie mówię o fabryce. Chodzi o to że jakby dali cybanty to wymiana wkładu byłaby w miarę prosta, a tak jest dodatkowa zabawa z wężykiem.
Też tak się domyślałem. Zresztą sam u siebie zapewne nie raz zauważyłeś, że nie zawsze co niemieckie jest dobre i niektóre rozwiązania czasami wołają aż o pomstę do nieba, a właściwie do konstruktorów. Zresztą chyba nie od dziś wiadomo, że niektóre rozwiązania są specjalnie udziwnione.
Ta na zdjęciu to jest moja nowa, która wczoraj przyszła
No to poszedłeś po bandzie. Funkel nówka nie śmigana i na dodatek kompletna:respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to poszedłeś po bandzie. Funkel nówka nie śmigana i na dodatek kompletna
Żadnych półśrodków Bogdan :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i porażka z wkładem Pierburga. Ten co mi dobrali po numerach pompy nie pasuje. Dowiedziałem się po godzinie spędzonej przy rozkładaniu auta ;). W sklepie zdziwieni, bo ten wkład Pierburga wyskakuje u nich w systemie po numerze pompy. A u mnie nie pasuje... Teraz oferują mi całą pompę Maxgeara ;)

Na pompie którą wyjąłem był srebrny osad, tak jakby się gromadziły srebrne opiłki na powierchni pompy. Co to może być?

A nawiązując do wpisów wyżej: ten wężyk plastikowy to poziom trudności 10, tylko dla wytrwałych!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

aaa.jpg

 

Mój wkład

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

bbb.jpg

 

wkład Pierburga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja wątku. Po wymianie pompy usterka nie została usunięta. Samochód wrócił do ASO, gdzie stwierdzono obecność opiłków metalu w całym układzie paliwowym. Koszt naprawy 20-25tyś. O zgrozo! I teraz nasuwa się pytanie. Co regenerować (pompę WC), co wymieniać, a co czyścić? I jakiego rzędu są to koszty u zwykłego mechanika, a nie w serwisie? Któś miał podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chwila przecież już raz byłeś w serwisie i wtedy nie stwierdzili? Powiedzieli skąd te opiłki się mogły wziąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw stwierdzili, że to gruszka od turbiny, później że to pompa paliwa w zbiorniku, teraz że cały układ paliwowy do wymiany. Samochód nawet nie odpala. Poprzedni właściciel wymieniał pompę wysokiego ciśnienia 1,5 roku temu i teraz nie wiadomo czy te opiłki pozostały z tamtej wymiany czy kolejna pompa (wstawiona była używana) WC się łuszczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co sądzicie o pompie VDO? Zaczęło się krztuszenie przy odpalaniu po tankowaniu, chyba czas na wymianę wkładu.

Widzę, że VDO pasuje do mojego paska ale nie mam pojęcia jak jest z jakością.

 

Poza tą, znalazłam inną w oryginalnym opakowaniu serwisowym:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-wklad-passat-3c0919050b-vw-au-se-sk-i5164696509.html

 

Czy może nie bawić się i zamówić pierburg'a?

http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a3-seat-skoda-vw-1-9-2-0-tdi-new-i5378056770.html

Edytowane przez miloszpolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem pierburg na alegro i wszystko ok nic nie buczy w baku i pompuje ladnie ON.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

w momencie "przekręcenie" kluczyka (do włączenia się kontrolek na szafie) słyszę dość głośną pracę pompy paliwa - trwa to może ze 2s. Po odpaleniu auta już pracy tej pompy nie słyszę (tak mi się wydaje, ale może po prostu jest zagłuszana przez inne dźwięki). Ta słyszalna praca jest niezależna od ilości paliwa w zbiorniku. Nie jest to z całą pewnością dźwięk przypominający np. zacierające się łożysko czy inny pisk bądź zasysanie paliwa..

Czy muszę myśleć o wymianie pompy? A może ten typ tak ma?

 

Uprzedzając pytanie: od kiedy mam auto (jakieś 10kkm) pompa pracuje tak samo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie u mnie tak samo sie dzialo jak u ciebie po jakims czasie nic juz nie buczalo w baku, padla calkiem pompa wiec ciebie predzej czy puzniej tez czeka wymiana konczacej sie pompy, wymiana bardzo prosta jak masz troche pojecia o mechanice dasz rade sam.

 

Uprzedzając pytanie:ppo wymianie pompy w baku cisza.

Edytowane przez toma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

toma, jakies pojęcie o majsterkowaniu mam ale widzę, ze przy wymianie wkladu trzeba się troszkę namęczyć z jednym wężykiem. Musze rozkminic ile kosztuje caly zespol pompy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności