Skocz do zawartości
pita_1971

Spirala świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

w koninie.W tematach dotyczących pompowtrysków i na allegro masz namiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w koninie masz a le do silników 140km

a kolega wyzej pisze ze do 170km kupował po 1400zl

niech poda konkretne namiary bo to dosc ciekawe

gdybym mial mozliwosc to bym nie regenerowal po 600 tylko nowe pozakladal

a tak cala polske obdzwonilem i wszedzie po 2000-2500zl

takze konkrety tylko

???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to coś słabo szukałeś,allegro aukcja 1430375262,2minuty szukania???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwracam honor faktycznie ktos to ma w tej cenie

przed miesiącem nikt tego gów... ponizej 2000zl nie mial

no ale to trzeba się cieszyc bo temat tych pompowtryskow powoli przestanie byc taki drogi

ciekaw tylko jestem czy to jest stała oferta jakies firmy bo w danych konta tego nie ma (jest prywatne) czy tylko pojedyncze sztuki czasami gdzies "zakombinowane" hehe

ludzi wystawiajacych rachunki jak na razie w tej cenie i kup teraz nie widac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Koninie proponowali mi 1700 za wtrysk z koncowka "M" ; kupiłem "T" u sprzedawcy allegro lpz1 po uprzednim dogadaniu sie telefonicznie - kurier plus opcja sprawdzenia przesylki platne przy odbiorze, zastanawiam sie czy ten ktory mi został zregenerowac i wozić jako "zapas" wybieram sie passatem za granice i nie wiem czy to nie za duze ryzyko jest :)

Konin duzo ludzi z forum poleca ale po rozmowie z lpz1 wyszlo ze niezle w temacie obcykany jest

proponuje zadac mi pytanie za kilka tygodni jak sie auto sprawuje na razie zbyt świeży temat.....nie zapeszac

Edytowane przez dawid18721

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym zapasowym to przy tym aucie idealne rozwiązanie:)

niech ci klęknie pompowtrysk we francji np.

to tysiak euro minimum hehe

 

a ten lpz1 to ma je w stałej sprzedaży bo aktualnie takich nie widzę u niego może wiesz?(nie będę dzwonił i pajacował bo aktualnie nie potrzebuję) a cena jak na firmę rewelacyjna i starego zwracać nie trzeba -dziwnie trochę na tle konkurencji

czy to jakaś pojedyncza sztuka mi się trafiła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem po kupnie wtrysku 03g 130 073 T do 170-siątki nowy za 1400 z roczną pisemną gwarancją w Piekarach Śląskich 516/636-262. Polecam :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli mozecie napiszcie ile daliście za robociznę przy wymianie pompowtrysku (ile samochod stał w warsztacie) moj "specjalista" mnie jeszcze nie skasował i chciałbym mieć porównanie, pytanko czy wymienialiście filtr paliwa bezposrednio po awarii ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj po uruchomieniu silnika zaczela migac kontroka swiec. Silnik dziala nierowno, chyba jest slabszy, ale tego jeszcze nie wiem, przejechalem samochdoem tylko kilkadziesiat metrow w celu przeparkowania. Pytanie, czy moge w tym stanie przejechac kilka kilometrow do warsztatu aby podlaczyc pod VAG ? Czy cos moze ulec znieszczeniu ? Czy lepiej podholowac ? Sa tutaj jakies zagrozenia ?

Czy macie inne rady, moze zanim pojade do warsztatu moge looknac ewentualnie czy wszystkie kabelki sa na miejscu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, wczoraj po uruchomieniu silnika zaczela migac kontroka swiec. Silnik dziala nierowno, chyba jest slabszy, ale tego jeszcze nie wiem, przejechalem samochdoem tylko kilkadziesiat metrow w celu przeparkowania. Pytanie, czy moge w tym stanie przejechac kilka kilometrow do warsztatu aby podlaczyc pod VAG ? Czy cos moze ulec znieszczeniu ? Czy lepiej podholowac ? Sa tutaj jakies zagrozenia ?

Czy macie inne rady, moze zanim pojade do warsztatu moge looknac ewentualnie czy wszystkie kabelki sa na miejscu ?

 

Około 2 m-cy temu, sobota, odpalam autko i mam jak koledzy - kontrolka świec, wieczorem zostawiając auto wszystko było Ok !!!

Mam biegające po okolicy zwierzątko ,, KUNA " raz na rok dziabnie mi przewody od sondy a sąsiadom w benzyniakach przewody wysokiego napięcia ( jednemu sąsiadowi w przeciągu może 3 m-cy 4 kpl. )

 

Zerknij pod maskę i popatrz bo możliwe że się przeniosła do ciebie !!!

 

Gryzie tylko takie przewody które mają osłony jak na sądach lambda i przewody wysokiego napięcia pozostałą instalację zostawia w spokoju.

:fajny

 

Musiałem szybko podjechać w jedno miejsce i autko bez 2 sond na wydechu jechało normalnie a przejechałem z 10 km.

Edytowane przez s27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i mnie dopadło na razie tylko gdy odpalam mruga kontrolka świec żarowych

jak przejadę kilka km w trybie serwisowym to wyłączam i po włączeniu jest ok

błąd sczytany vagiem to -przepustnica

na razie dwa razy się zdarzyło więc póki co tak jeżdżę ale wkurzająca sprawa z tym trybem serwisowym

pytanie -ile was kosztowała wymiana tej przepustnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vw passat B6 1.9 TDI PD 105 KM 2005 rok wchodzi w tryb awaryjny(czy towarzyszy temu kontrolka swiec to nie wiem). VAG nie widzi zadnego bledu, procz wczesniej zapisanego czujnika temperatury i poziomu oleju...

ma ktos jakies pomysly?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czujnika bez zmian,czyli przy gwałtownym przyspieszaniu i zwiększonych obrotach pojawia się tak uwielbiany przez wszystkich gong-mrugająca kontrolka świec-spadek mocy i engine fault.Więc znowu w najbliższych dniach odstawiam paska na diagnostykę i zobaczymy co tym razem do wymiany...

 

Rafał czy znalazłeś już rozwiązanie problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy w moim przypadku było podobnie :smutek mrugająca świeca żarowa i po chwili check. Sprawdziłem skanerem VAG 5052 i jest tylko błąd 01027 Dmuchawa [wentylator] ciepłego powietrza V74. Nie bardzo kojarzę jedno z drugim. No ale kasując ten błąd gaśnie check i na chwilę gaśnie spirala.

Może ktoś podpowie co jest przyczyną....?

Z góry bardzo dziękuję:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

user78 jeszcze nie znalazłem bo nie szukałem,ale w najbliższy poniedziałek zabieram się za to na poważnie no i oczywiście dam znać na forum o moich wynikach.Mam nadzieję że chociaż Ty uporałeś się ze swoim problemem.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał rafalpl Zobacz post

Po wymianie czujnika bez zmian,czyli przy gwałtownym przyspieszaniu i zwiększonych obrotach pojawia się tak uwielbiany przez wszystkich gong-mrugająca kontrolka świec-spadek mocy i engine fault.Więc znowu w najbliższych dniach odstawiam paska na diagnostykę i zobaczymy co tym razem do wymiany...

Rafał czy znalazłeś już rozwiązanie problemu?

 

 

 

Właśnie jestem po wymianie turbiny,więc mam nadzieje że już po problemie ale przetestuję go jeszcze dobrze na autostradzie przez kilka dni i dam znać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem, przy gwałtownym przyspieszaniu powyżej 3000 obrotów na 4 biegu autko przechodziło w tryb awaryjny (wiadomo brak mocy itd.) na VAG'u wyszedł błąd jednego pompowtryska (podawał za wysokie ciśnienie) chcieli mi wymienic ten pompowtrysk że niby zepsuty ale się nie zgodziłem. Znajomy mechanik wyjasnił mi że doszło do zapieczenia kierownic turbiny a w konsekwencji przy wysokich obrotach dochodziło do przeładowania silnika, w takim przypadku komputer w celu zapobieżenia poważnej usterce silnika przechodzi w tryb awaryjny.

Turbina została wymontowana, porządnie wyczyszczona z nagaru i teraz wszystko chodzi jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i umnie pojawił się problem z tą kontrolką ale nie podczas jazdy tylko odpalania...!samochód na chwile zapala potem gaśnie i mruga spirala świec żarowych i kominikat "engine workshop..." :o co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czasami mozesz normalnie odpalic???czy to ci sie stalo nagle dzisiaj??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry nie nie określiłem się :D nie ma zasady.raz odpala normalnie a raz właśnie takie cuda na kiju i nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności