Skocz do zawartości
TOMST3R

Wymiana pompy paliwowej

Rekomendowane odpowiedzi

panowie a jaki wklad polecacie i gdzie go mozna nabyc ....prosze o wmiare szybka odpowiedz ...dzieki

 

---------- Dodano o 00:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:10 ----------

 

panowie a jaki wklad polecacie i gdzie go mozna nabyc ....prosze o wmiare szybka odpowiedz ...dzieki

 

---------- Dodano o 00:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:20 ----------

 

witam.....czeka mnie wymiana pompy bo cos zaczela mi buczec....jakiego producenta polecacie i gdzie mozna kupic .....z gory dziekuje.....prosze o wmiare szybka odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierburg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też polecam tą firmę. Mam u siebie i jak narazie działa koszt około 400 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co sadzicie o tym............http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-pa...469322260.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koszt około 400 zł

To chyba wymieniałeś całą pompę. W zupełności wystarczy sam wkład(silniczek)-taki metalowy cylinder średnicy ok 5-6 cm.. No chyba, że uszkodzony jest również pływak i bzdury pokazuje wskaźnik paliwa, to wówczas faktycznie trzeba wymienić całą pompę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy do b6 2.0tdi BMP podejdzie pompa paliwa z B7 2.0 tdi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę w tym temacie bo mod nie pozwolił założyć nowego ;-)

Bip-y pompowtryskiwaczy dochodzą u mnie do 100 na minus. Być może dlatego mam odczuwalne drgania silnika. Z tego co się zdążyłem zorientować oznaczać to może, że są problemy z dostarczaniem paliwa. Na pierwszy ogień postanowiłem wymienić filtr paliwa. Wywaliłem stary, założyłem nowy i tu zonk. Próbowałem zalać pojemnik filtra paliwem poprzez kilkukrotne załączenie zapłonu. Niestety nic nie poleciało, nie była słychać też, żeby ta pompa pracowała. Skręciłem filtr odpaliłem samochód, pochodził z 5 minut na jałowym,później jazda próbna i niby wszystko gra. Ale co z tą pompą w zbiorniku? Czy możliwe że tandem pompa zasysa paliwo i samochód jest w stanie w miarę bez problemów jeździć (pomijając mocno minusowe bipy, które nadal są)?

Co może być nie tak z ta pompą?

Przy okazji czy ktoś wie może jaki jest gwint w otworze do testowania ciśnienia tandem pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi na to ,że masz walniętą pompę w zbiorniku. Jeśli masz więcej niż połowę zbiornika to będziesz odpalał ale jak będzie mało wachy to wtedy niestety nie odpali.Jest kilka tematów na forum o półkach i nawet o wymianie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie działa, dzisiaj sprawdziłem miernikiem prąd dochodzi. Zamówiłem wkład Pierburga i mam nadzieje, że nic się nie wydarzy zanim przyjdzie. Ciekawi mnie tylko czy to może mieć związek z tymi bipami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie pompy się poprostu zacierają, musisz mieć najlepiej 3/4 albo pełen zbiornik i powinno odpalać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie a jaki wklad polecacie

 

Pierburg

 

tylko i wyłącznie,sam ,,przetestowałem' trzy inne sztuki i długo nie działały :wmorde

 

Też polecam tą firmę. Mam u siebie i jak narazie działa koszt około 400 zł.

 

To chyba wymieniałeś całą pompę. W zupełności wystarczy sam wkład(silniczek)

 

za ori sam wklad Pierburga dałem 360PLN

np.

http://allegro.pl/pompa-paliwa-volkswagen-vw-passat-b5-b6-b7-i3601336865.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko i wyłącznie,sam ,,przetestowałem' trzy inne sztuki i długo nie działały :wmorde

 

 

 

 

 

za ori sam wklad Pierburga dałem 360PLN

np.

http://allegro.pl/pompa-paliwa-volkswagen-vw-passat-b5-b6-b7-i3601336865.html

 

Ten link to na pewno do pompy w zbiorniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, na pewno.

Na zdjęciach pokazany jest sam silniczek, który znajduje się w całej pompie.

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam Passata B6 z 2009r 2.0 TDI, 103KW. Po osiągnięciu ok. 3000 obrotów samochód nagle traci moc, chociaż przy gazie z niższego pułapu może się zatkać już przy 2800 obrotach. W serwisie wymieniono gruszkę od turbiny, ale to nie rozwiązało problemu. Teraz podejrzewają pompę paliwa. Wygląda na to, że wystarczy wymienić sam wkład bo reszta jest ok. Problem w tym, że nigdzie nie mogę dostać oryginalnej, używanej pompy 3C0919050AC. Na allegro jest duży wybór pomp do passata, ale zawsze ostatnie litery są inne, a ja potrzebuję AC.

 

Czy jakaś pompa od superb lub golfa V by pasowała?

 

VIN: WVWZZZ3CZ9E127580

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam, gdyby to była ta pompa, o której piszesz to auto by Ci zgasło i nie zapaliłbyś go. Przerabiałem to 2 razy http://forum.vw-passat.pl/threads/110219-Spoty-Rybnik-i-okolice/page57 post1131(zanieczyszczone paliwo ją załatwiało). Kolejna sprawa to po co chcesz kupować całą pompę. Wystarczy, że wymienisz wkład, samą sprężarkę(silniczek-pompkę). Pierwsza z brzegu http://allegro.pl/pompa-paliwa-vw-passat-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-new-i5263829274.html

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bogdan zatkana pompa a szwankująca pompa to 2 różne sprawy. Bywa że pompa daje objawy sporadycznie przez jakiś czas, potem coraz częściej, aż w końcu pada.

Po osiągnięciu ok. 3000 obrotów samochód nagle traci moc, chociaż przy gazie z niższego pułapu może się zatkać już przy 2800 obrotach.
Czy do osiągnięcia takich obrotów auto rozpędza się normalnie? Czy jam masz zatankowane do pełna to też występuje ten objaw? Czy jak auto traci moc to pojawiają ci się jakieś lampki na licznikach? Czy podłączali auto pod kompa i sczytywali błędy? Co to za serwis który "sądzi" że to może pompa?

Nie kupuj używanej pompy, chyba że wyjętą prosto ze zbiornika. Już lepiej tak jak pisze Bogdan kupić sam wkład firmy pierburg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączali w serwisie pod komputer (serwis WV Poznań). Stwierdzili, że przy większych obrotach pompa nie nadąża podawać paliwa.

Do osiągnięcia takich obrotów auto rozpędza się normalnie, jakby nie było żadnego problemu. Dopiero jak depnę na gaz.

Nie świecą się żadne lampki na licznikach jak auto traci moc.

Z tym tankowaniem to nie wiem, muszę sprawdzić. Na razie jeżdzę spokojnie żeby nie mieć niespodzianki przy wyprzedzaniu ;).

Zamienników do pompy jest sporo, ale czytając rózne fora wywnioskowałem, że lepiej kupić oryginalną , używaną WV niż nowy zamiennik. Co o tym sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj używanej pompy. Chyba że przy tobie będzie wykręcana z auta. Albo ORI w serwisie, albo nowy ori zamiennik. W praktyce wystarczy kupić i wymienić sam wkład pompy. Byle na nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności