Skocz do zawartości
pita_1971

Spirala świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

No nie jest oznaczony jako czujnik, bo to zawór N75

Uważaj tylko aby klucz Tobie nie wpadł na silnik-szczególnie ten od strony grodzi silnika :P

Wymiana prozaiczna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie, miałem na myśli zawór.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich..

b6 2.0tdi 170km silnik zgasl i nie chce gadac... jakies 3 tyg temu zapalila sie spiralka swiec zarowych jak odpalalem samochod, po zgaszeniu i ponownym uruchomienie samochod dzialal az do dzis...wracajac z pracy autko podskoczylo na dziurze i zauwarzylem ze zapalila sie kontrolka swiec i autko napisalo workshop silnik zgasl i juz nie odpalilo... scholowalismy i podlaczylismy komputerek i pokazalo 04160, 08518, 05399... jesli moglibyscie cos doradzic to bardzo bylbym wdzieczny...

i jeszcze jedno dpf jest wypruty i magik zmienial program w aucie jesli ma to jakies znaczenie

Pozdrawiam

Edytowane przez RAZA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RAZA pompowtrysk poleciał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mamy autko b6, 2.0 comf 140 km, praktycznie kupiliśmy go kilka dni temu, po pewnym czasie okazalo się, ze jak jedzie się i przekracza prędkość 110-120 to włącza się spirala świec żarowych i auto traci moc, czuje się jakby jechało się maluchem a nie passatem ;/ ogolnie po wyłączeniu i włączeniu auta jest okej nie świeci się, ale znów przy ww. prędkości sytuacja jest ta sama...

Auto było podłaczone pod komputer wyszło jakieś kilka błędów po czym jednakże zresetowali oprogramowanie i okazało się, że powraca ten sam błąd no i wyszlo że albo to jakiś jeden z dwóch czujników, albo turbina... no i jak na nasz pech wyszło że turbina, koszt powiedzieli nam jakieś 3 tysiące plus wymiana oleju, filtrów(bo podobno przy tym to sie od razu robi), póki co podziękowaliśmy nie możemy na takie koszta sobie pozwolić, ale teraz doradzcie, czy udać się jeszcze do jakiegoś innego mechanika, czy może to być coś innego, czy też zawierzać temu?? no i jak z kosztami mi wydaje się że to jest bardzo drogo... czy tej turbiny nie da się zregenerować, albo czy może gdzieś indziej tkwi przyczyna... Pomóżcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez demontażu stwierdzili, że to turbina? Nic nie podmieniając?

Jest kilka rzeczy, które należy sprawdzić przed i zrób to-móglbyś troche poszukać na forum o N75, wężach od IC, czujnikach itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno sprawdzali i rozkręcali ale to aż niemożliwe, pytaliśmy sie innych mechaników i jak uslyszeli że to turbina, znaczy że tak stwierdzili to się zszokowali, najczęściej pada właśnie sprawa tego że to jest N75... a czy tak zachowuje się auto kiedy turbina jest do wymiany na 200% jak to stwierdzili...

-------

byliśmy tam, chcieliśmy bez naprawy auto odebrać, podobno jest mechaniczne uszkodzenie turbiny... póki co takich kosztow jak oni zaproponowali nie sposób nam przeskoczyć..

Edytowane przez gregorgw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechaniczne to on ma uszkodzenie mózgu, zabieraj auto i znajdź innego magika....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz mialem takie same objawy,czujnik doladowania plus regeneracja turbinki,koszt 700zl calosc,pelne zadowolenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byliśmy u innego podłączył komputer posłuchał podniósł do góry, no i stwierdził, że to najprawdopodobniej faktycznie turbina;/ ale najlepiej zaprowadzić do serwisu gdzie się diesel VW zajmują i oni najlepiej by to ocenili... tylko kolejna kasa wydana na marne;/

 

swoją drogą czy ktoś z was mógłby polecić w Warszawie bądź okolicach dobrego mechanika, który byłby w stanie stwierdzić co jest nie tak i jeżeli to turbina, to jakoś pomógł znaleźć czy zregenerować i założyć...

 

Byłbym wdzięczny za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z kontrolkami.Nie świecą silnik oraz świece żarowe. Silnik 2.0 TDI. 2006

Myślę że przekaźnik bo coś terkotało pod machą wczoraj a dzisiaj już nie można odpalić auta. Poszukałby ale nie wiem gdzie szukać.Może jest jakiś bezpiecznik?

Za pomoc dzięki bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam znowu ten problem iż świeciła mi sie kontrolka silnikaa autko cały czas w trybie awaryjnym no cóż padło że turbina wiec wymieniłem...ale po kilku dniach znowu to samoo ! z tym że raz idzie normalnie a raz tryb awaryjny...wyłączenie i włączenie ponowne silnika nic nie pomaga ;P spotkał sie ktos może z czymś podobnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś wszystko powyżej?Czy czytanie to za trudna rzecz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko sprawdzonee ;PP tylko jeden problem mam z jednym zaworkiem podciśnieniowym co sie mieści między silnikiem a obudową rozrządu z przodu jest on połączony ze zbiorniczkiem który też sie tam mieści...ale wątpie że to ma jakiś wpływ ponieważ jest on odłączony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u nas okazało się że trzeba iść tylko do dobrego magika który ma profesjonalny komputer VW sprawdził co jest usunął błędy i póki co jest okęj. Trzeba tylko coś uszczelnić.. Koszt z porównanien do tego że trzeba byłoby robić turbine nieporównywalny..

Edytowane przez gregorgw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dobrego magika który ma profesjonalny komputer VW sprawdził co jest usunął błędy i póki co jest okęj

 

to naprawde dobry magik ktory wykasowaniem bledu usunal tez jego przyczyne i jest ok - zaloze tez ze skasowal Cie za usuniecie bledu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tutaj Cię zaskoczę, bo nie wziął dużo bo raptem 100 zł... dobry czy niedobry ważne że naprawił...

 

tylko jakoś wcześniej jak wykasował inny błędy to nic to nie dalo... może tak uwuwali... no nie jet to istotne ważne jest że auto jeździ dobrze i odpukać aby tak bylo dalej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo wykasowanie błędów nic nie da, musiał coś grzebać. Pytanie tylko co?? Mogłeś podpatrzeć co zrobił, bo może tylko jakiś wężyk podciśnienie się lekko zsunął a on go nałożył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcing007

koledzy i mnie dopadło podczas jazdy przy dodawania gazu obojętnie na którym biegu słychać świst jakby uciekającego powietrza i spiralka się zapala i gong i komunikat 'engine fault workshop!' Po zgaszeniu normalnie zapala i jest to samo jak tylko dodaje gazu już od pierwszego biegu słychać świst i zapala się kontrolka świec żarowych i przejście w tryb awaryjny. Co to może być ?

Edytowane przez marcing007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile razy będziemy pisać to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności