anglik Zgłoś #61 Napisano 27 Marca 2011 to masz problem z immo i kolumna kierownicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #62 Napisano 27 Marca 2011 i problem będzie się pogłębiał i trzeba coś natychmiast z tym zrobić?i jak tak to co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #63 Napisano 27 Marca 2011 bedzie coraz gorzej a jak to naprawic to musisz poszukac na forum jest tam wszystko ...jak bys byl z anglii to bym ci pomogl ale w polsce jest kilku mechanikow ktorzy ci to naprawia za stosunkowo niewielkie pieniadze,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #64 Napisano 27 Marca 2011 ale jakby to była kolumna kierownicy to chyba by się świeciła kontrolka kierownicy a nie świec żarowych chociaż objawy są podobne rożnia się tylko własnie ta kontrolką i kominikatem na FIS-ie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #65 Napisano 27 Marca 2011 i problem będzie się pogłębiał i trzeba coś natychmiast z tym zrobić?i jak tak to co? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=32934&highlight=kolumna+kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anglik Zgłoś #66 Napisano 27 Marca 2011 ,ja mam takie podejrzenie ,ale najlepiej podpiac pod VAGCOM I BEDZIESZ WSZYSTKO WIEDZIAL..poczytaj inne fora np. to co ci podeslal MIELKE tam poczytasz ze sa rozne objawy tej samej usterki..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #67 Napisano 27 Marca 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread...mna+kierownicy znalazłem ten temat ale... ale jakby to była kolumna kierownicy to chyba by się świeciła kontrolka kierownicy a nie świec żarowych chociaż objawy są podobne rożnia się tylko własnie ta kontrolką i kominikatem na FIS-ie więc sam już nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #68 Napisano 27 Marca 2011 Jak kolega wyżej napisał , podłącz po kompa i sprawdź błędy , inaczej to tylko wróżenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #69 Napisano 24 Kwietnia 2011 Witam. Ja mam podobny problem co kolega wyżej ;/ najpierw miałem tak że jak podciągnąłem autko ponad 3000 obr to zapalała mi sie kontrolka swiec żarowych spiralka i tryb awaryjny...po zgaszeniu i zapaleniu ok. Ale wczoraj już miałem tak że auto nagle straciło moc bez żadnych kontrolek i po zgaszeniu i zapaleniu świeci cały czas kontrolka silnika...i cały czas muł ;/ co to może być? pomocy bo do potrzebuje auta jak najszybciej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #70 Napisano 25 Kwietnia 2011 Kolego jak masz błąd na stałe to podłącz pd kompa i wszystko będziesz wiedział . Moje przypuszczenia to że przytarły Ci się kierownice w turbinie ale komp prawdę powie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbkrzysiek1 Zgłoś #71 Napisano 25 Kwietnia 2011 Witam. Mam podobny przypadek, już dwa razy w przeciągu miesiąca przy przyspieszaniu na 4 biegu zaświeca kontrolka świec żarowych i brakuje mocy. Po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy. Po pierwszym takim incydencie kolega podpiął VAG-a i nic, tzn. wszystko w porządku. Brak jakichkolwiek błędów. Proszę o info co może być przyczyną. B6 2005 140 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #72 Napisano 25 Kwietnia 2011 Witam. Mam podobny przypadek, już dwa razy w przeciągu miesiąca przy przyspieszaniu na 4 biegu zaświeca kontrolka świec żarowych i brakuje mocy. Po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy. Po pierwszym takim incydencie kolega podpiął VAG-a i nic, tzn. wszystko w porządku. Brak jakichkolwiek błędów. Proszę o info co może być przyczyną.B6 2005 140 KM zrób logi i sprawdź błędy w trakcie palenia sie kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #73 Napisano 26 Kwietnia 2011 ok...byłem dzisiaj na kompie i wyszedł mi błąd ciśnienia doładowania co sie okazało tylko turbina wymaga wyczyszczenia i bedzie smigać poprostu sie zawiesiła i nie chodzi w pełnym zakresie...ale i tak dziękuje za pomoc. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #74 Napisano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) no turbina tz kierownice lub zawor sterujacy praca kierownic mialem podobny problem w renault kierownice chodzily luzno i wlasnie padl ten zaworek passaty tez pewnie go maja on odpowiada za ruszanie tymi kierownicami turbo Edytowane 26 Kwietnia 2011 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomas252 Zgłoś #75 Napisano 27 Kwietnia 2011 u mnie pomogła regeneracja turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbkrzysiek1 Zgłoś #76 Napisano 29 Kwietnia 2011 byłem wczoraj na kompie i wykazał jednak błąd ciśnienia doładowania. Podobno wystarczy przeczyścić zawór EGR i będzie hulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CargoHS Zgłoś #77 Napisano 29 Kwietnia 2011 ktoś was naciąga na regeneracje i co za tym idzie koszta a wystarczy przeczyścić tylko samą turbinke i nic więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luqas Zgłoś #78 Napisano 3 Maja 2011 No i mnie to dziś dopadło.Migająca spirala i żółte P.Co to może oznaczać?Auto nie chce odpalać.Jakoś udało mi się odpalić z bólem i dojechałem do domu.Może wiecie co ta spiralka z przekreślonym P oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasiorr Zgłoś #79 Napisano 5 Maja 2011 Hej, w moim przypadku (Passat 2006r. 2.0 TDI 140KM) po dluzszej jezdzie (~150km) wyskakuje sygnalizacja świec żarowych (miga na zolto) + info "Engine fault. Workshop!". Auto traci moc. Po zatrzymaniu wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Pare dni temu dostalem ten sam komunikat (po przejechaniu 230 km). Bylem w warsztacie, powiedzieli mi problem jest w regulacji cisnienia doladowania (o ile dobrze pamietam). Dzisiaj znowu bylem w warsztacie, podpielismy kompa i na jezdzie testowej zaobserwowalismy ze turbina zle reguluje cisnienie (tzn na wyjsciu turbiny jest zbyt wysokie cisnienie - turbina trzyma wysokie cisnienie przez 3-4 sek, pozniej cisnienie spada), mimo tego nie potrafie wymusic tego alarmu. Diagnoza: przeczyscic turbine (ew. wymienic). Czy ktos mial podobny przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #80 Napisano 5 Maja 2011 Witaj! Najpierw sprawdź zawór regulacji turbiny, być może to on jest sprwcą problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach