Skocz do zawartości

CargoHS

  • Liczba zawartości

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O CargoHS

  • Urodziny 19.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wadowice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. a powiedzcie koledzy czy ktoś z Was wymontowywał już maglownice ? jakaś może mała podpowiedź żeby czegoś nie zepsuć ? Dzieki z góry z odp
  2. to że pali się żółta kontrolka silnika to już ten typ tak ma ale że Twoje auto zrobiło się słabe, to napewno nie wina świecy żarowej...dodam że owa kontrolka pali się również w przypadku problemów z układem doładowania czyli turbo itd. btw. tego mechanika bym za jaja powiesił
  3. kolego być może jakieś zwarcie do masy w obwodzie abs, może coś było kombinowane zanim kupiłeś ;P
  4. mi nie pokazuje żadnych błędów a ciągle stuka i gubi zadaną temp. raz wariacko grzeje, a raz wgle...więc się zastanawiam czy to czyszczenie wgle coś pomoże...?
  5. noo ale skoro Ci nie świeci kontrolka to skąd obawy że coś z tym jest nie tak ? masz jakieś niepokojace objawy które wskazują na awarie napędu pompy ? btw. nie wymienia się pompy tylko sam jej napęd lub zabierak
  6. zapewne to nie wymiana pompy oleju lecz samego napędu łańcuchowego na zębaty, przy okazji zwróciłbym uwage na zabierak a co do pompek to niestety trzeba zdjąć pokrywę zaworów, ale czy to ważne skoro auto podlega tej akcji ? wymienią i po sprawie...mam ten sam silnik
  7. można ręcznie sprawdzić czy dźwignia się porusza..prawidłowy skok to ok 2 cm jeśli tyle nie ma to do czyszczenia VTG. Ponadto można kogoś poprosić by przygazował i zobaczyć (jedynie na kanale) lub dotykowo czy zawór dobrze pracuje.
  8. no masz racje...ale wiesz on ma wyjebke na to bo pewnie nie jego auto tylko to jest serwis, idą na łatwiznę ;D
  9. no to już jest remont ;] trzeba wyjąć wał oddać do szlifowania itd ;P a co do pompy to ciekaw jestem czy zabierak był wymieniony profilaktycznie czy po jego awarii..to by miało duże znaczenie.
  10. powiem Ci że też miałem u siebie przeprowadzaną tą akcję i przy 150 tyś wymieniłem cały wałek z zabierakiem. Wyglądało to żeby pochodziło jeszcze ładne parędziesiąt tyś bez wymiany, ale jak już miałem wszystko na wierzchu to wymieniłem : )
  11. [quote name= CargoHS w swoim Passacie też robiłeś tą "operacje"? jak tak to podzieliłbyś sie opinią jak autko lata :jupi[/quote] kolego ja robiłem samodzielnie u siebie regeneracje : ) z tym że u mnie napęd był na koła zębate więc miałem prościej
  12. myślę że warto dołożyć te pięć stów i mieć pewne niż potem się modlić gdzieś na drodze
  13. skoro w pogodne dni jest ok a w pochmurne już nie to może przez wilgoć jest gdzieś zwarcie do masy ? tak dedukuję bo przyczyn może być mnóstwo. Borykałem się długo z problemem trybu awaryjnego, wymieniałem turbine a problem pojawiał się nadal sporadycznie, aż w końcu wszystko się uspokoiło nawet nie pamiętam kiedy.
  14. zabierak jeszcze nie taki tragiczny...mógł być już wymieniany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności