-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O miloszpolo
- Urodziny 26.08.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Miłosz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Słupsk
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2007
-
miloszpolo obserwuje zawartość → Samodzielny montaż modułu Bluetooth do RNS 510, czujnik poziomu xenonów, witam jakie pliki odtwarza nawi RNS 510 i oraz 5 innych
-
Czujniki poziomowania bi-xenonów .
miloszpolo odpowiedział latinoo_80 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Zaczął mi się podobny problem z xenonami, błąd 2629 po wymianie palników. Muszę sprawdzić połączenia w lampie bo chyba to ja narozrabiałem. Innym problemem jest zapieczony czujnik poziomowania z przodu i uszkodzony wodzik w tylnym. Tył kupię nowy ale zastanawiam się jak wykodować przedni, skoro i tak jest zbędny. Czy ktoś z kolegów już to robił? -
Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)? B6/B7
miloszpolo odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Gdyby padła jedna ze świec żółta spiralka świeciłaby cały czas po odpaleniu samochodu. Miałem ten problem w zeszłą zimę. Obstawiałbym akumulator. -
Dzięki, śmiga idealnie!
-
Panowie potrzebowałbym numery klocków przednich, tylnych i filtra paliwa w moim pasku. Auto z opisu, 2.0TDI BKP 16V VIN: WVWZZZ3CZ8P034945 Z góry wielkie dzięki za pomoc!
-
Gdzie w B6 1.9 tdi jest zawór N75
miloszpolo odpowiedział wozny83 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Koledzy, czy po wymianie N75 komputer wyrzuca błędy? Potrzebny jest VAG? -
Koledzy co sądzicie o pompie VDO? Zaczęło się krztuszenie przy odpalaniu po tankowaniu, chyba czas na wymianę wkładu. Widzę, że VDO pasuje do mojego paska ale nie mam pojęcia jak jest z jakością. Poza tą, znalazłam inną w oryginalnym opakowaniu serwisowym: http://allegro.pl/pompa-paliwa-wklad-passat-3c0919050b-vw-au-se-sk-i5164696509.html Czy może nie bawić się i zamówić pierburg'a? http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a3-seat-skoda-vw-1-9-2-0-tdi-new-i5378056770.html
-
Poszukuję czegoś niedrogiego do diagnozowania mojego B6 z 2008r, chodzi mi też o możliwość aktywowania np multifunkcji itd. Z grubszymi sprawami o tak będę się udawał do warsztatu, jednak chciałbym trochę pomodzić we własnym paszczaku. Możecie mi Panowie coś polecić? Pozdrawiam
-
Zmiana kierownicy 3 ramiennej na MF. Stary typ.
miloszpolo odpowiedział Beni0 → na temat → Poradniki i instrukcje
Przepraszam, że odgrzewam stary temat ale właśnie przymierzam się do zamiany zwykłej kierownicy na multi. Wyczytałem w wielu innych wątkach, że moduły pod kierownicą wymienia się na określony symbol zgodnie z zasadą: A-H-P-AF-AH B-E-P-AF-AH J-P-AF-AH K-P-AF-AH L-P-AF-AH M-P-AF-AH N-P-AF-AH AB-AF-AH AC-AF-AH AD-AF-AH AE-AF-AH AJ-AH AK-AH AT-AH BA-AH Stąd moje pytanie czy ta sama zasada ma miejsce jeśli chcemy zamontować stary typ kierownicy z multi? Tzn jeśli mam moduł L to zamieniam go na P lub AF lub AH, czy na jakikolwiek z opisem Highilne? -
Cześć Szukam informacji o świecach w moim pasku 2,0 TDI VIN: WVWZZZ3CZ8P034945, dokładniej chodzi mi o napięcie, wiem, że w BKP z mojego rocznika (2007) były stosowane 7V i 4,4V. Nie chcę kupić niewłaściwych. będę wdzięczny za pomoc