Skocz do zawartości
pita_1971

Spirala świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

 

3 minuty temu, mkpol napisał:

Jak masz dobre assistance to spokojnie możesz jeździć.

A coś więcej ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej pakiet, w którym masz auto zastępcze, albo zagwarantowany transport siebie, pasażerów i auta do miejsca zamieszkania. Najlepiej pogadaj ze swoim ubezpieczycielem. On ci doradzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o assistance tylko o usterke. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O usterce nikt ci nic nie powie mądrego bo powodów zapalenia spiralki są dziesiątki. Jedno jest pewne spiralka lubi "unieruchomić" auto i wtedy przyda ci się assistance

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem ze ktoś poprostu miał podobny przypadek ze na zimnym silniku zapala się na chwile przy uruchomieniu i za sekundę gaśnie ale widzę ze muszę w takim razie pod kompa go podłączyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam podobnie podczas powolnej jazdy zaczyna mrugac spiralka i autko zamula, podjechalem na komputer i diagnoza blad od EGR.  i moje pytanie czy odrazu wymieniac nowego EGRa czy cos prubowac kombinowac ze starym czyszczenie np ? EGR calkowicie elektroniczny silnik 2,0 CR CBAC  245tys km

Edytowane przez artiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 
Od kilku dni zmagam sie z tym bledem. Wyskakuje spirala swiec zarowych i silnik wchodzi w tryb awaryjny. Po paru restartach silnika moc wraca ale jest to bardzo utlaczajace. Nie ma reguly z wyskoczeniem tego bleda. Raz jest, raz nie ma. Kolega podpial komputer i pokazuje tam cos takiego:
P0088 Cisnienie szyny paliwowej / ukladu
P1065 Regul. cisnenia paliwa

Czy ktos kiedys mial podobny problem? Poradzilibyscie od czego najpierw zaczynac? Mechanik mowil, ze zaczalby od wyjecia pompy paliwa i wyczyszczenia zaworow w myjce ultradzwiekowej. Ja sie kompletnie na tym nie znam, dlatego bede wdzieczny za wszelka pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na stronę Kody błędów VAG-COM: https://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html odnajdź właściwy kod błędu. Ponieważ opis jest w j.niderlandzkim i zapewne nie znasz tego języka, skopiuj tekst i skorzystaj z jakiegoś translatora-np: https://translate.google.com/

Problemu nie rozwiąże, ale może naprowadzi i coś podpowie.

Edytowane przez bbbb
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja też zapytam

Czujnik / przełącznik pozycji kolektora dolotowego kolektora dolotowego / bank 1, sygnał za wysoki

Ma ktoś jakiś pomysł?

Silnik 2.0tdi 170hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności