Skocz do zawartości

luckyluck767

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O luckyluck767

  • Urodziny 22.11.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W zeszłym sezonie kupiłem felgi 18" od Golfa VII (model Durban) z oponami Michelin Pilot Sport4 235/45/ZR18. Rozmiar felgi to 7.5Jx18H2 ET51 Po przejechaniu jednego sezonu,strasznie "zciachało" obie przednie po wewnętrznej stronie.Poza tym wydają się strasznie hałaśliwe. Zbieżność sprawdzona,zimówki na 16" zużywają się równomiernie.Czy to możliwe,że problemem jest np.nieprawidłowy ET?,może szerokość felg w stosunku do szerokości opon?
  2. Tak jak wcześniej wspomniałem musze wydać 1000PLN na aktywacje. Wyświetlacz w tej chwili mam 6.5" to przynajmniej zamieniłbym na szklaną 8" (to już kolejne 600PLN za jako taką używkę), do tego ramka i mam 1800PLN do wydania. W zamian mam trzy na krzyż aplikacje, które mogę uruchomić... Za te pieniądze o ile oczywiście to fajnie działa to można mieć mimo wszystko troche ciekawszy sprzęt. Coś takiego np: https://exclusivecarauto.com/android-4gb64gb-carplay-android-auto-passat-p-1983.html?language=en albo lokalnie coś takiego? https://allegro.pl/oferta/android-10-0-radio-nawigacja-lte-ips-passat-b8-9846260403?reco_id=d40f4491-4778-11eb-9b9f-b02628441dc0&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& Może jednak ktoś z Was widział to w akcji?
  3. Witam Ponieważ moje radio nie ma aktywowanego Android auto, a w serwisie kosztuje to 1000PLN zastanawiam sie na alternatywą w postaci radia na Anroidzie 10.0 dedykowanego do B8. Chciałbym się dowiedziećjakie macie doświadczenia w tej kwestii, warto? są jakieś fajne modele,których używacie czy to tylko siermiężna chińszczyzna? Jak się czyta niektóre specyfikacje to wygląda to dość obiecująca ale jak jest naprawde?
  4. Witam Potrzebował bym numer, a zarazem kolor rolety bagażnika do B8 Variant.W autku które kupiłem była tylko roleta siatkowa (pionowa) Z tego co znalazłem to roleta ma numer 3G9867871 ale jaki kolor to chyba na koncu numeru są różne litery. Kod koloru wnętrza: "TO" Vin WVWZZZ3CZGE020185 Jest ich troche na allegro ale jaki kolor mam kupić to niestety nie wiem...
  5. Jestem właśnie po wymianie piasty tył. Wg Etki śrubę piasty trzeba dokręcić na 200Nm i 180 stopni. Klucz ustawiłem sobie na 200Nm, dokręciłem, pstryknęło więc ok. Następnie założyłem nasadkę na zwykłą fajkę od kluczy nasadowych + około metrowa rurka no i tutaj problem: udało mi się dokręcić może ze 30 stopni... Dalej ani rusz, nie jestem może jakimś Pudzianem, ale trochę siły to mam, więc nie wiem czy to tak zostawić czy próbować jeszcze dłuższe ramię? Wydaje mi się, że już dalej nie dokręcę, a jeśli nawet to może jakieś milimetry ale na pewno nie brakujące 150 stopni. Łożysko zakupiłem SKF więc chyba śruba w zestawie powinna być ok. Miał ktoś z Was podobnie? Trochę to wkurzające jeździć ze świadomością, że nie jest wg zaleceń producenta. Klucz dynamometryczny miałem do 280Nm i nie była to jakaś chińszczyzna, ale o ile się nie mylę made in england. Po dokręceniu o te 30 stopni sprawdziłem jeszcze raz na dyno i pstryknęło mi też na 280Nm. Ale ile Nm może mieć dokręcona o 180stopni śruba 300-350Nm?Co robić?
  6. Witam Potrzebuję gałki obrotowej do schowka trójkąta ostrzegawczego (2 szt) nr. 3C9 867 467 9B9. Proszę o cenę z przesyłką.
  7. Pompa nie działa, dzisiaj sprawdziłem miernikiem prąd dochodzi. Zamówiłem wkład Pierburga i mam nadzieje, że nic się nie wydarzy zanim przyjdzie. Ciekawi mnie tylko czy to może mieć związek z tymi bipami?
  8. Piszę w tym temacie bo mod nie pozwolił założyć nowego Bip-y pompowtryskiwaczy dochodzą u mnie do 100 na minus. Być może dlatego mam odczuwalne drgania silnika. Z tego co się zdążyłem zorientować oznaczać to może, że są problemy z dostarczaniem paliwa. Na pierwszy ogień postanowiłem wymienić filtr paliwa. Wywaliłem stary, założyłem nowy i tu zonk. Próbowałem zalać pojemnik filtra paliwem poprzez kilkukrotne załączenie zapłonu. Niestety nic nie poleciało, nie była słychać też, żeby ta pompa pracowała. Skręciłem filtr odpaliłem samochód, pochodził z 5 minut na jałowym,później jazda próbna i niby wszystko gra. Ale co z tą pompą w zbiorniku? Czy możliwe że tandem pompa zasysa paliwo i samochód jest w stanie w miarę bez problemów jeździć (pomijając mocno minusowe bipy, które nadal są)? Co może być nie tak z ta pompą? Przy okazji czy ktoś wie może jaki jest gwint w otworze do testowania ciśnienia tandem pompy?
  9. Belkę dałem na przykład bo akurat będę potrzebował Zgodze się, że to akurat można zrobić bez większych problemów ale jakiś ściągacz to już lepiej było by mieć kilka najważniejszych wymiarów.
  10. Zastanawiałem się czy ktoś ma może dostęp do rysunków technicznych przyrządów specjalnych? Na przykład podwieszenia silnika (10-222a/1). Generalnie mając dostęp do maszyn i rysunków można by łatwo dorobić sobie parę przyrządów, ściągaczy itp. bez zbędnego kombinowania.
  11. No właśnie w temacie chodzi mi o podrzucenie jakiś cennych wskazówek typu: uważaj na to, albo odkręć to najpierw, albo użyj takiego a takiego narzędzia. Nie pytałem czy warto to robić czy nie... Zestaw jaki mam zakupiony to Luk
  12. W związku z tym że zaczyna się kończyć u mnie dwumasa, zacząłem szukać jakiegoś manuala ze zdjęciami jak to zrobić krok po kroku. Znalazłem coś takiego http://www.myturbodiesel.com/1000q/a5/transmission-removal-vw-jetta.htm Manual po angielsku i dotyczy Jetty ale myślę, że można się nim posiłkować. Będą tu jakieś duże różnice z moim paskiem? (Silnik BMP,skrzynia KDN) Wszelkie uwagi mile widziane i na pewno przydadzą się potomnym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności