Skocz do zawartości

miloszpolo

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miloszpolo

  • Urodziny 26.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Miłosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Zaczął mi się podobny problem z xenonami, błąd 2629 po wymianie palników. Muszę sprawdzić połączenia w lampie bo chyba to ja narozrabiałem. Innym problemem jest zapieczony czujnik poziomowania z przodu i uszkodzony wodzik w tylnym. Tył kupię nowy ale zastanawiam się jak wykodować przedni, skoro i tak jest zbędny. Czy ktoś z kolegów już to robił?
  2. Gdyby padła jedna ze świec żółta spiralka świeciłaby cały czas po odpaleniu samochodu. Miałem ten problem w zeszłą zimę. Obstawiałbym akumulator.
  3. Panowie potrzebowałbym numery klocków przednich, tylnych i filtra paliwa w moim pasku. Auto z opisu, 2.0TDI BKP 16V VIN: WVWZZZ3CZ8P034945 Z góry wielkie dzięki za pomoc!
  4. Koledzy, czy po wymianie N75 komputer wyrzuca błędy? Potrzebny jest VAG?
  5. Koledzy co sądzicie o pompie VDO? Zaczęło się krztuszenie przy odpalaniu po tankowaniu, chyba czas na wymianę wkładu. Widzę, że VDO pasuje do mojego paska ale nie mam pojęcia jak jest z jakością. Poza tą, znalazłam inną w oryginalnym opakowaniu serwisowym: http://allegro.pl/pompa-paliwa-wklad-passat-3c0919050b-vw-au-se-sk-i5164696509.html Czy może nie bawić się i zamówić pierburg'a? http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a3-seat-skoda-vw-1-9-2-0-tdi-new-i5378056770.html
  6. Poszukuję czegoś niedrogiego do diagnozowania mojego B6 z 2008r, chodzi mi też o możliwość aktywowania np multifunkcji itd. Z grubszymi sprawami o tak będę się udawał do warsztatu, jednak chciałbym trochę pomodzić we własnym paszczaku. Możecie mi Panowie coś polecić? Pozdrawiam
  7. Przepraszam, że odgrzewam stary temat ale właśnie przymierzam się do zamiany zwykłej kierownicy na multi. Wyczytałem w wielu innych wątkach, że moduły pod kierownicą wymienia się na określony symbol zgodnie z zasadą: A-H-P-AF-AH B-E-P-AF-AH J-P-AF-AH K-P-AF-AH L-P-AF-AH M-P-AF-AH N-P-AF-AH AB-AF-AH AC-AF-AH AD-AF-AH AE-AF-AH AJ-AH AK-AH AT-AH BA-AH Stąd moje pytanie czy ta sama zasada ma miejsce jeśli chcemy zamontować stary typ kierownicy z multi? Tzn jeśli mam moduł L to zamieniam go na P lub AF lub AH, czy na jakikolwiek z opisem Highilne?
  8. Cześć Szukam informacji o świecach w moim pasku 2,0 TDI VIN: WVWZZZ3CZ8P034945, dokładniej chodzi mi o napięcie, wiem, że w BKP z mojego rocznika (2007) były stosowane 7V i 4,4V. Nie chcę kupić niewłaściwych. będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności